Jääkiekon MM-kisat

Back to yleinen keskustelu O

[q]Zenni, 12.5.2007 17:15:
Perun kaikki pahat puheeni, mitä oon koskaan sanonu tosta Suomen joukkueesta.

VITTU TODELLAKIII!!

Tänää ei olla selvinpäin. Eikä huomennakaan sen puoleen.

Lehtonen oli <3

[/q]

mä en ikinä peru sanojani (on vaan tilannesuhdanteisia päätelmiä *vink*) mutta muuten olen kyllä täysin samoilla linjoilla ton kommentin kanssa *aplodit**kuolaa**hihu**iloinen**plur*

Jos ruotsi huomenna vastassa, niin toivottavasti päästään laulamaan *nuotti**nuotti*"den glider in"*nuotti**nuotti* kun nöyryytetään ruotsi poikaa tuomalla mestaruus Suomeen!*jiihaa*
Oon huomenna taas ilta vuorossa, mutta onneks voin pystyttää tänne oman kisastudion*tirsk*
Kaikki varpaat ja sormet pystyyn ja ristiin, että huomenna voitetaan!

[q]Zenni, 12.5.2007 17:15:
Perun kaikki pahat puheeni, mitä oon koskaan sanonu tosta Suomen joukkueesta.
[/q]

tuli kyl onnekas voitto tänään.

aattelin kannustaa kanadaa.
2-0

JEE

[q]luode, 12.5.2007 17:14:

aivan se ois toisaalt semmonen loistoisa titaanien taistelu, mut himmeet paineet ja kahta kauheempi itku jos (huom.! sanoin jos! *jiihaa*) ruotsi vieki.
[/q]

niinpä, itku on isompi jos ruottille hävitään...

mut ois se uleeta piestä ne

[q]SyndroDome, 12.5.2007 17:01:

PLURRRR Todellakin, asennetta riittää :DD

Hei kelatkaa nyt kaikki pikku pallerot, huomen ollaan finaalissa ja sit yöllä torille
[/q]

tulee muuten aikas jänskä finaali on sit vastassa kumpi tahansa!! jaiks!!

huomista ootellessa

Katoin puolesta välistä kolmatta erää + jatkoajan. Onneks kerkesin saada telkkarin edes siihen mennessä kytkettyä. Täytyy kyl sanoo, että tuli melkein isolla miehellä tippa linssiin ku päästiin finaaliin.

[q]cjet, 12.5.2007 18:51:
Täytyy kyl sanoo, että tuli melkein isolla miehellä tippa linssiin ku päästiin finaaliin.
[/q]

Sama täällä. Melkein alkoi vieressä iso mies itkemään onnesta kun kisaa katsottiin. :D Ai että tuli huudettua! Hyvä Suomi, hyvä Koivu, hyvä Lehtonen ja koko muu joukkue! Kunpa vielä se finaali klaarattaisiin, niin saisi huutaa lisää. Kyllä MM-lätkä maistuu taas mukavasti!

[q]anniini, 12.5.2007 19:07:
---
cjet, 12.5.2007 18:51:
Täytyy kyl sanoo, että tuli melkein isolla miehellä tippa linssiin ku päästiin finaaliin.

---

Sama täällä. Melkein alkoi vieressä iso mies itkemään onnesta kun kisaa katsottiin. :D Ai että tuli huudettua! Hyvä Suomi, hyvä Koivu, hyvä Lehtonen ja koko muu joukkue! Kunpa vielä se finaali klaarattaisiin, niin saisi huutaa lisää. Kyllä MM-lätkä maistuu taas mukavasti!
[/q]

KYLLÄ SE KLAARATAAN!!! JA SIT HUUDETAAN!!

Ruotsilla on kyllä sitten ihme tuuri aina noissa peleissä

Mutta jatkan silti negistelylinjalla, ja varaudun jo siihen pettymyksen huutoon mikä monelta suomalaiselta huomenna kuuluu. Ja tietenkin siihen kauheaan selittelyyn ja jälkivatvomiseen ;)

Nojoo, Kanukit on iha jees finaalipari. Ei vituta mahdollinen häviö niin paljon ku Ruotsille.

Koska on seuraava Suomi-matsi? ihan pihalla.

joo tällä sivustolla on kyllä ollu ihan uskomatonta spekulaatiota kisoista :D jossain vaiheessa suomen puolustus on kussu tai sitten hyökkäys. millon nhl tähtiä puuttu tai valmentajassa on vikaa. venäjä matsista kerettiin jo dissata venäjän veskariakin jonka torjuntaprosentti oli kylläkin 96.4%.......MUTTA tässä sitä ollaan finaalissa joten kaikki turha spekulaatio sinne lähiöbaarin tiskille ja thumbs up for finland. Ehkä se on nyt oikeasti meijän vuoro.

[q]Saara, 12.5.2007 19:37:
Koska on seuraava Suomi-matsi? ihan pihalla.
[/q]

Huomenna*vink*

[q]LooPy, 12.5.2007 17:06:
Sori Jussi, mut on pakko.

[/q]
Yllätti kyllä positiivisesti. Todella rauhallista peruspeliä.

[q]Kimmojunge, 12.5.2007 19:38:
Ehkä se on nyt oikeasti meijän vuoro.
[/q]

Olihan se jo meidän vuoro.

Voitetaan myös Euroviisut.

JEE!!1!

Niin just..Vitun Yle. Ei mulla mitään digiboxia vielä ole!!!1

[q]Zenni, 12.5.2007 19:33:
Nojoo, Kanukit on iha jees finaalipari. Ei vituta mahdollinen häviö niin paljon ku Ruotsille.
[/q]
Ja sama toimii myös toisteppäi, se voitto ei oo nii siistii jos finaalipelis ei oo ruotsinjoukkuetta vastassa:S No enivei huome pärähtää puolin jos toisin!!

O