Jääkiekon MM-kisat
- « Edellinen
- 1
- ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- ...
- 75
- Seuraava »
[q]Bio, 12.5.2007 10:38:
En osaa kyl mitenkään ennustaa nyt miten Venäjän kanssa käy. Jos tosiaan Suomella on samanlaista peliä kuin jenkkejä vastaan ni ei hyvältä näytä. Lisäks Nummelinin kisat on tältä erää ohi :(
[/q]
joo toi on kyllä harmillista, ettei nummelin pelaa :(
[q]Bio, 12.5.2007 10:38:
Toivottavast enää ei tarvi pelata Ruotsia vastaan.. ei kestä sitä jännitystä.. etenkin jos se menis rankkareihin ja sit joku håkan kuksugare tekee ratkaisevan maalin
[/q]
toivottavasti ei tarttis, oli meinaan siin usa pelissäkin ihan liikaa jännitystä
[q]Bio
Toivottavast enää ei tarvi pelata Ruotsia vastaan.. ei kestä sitä jännitystä.. etenkin jos se menis rankkareihin ja sit joku håkan kuksugare tekee ratkaisevan maalin
[/q]
Kyllä mä näkisin, että Kanada on finaalissa..ööh..4-2 kanukeille ja finaalissa vastaan tulee..hmm..Onko se negistelyä, jos sanon, että Venäjä ja Suomi taipuu 5-2.
:(
sääliksi käy joo nummelinia..on mun ihan suosikki-pelaaja *uuh*saas juu nähä miten käy leijonille...pahaa pelkään kyl et turpiin tulee jos puollustus ei toimi kuten esmes jenkkejä vastaan oli aikas kaaosta välillä :/ mutta silti omia kannustetaan ja toivotaan parasta
edit: toivottavasti ei tuu kauheet kuntoutusjaksot yms nummelinille tuosta loukkaantumisesta :( ettei tuleva kausi kärsisi tästä kovin vaan pääsisi sitten jatkamaan.
Oah mikä unelma yv-ketju venäjäl !! Ovechkin, Kovalchuk, Malkin, Frolov, Gonchar <33
ihanaa tunnetta!
http://www.mtv3.fi/urheilu/mmlatka/uutiset.shtml/arkistot/mmlatka/2007/05/526983
no johan on taas peltonen väännelly amerikassa...*hih*
Suomen löytö rapakon takaa! Ville Koistinen <3 Parit erittäin mahtavat muuvssit yv:l. Lisää peliaikaa pojalle*joo*
[q]emppu, 12.5.2007 15:47:
Suomen löytö rapakon takaa! Ville Koistinen <3 Parit erittäin mahtavat muuvssit yv:l. Lisää peliaikaa pojalle*joo*
[/q]
Yllättävän hyvin ja rauhallisesti on kyllä pelannut
Itellä kanssa kisastudio ekaa kertaa pystyssä, mutta kyllä tässä nyt on ollut parikertaa "pieniä" mokia Suomella. Mutta jännitetään nyt kunnolla sitten *joo*.
hitto sentään ku jännää!
harmi vaan et mun kisakatsomossa on tää 4-vuotias poika, joka rehaa kaikenmaailman tyynyjä telkkarin ees koko ajan
no niin...taitaa meikäläisellä olla tässä vaiheessa jäähyn paikka, ei hermot kestä...
se on siinä
edit. nitropurkkia tarvittiin useammankin kerran...
^_________________________________________________________^
\o/
NIIIIIIIIIN KUKA HÄVISIKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄN
Mahtavaaaaa!!!!! Suomi finaaliin!!
Oi kyllä!
Niin just..Vitun Yle. Ei mulla mitään digiboxia vielä ole!!!1
EN VOI USKOA TÄTÄ!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 23
- 24