Nintendo 8-Bittisen onnelliset omistajat! :)
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- Seuraava »
[q]QB, 3.10.2007 04:28:
---
MiLindiNi, 3.10.2007 04:16:
---
QB, 2.9.2007 07:05:
-Werewolf
---
ui saakuli*kuolaa**kuolaa**kuolaa*
---
kukaan ei ikinä tiedä tota peliä vaiks se on satans magee! *suosittel*
[/q]
Werewolf oli ihan ässä!
[q]
-Werewolf
ui saakuli*kuolaa**kuolaa**kuolaa*
kukaan ei ikinä tiedä tota peliä vaiks se on satans magee! *suosittel*
[/q]
oli kanssa se..melkein ensimmäisiä pelejä mitä mulla oli vaikkakin olin niin junnu enkä ois saanu sitä pelata..okei , tulihan niitä painajaisia silloin muutamia niistä välähdyksistä*tirsk*
[q]QB, 2.9.2007 07:05:
-StarTropics <3<3<3
[/q]
iih, tää oli kyllä ihana! ^__^
vähän vitutti ku joku, jolle olin peliä lainnaut oli deletoinut
mun savetuksen, enkä enää saanut sitä sukellusvenettä
toimimaan ku se pelin mukana tullut kirje oli mennyt hukkaan :/
[q]QB, 2.9.2007 07:05:
Täytyypä meikäläisenkin tunnustautua kyseisen taikalaatikon fanittajaksi ja onnelliseksi omistajaksi. Konsolin kaverina 4 ohjainta ja zapper sekä pelejä vaikka muille jakaa (ja olen tainnut pari jo jakaakin*hih*) ja serkulta saatu Game Genie. Eilen viimeksi tuli pelailtua - onko tytöllä päässä vikaa, kun mielummin pelaa 8-bittistä yksin kotona lauantai-iltana kuin lähtee diskoon?
Ja pelejä löytyy:
Wizards&Warriors
[/q]
Ehkä parasta mitä voi olla <3.
Oon kyl kade tosta pelistä.. Wizardsit on kyllä parasta.
[q]kimmø, 3.10.2007 11:11:
---
-StarTropics <3<3<3
---
iih, tää oli kyllä ihana! ^__^
vähän vitutti ku joku, jolle olin peliä lainnaut oli deletoinut
mun savetuksen, enkä enää saanut sitä sukellusvenettä
toimimaan ku se pelin mukana tullut kirje oli mennyt hukkaan :/
[/q]
mulla on se kirje vielä tallella. muistaisin että siitä paljastui kastelemalla 747 MHz.. voin kyllä tarkistaa, jos jollain on ongelmia sukellusveneen kanssa.
vedin just the legend of zeldan kuolematta läpi, ei tos ees kestäny ku vajaa 3 tuntii <3
eniten hämmästyin kyl miten vieläki muisti missä kaikki lisäsydämet on, ankee lapsuus tms? :P
[q]QB, 3.10.2007 12:14:
---
mulla on se kirje vielä tallella. muistaisin että siitä paljastui kastelemalla 747 MHz.. voin kyllä tarkistaa, jos jollain on ongelmia sukellusveneen kanssa.
[/q]
yay! <3
mulla nyt ei ole mitään kiirettä ton kans, koska en pysty
kuitenkaan pelailemaan ku aikaisintaan ens vuonna...
mutta jos voit tarkistaa sen, ni laitan koodin talteen! :)
kait se pitäis imasta toi emu tähän koneelle niin pääsis taas piiittkääässtttäää aikaa räpläämään noita legedoita*kuolaa*
edit. mä sain sen emun*aah* ja löysin sen pelinkin mitä aina halusin:Bionic commander
[q]MiLindiNi, 5.10.2007 04:41:
edit. mä sain sen emun*aah* ja löysin sen pelinkin mitä aina halusin:Bionic commander
[/q]
niin siis bionic commandO
[q]Kolera, 5.10.2007 10:48:
---
MiLindiNi, 5.10.2007 04:41:
---
niin siis bionic commandO
[/q]
no ei sillä nimellä nyt niinkään väliä kunhan se on just se peli
joo'o nyt kun taas pitkästä aikaa innostu pelailemaan 8-bittisen pelejä niin niitä on nyt sitten alkanu ilmestymään aika paljon tähän koneelle*lmao* mutta vielä on paljon haettavaa*hih*
http://www.racketboy.com/images/littlenemo-cover.jpg
mahtava peli*lmao**hihu* ja sitäkin parempi musikki*hih*
Tuli tuo lapsuuden kaveri hommattua kotiin, koneiden kone kyl :D tuli niin nostalgine fiiwis ku kävi hakemassa sen.. yks ongelma kyl on, kummatki ohjaimet on sökönä nuolinäppäimii on luultavasti hakattu niin paljon ettei ne nyt suostu ottamaan tatsia tai jätkä pysähtyy ruudulla vaikka nappulat ois pohjas = EN SIIS PYSTY PELAAMAAN! Onko joku tietonen pystyykö jotenkin vaihtamaan nuo nuolinäppäimet/koskettimet?! Jos ei pysty niin pitää sitten jostain hommata uudet ohjaimet : |
Listaa peleistä mitä tuli paketin mukana =)
Mario I
Mario III *sydän*
Turtles I
Turtles II *sydän*
Blades Of Steel
DuckTales
Tiku & Taku *sydän*
Jurassic Park
Zelda
Goal!
Megaman III
Megaman IV
+ 10muuta peliä joita en nyt ulkomuistista muista.
Ostoslistalla ehdottomasti World Cup fudispelit, oh oh ku on helmi! :D
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- Seuraava »