Facebook

Back to tv, radio, leffat, web O

[q]Bebe, 5.10.2007 16:53:
...koukussa.
[/q]

pikkasen joo. mutki viel houkuteltiin rekkaamaan viekkaudella ja vääryydellä... :P

Onks tuolla MITÄÄN tapaa, jolla sais kaikki noi helvetin "home":n tiedot pois. Oon kääntäny ne kaikki kytkimet nollille ja silti noita tuppaa kuin turisteja klubbariin!

[q]Bebe, 5.10.2007 16:53:
...koukussa.
[/q]

Kuten myös..

Ystäväpiirissä on viimeaikoina tapahtunu kova ryntäys Feisbuukkiin. Joutuhan sitä sitte itekki. Mitään Myspeissei tai Galtsuja oo pahemmin käyttäny, mut tää vaikuttaa oikeesti toimivalta ja addiktoivalta systeemiltä. Saas nähä jatkuuko into tulevaisuudessa, mutta luulen, että tosta on oikeesti paljon iloa etenki ku tulee kaukomaille vaihtoon lähdettyä kohtapuolin.

Edit: Stana toi traveler IQ on addiktoiva! :D

[q]ipe, 5.10.2007 17:04:
---
Bebe, 5.10.2007 16:53:
...koukussa.

---

pikkasen joo. mutki viel houkuteltiin rekkaamaan viekkaudella ja vääryydellä... :P
[/q]
Mä syytän Laitetta! :D Pari päivää sitten rekisteröidyin, ja pakko myöntää että oon Koukussa. Myspacea en oo pahemmin jaksanut, kohtalaisen turha IMO, mutta facebook on... koukuttava!

jaa että lisäkoukuttavuus on nettinörteille hyväkin asia?

Fuxors, virallisesti koukussa täälläkin. Täähän on joku nelisen biljoonaa kertaa parempi kuin MySpace, jota oon aina inhonnut.

Vastustin koko Facebookeilua, mutta jouduin nyt sit kuitenkin osittain vasten tahtoani liittymään. Onneksi, koska Naamakirja on kiva. ^_^

Joopajoo, broidi sai houkuteltua tekemään profiilin.
En kyllä toistaseks jaksa sen kummemmin perehtyä mihinkään
säätöihin ym. tsydeemeihin.

[q]Jone, 7.10.2007 22:19:
Fuxors, virallisesti koukussa täälläkin. Täähän on joku nelisen biljoonaa kertaa parempi kuin MySpace, jota oon aina inhonnut.

Vastustin koko Facebookeilua, mutta jouduin nyt sit kuitenkin osittain vasten tahtoani liittymään. Onneksi, koska Naamakirja on kiva. ^_^
[/q]

Vähän samoissa fiiliksissä, erityisesti tykkään tosta photoblog-applicationista, se patistaa mua ottamaan joka päivä kivan kuvan ^__^ Löyty vanhoja tuttujakin muutama :)

[q]Jone, 7.10.2007 22:19:

[/q]

lisäsin sut KAVE RIX mkay? ^_^

Ihan kiva toi on, ja noi oheissälät mitä saa omalle sivulle liitettyä, on vielä muikeemmat. Pitänee tulevina päivinä tutustua vähän paremmin tarjontaan

Koukussa.

Hei. Olen koukussa.

Viime kertaisen tähän ketjuun kirjoittamani viestin jälkeen oon parit kaverit hyväksyny listoille, sen lisäks en oo muuten koskenut.. Eli en ole koukussa :D

Toisaalta nyt on niin paljo muutakin tekemistä, ettei oo edes kerennyt avaamaan koko sivua

[q]CM, 8.10.2007 21:57:
Viime kertaisen tähän ketjuun kirjoittamani viestin jälkeen oon parit kaverit hyväksyny listoille, sen lisäks en oo muuten koskenut.. Eli en ole koukussa :D

Toisaalta nyt on niin paljo muutakin tekemistä, ettei oo edes kerennyt avaamaan koko sivua
[/q]

Kohta lisään sut, EHKÄ VAAN UHKAILE! muahahahaha

Aluks kyllä koukutuin. Piti kaiken maailman sälällä leikkiä tuolla ja "metsästää" vanhoja kavereita. Joita muutama löytyikin *hymy*. Mutta nyt en jaksa ku sillon tällön piipahtaa tuolla ja kurkkaa onko lisää vanhoja tuttuja hyväksyny / löytäny mut tai viestittäny jotain... Ei jaksa nyt panostaa tohon, kun on niin paljon muutakin.

Paljon enemmän oon koukussa Klubbariin ku tohon
(pitäiskö hankkia vaikka elämä)

Jouduin skippaa tentin ku räpläsin tätä facebookia niin monta tuntia. Et kiitti vaan olli ja iiris!! Mä syytän teitä tästä kun houkuttelitte pahuuden teille :D Mut oon mä kyl löytäny kauan kadoksissa olleita kaveruksia

Ihan jumissa koko sivusto, pacmankaan ei toimi. Vois vaikka mennä nukkuu.

[q]ludde, 8.10.2007 22:17:
Jouduin skippaa tentin ku räpläsin tätä facebookia niin monta tuntia. Et kiitti vaan olli ja iiris!! Mä syytän teitä tästä kun houkuttelitte pahuuden teille :D Mut oon mä kyl löytäny kauan kadoksissa olleita kaveruksia
[/q]

ööh okei, no TOI on jo paha.

http://www.facebook.com

Tuommoinen hömpötys on kuulemma kovassa kasvussa. Meninpä itsekin kokeilumielessä rekisteröitymään. Vaikuttaa kohtalaisen turhalta ja lagiselta saitilta. Enivei, mahtaako täältä löytyä muita Facebookin käyttäjiä? Entä pitäisikö tuonne perustaa klubitusverkko?

O