Palautuksia vaiko mätkyjä?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- Seuraava »
Elämäni ensimmmäiset mätkyt jäivät taskurahan tasolle. Vähän kuitenkin harmittaa ettei loppuvuodesta ole tulossa "joululahjarahaa".
palautuksia jotain 300e
ens vuonna sit ku rupee noita työmatkoja ilmottelee ni pärähtää varmaa 2-3k takasin. Hyvin voi lainata korottomasti valtiolle =P
no eipähä pärähä ku tuu näemmä maksettuu ees veroja nuin palijo ja oo nyt oikeen kartalla ees et mihin saakka noita vähennyksiä saapi kun laskurien vastauksia kattelee. Noo näkee sit
+278€ vaikka muistelin että ei pitänyt mitään tulla..
Paitsi että riippuen vähä pankista ym oikea summa saattaa olla 139€ http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011120214865114_uu.shtml
---
---
Paitsi että riippuen vähä pankista ym oikea summa saattaa olla 139€ http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011120214865114_uu.shtml
Mulla on OP joten saan pitää rahani.
Onneksi palautuksia, kun meni silmälasit vaihtoon :D
Verolappu putosi elien. Reilu 600e takaisinpäin. Tulee tarpeeseen sitten joulukuussa.
Pikkumätkyt tuli, eli oikeastaan aika optimaalisesti. *Joo*
804€ palautuksia
1300e mätkyjä, mutta taipuvat vielä palautuksiksi. Tyhmää vaan taas odotella lokakuuhun asti, että tietää miten kävi.
Tänä vuonna piti tulla samanverran mätkyjä, tulikin jo nyt 200e takas. Eli palautuksia luvassa reilu 2000e. Ei menny taaskaan verosuunnittelut ihan kohdalleen..
Minä saan melkein aina palautuksia, ja tavallisesti aika mukavan summan, mutta nyt oli verottaja ollut skarppina: Tulee vain 29 €uroa takaisin. Hyvä, että vouti sentään vaivautuu palauttamaan noin pienen rahamäärän.
33e mätkyjä. Ihan jees. ei sen enempää!
Palautuksiiiii :)
Vajaa 300 takasin, iha jees ku odottelin kuitenki +-0 :)
satasen saan takasin. olin ihan varma et tulee mätkyi mut hyvä näin. :)
Onneksi palautuksia 127€
1,5k takasin ja fiilis korkeella
Ei tuloja, ei menoja, ei mätkyjä, ei palautuksia!
962,18€ palautusta :)
86e mätkyjä...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- Seuraava »