MACAMBA Nights with Milla Lehto 18.8.2007 @ Hamina

Back to tapahtumat O

Onpa hienot kotisivut ja flaieri!*pihkassa* RESPECT! Harmi ettei pääse tsekkaamaan bileitä, mutta tsemppiä kuitenkin! Oon vasta puolessa välisssä tota Mikis Maun mixtapea, mutta koukuttaja tuntuu olevan.

[q]TommyDeeJay, 18.8.2007 11:09:
Onpa hienot kotisivut ja flaieri!*pihkassa* RESPECT! Harmi ettei pääse tsekkaamaan bileitä, mutta tsemppiä kuitenkin! Oon vasta puolessa välisssä tota Mikis Maun mixtapea, mutta koukuttaja tuntuu olevan.
[/q]

joo siis mun mielestä noi miksaukset jää viel ehkä puoleen siitä mitä mies on paikanpäällä kuultuna :) vetää aikamoist seittii ja ruuvaa tunteella :)

palautuminen käynnissä... sama virsi ku yleensä, mut ei sille mitään voi ku se vaan toimii*jiihaa*. elikkäs erittäinkin iso käsi kaikille tapahtumassa vaikuttaneille ja viihtyneille. toivottavasti tätä saadaan pian lisää. ja viel joitain muitaki itsestäänselvyyksiä - Milla Lehto on jumalatar*plur*

Kiitos ihmiset Täst illasta tuli just niin Macamba ku toivottiin Oli kiva huomata että ihmisiä oli tanssilattiaa kuluttelemassa jo heti ekasta biisistä lähtien. Syyskuussa sitten uudestaan!

aivan MAHTAVAA!!! *aplodit**jiihaa*

Todella upeet bileet!!!! Heti alusta asti todella nautittavaa musaa ja sama meininki jatkui aivan loppuun asti.*jiihaa* ISO KIITOS JÄRJESTÄJILLE ja tietenkin myös ihanalle Milla Lehdolle!!

Hyvin oli porukkaa tanssilattialla jo kymmenen maissa kun tultiin paikalle. Enkä ihmettele yhtään, oli nimittäin ihan hyvän kuulosta soittelua Mikikseltä ja Reiskalta.
Vierailevaa dj-tähteäkin olis ollut kiva jäädä kuuntelemaan eikä tyytyä pelkkään tuijotteluun , mutta meno oli jo vähän turhan hurjaa mun makuun siinä ennen kahtatoista.
Nooh, pitää ens kerralla muistaa juoda enemmän *känni*, ettei huomio kiinnity pelkästään muutamiin sekaviin kanssabilettäjiin.

[q]Tiia, 20.8.2007 14:22:

Nooh, pitää ens kerralla muistaa juoda enemmän *känni*
[/q]

aaaa.. suojakänni :D olisin voinu luovuttaa eilisen darwinin perusteella sulle vähintään puolet omast kilvest... vaik en kyl ees montaaa(kymment) juonu... ääh jäljet johtaa siis perjantaihin :D

Suojakänni ([size=5]TM[/size]) , yksi ihmiskunnan historian hienoimpia keksintöjä.

Jooooo,siis KIITOS ja ANTEEKS.
Pitää tosiaa ens kerral muistaa juoda...ENEMMÄN?*nauru*

Oli khyllä taas oikein mukavatkivatihanat kemut!! Vaikka vähän rikki olen vieläkin..hihuh..Hyvä musiikki, kaikki tutut ja tuntemattomat immeiset *sydän* Erikoiskiitokset tanssipartnerille..olihan taas kivaata!! Ens kemuja ootellessa!!!

O