Palautuksia vaiko mätkyjä?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- ...
- 49
- Seuraava »
[q]Decion, 6.12.2009 19:00:
ja mikä vittumaisinta, kaikki mätkyt joutuu maksaa mutta alle 20e palautuksia ei makseta taas sit meille :(
[/q]
Itse asiassa 5 euroa palautetaan (ja kuten akir0 sanoi, 10 euron mätkyt pitää maksaa).
Palautuksia 712 euroa :)
takas 1080emuu
Jotain 170euroa tuli palautuksia :)
350e mätkyjä
Tonnin mätkyt näillä näkymin.
[q]Wolverine, 7.4.2010 15:06:
350e mätkyjä
[/q]
aiaiai....
jokos se lappunen on tullu mist näkee paljo tulee..?
92e palautuksia -_- /,,/
Noniin savitaulu tipahti postiluukusta:
1. ENKUD a KUR-wi-in-la-an-di
2. bil-ti-ia 600 ma-na KUG.BABBAR-im
3. i-ip-pa-al-lak-ku-um
[q]jokke_, 7.4.2010 15:47:
---
Wolverine, 7.4.2010 15:06:
350e mätkyjä
---
aiaiai....
jokos se lappunen on tullu mist näkee paljo tulee..?
[/q]
nyt niitä vissiin alko tulemaan ihmisille, huomisesta lähtien voi netissä muokata tota versiota. ei toi 350e tuntunut pahalta, osakevoitoista noi mätkyt on tullu ja sen takia oon säästänyt niitä varten. saanu halpaa lainaa valtiolta ja ne on tuottanut enemmän ku hyvin että periaatteessa tää oli ihan hyvä asia :)
217e palautuksia. Alkaa olee mun vakio toi 200e:n seuduilla pyöriminen. Ihan jees, ei ihan älyttömästi liikaa maksettu veroa, mut silti vähän ollut löysää. :)
Duunipaikan menettäminen kesken vuotta näkyy sit hyvin palautuksissa.. aika hyvät rahat tulee takas.
890e palautuksia ja siihen vielä matkakulut ja kotitalousvähennys ni kiva kiva kiva kiva kerranki plussalla! Mutta meni kyllä posketon määrä verojaki *toktok*
Palautuksia reipas 1300 egee..! Ihan tommosia en kyl odottanut, mut kelpaa mulle!
Ja palautuksia taasen, tietenkin ^___^
975 ja vaimolle 847 ja kolikot päälle takas....*tanssittel**känni*
Palautuksia! :)
Kattellaan sit vähennyksien jälkeen lopullinen summa... :D
Tätä on yritetty jo useampana vuonna. Verotus osui ehkä ekaa kertaa ikinä suht kohdalleen; mätkyjä reilu satku.
takaisin tulee päälle 900 e
Kyllä kannattaa olla hoitovapaalla. Tuloina kaikki miljoonat eurot, joilla kela meitä tukee, joista menee veroa 22 pinnaa, ja silti MÄTKYT *toktok*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- ...
- 49
- Seuraava »