Myötä- vai vastapäivään?
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 11
- Seuraava »
Myötäpäivään. Ja muutaman kerran ku on pyörähtäny ja katson muualle ja takas tohon ni sit lähtee vastapäivää.
Hassu tosiaan.
Myötäpäivään ihan selvästi. Vaihtoehto B:n valinneilla on aivovamma ja ne on muutenkin apareita.
[q]Timce, 4.10.2007 16:57:
Vaihtoehto B:n valinneilla on aivovamma ja ne on muutenkin apareita.
[/q]
Oos ny.
P.S. Tosi gosut saa ton menemään niin että se vaihtaa kello 3:n ja kello 9:n kohdalla aina suuntaa ja tekee edestakaista puolikierrosta!
Myötäpäivään, eikä kyl kääntyny vaikka miten yritti.
[q]Juhgu, 4.10.2007 16:59:
---
Timce, 4.10.2007 16:57:
Vaihtoehto B:n valinneilla on aivovamma ja ne on muutenkin apareita.
---
Oos ny.
[/q]'
Enhän minä tosissaan. :)
Ensiks ku katoin ni se pyöri myötäpäivään, sitte rupesin lukee niit tekstei ni se rupeski pyörii vastapäivään
[q]Zeni-, 4.10.2007 16:57:
Myötäpäivään. Ja muutaman kerran ku on pyörähtäny ja katson muualle ja takas tohon ni sit lähtee vastapäivää.
Hassu tosiaan.
[/q]
mulla sama mut vaan toisinpäin... mut useimmiten ja aina eka kuitenkin vastapäivään
Myötäpäivään meni ja pienellä yrityksellä sai lähtee vastapäiväänkin ei kyl tarvinnut ruveta peittelemään kuvaa... ton eestaas heilumisen vois viel kokeilla heh :)
edit: hähää sai sen menee eestaaskin tai sitten viel jos katto tukijalkaa ni se meni ees taas mut pyörivä jalka pyöri yhteen suuntaan tais mennä mimmi vähän solmuun :)
:D ajattelin eka ett mikäs trolli tääkin taas.. tietysti vastapäivään.. kunnes vähän aikaa tuijoteltua se vaihtoikin suuntaa. Ja nyt sitten se vaihtelee koko ajan.. so weird. Piti oikin kutsua todistaja paikalle ja ihan eri tavalla meni kummallakin:D Taas myötäpäivään joku kymmenen kierrosta ja sit vaihtuu..
Myötäpäivään, ja aluks en saanut mitenkään käännettyä vastapäivään pyörimään. Olin ihan varma jo että tähän on joku koira haudattuna, mut sit kun oikein keskityin niin sain kuin sainkin suunnan vaihtumaan. Mut hulluna sai piinnistää ettei se ruvennut taas kieppumaan myötäpäivään.
Myötäpäivään ehdottomasti. Parin minuutin tuijottelun jälkeen sain sen pyörimään myös vastapäivään hetken ajaks.
Myötäpäivään toi näyttää luontevammalta, koitin kyllä molempia. Myötäpäivään näin ensiksi. Ja oli vaikea vaihtaa suuntaa molemmilla kerroilla, mutta kun siinä oli onnistunut, se jäi pyörimään siihen suuntaan helposti.
mä en sit millään saa vaihdettuu sitä vastapäivään.....
Ekaksi pyöri myötäpäivään. Sit huomasin, että kun katson kuvan ohi, pyörimissuunta vaihtuu. Kun katson kuvan ohi oikealle, kuva alkaa pyöriä myötäpäivään ja kun katson vasemmalle puolelle, kuva alkaa pyöriä vastapäivään. Aika inhan tuntuista, en uskalla katsoa enää
Ekalla katsomisella myötäpäivään, mutta suunta vaihteli aina välillä.
Ylös!
molemminpäin
molemminpäin joo, helposti sai pyörimään kummin päin vaan, vähänx oon fixu ;)
[q]Juhgu, 4.10.2007 16:38:
kumpaan suuntaan se pyörii?
[/q]
Missä meidän polli on? Saadaan väännettyä stereotypiä klubbarilaisista!
Edit:
Anii, pyörii herkemmin vastapäivään, mutta kääntäminen onnistuu myös =)
Näetkö kuvan pyörivän myötä- tai vastapäivään? Teorian mukaan se ilmaisee kumpaa aivopuoliskoa käytät herkemmin, mene ja tiedä.
linkki
Itse luulin ensin, että tuo on joku tyhmä vitsi ("eihän se nyt voi toiseen suuntaan pyöriä koska..."), mutta kyllä sen sai kuin saikin pyörimään molempiin suuntiin.
Sivulla lukee: "Most of us would see the dancer turning anti-clockwise", mutta irkin puolella vaikuttaa selvä enemmistö näkevän tuon pyörivän myötäpäivään. Joten miten on, kumpaan suuntaan se pyörii?
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 11
- Seuraava »