Palautuksia vaiko mätkyjä?

Back to häröily O

Meidän perhe on taidettu unohtaa koko tän vuoden veroehdotuskierrokselta, kun kaikki muut on tuntuneet saaneen jo sen, mut meille ei ole vieläkään tullut!

194€ palautuksia, eli kannatti veroprosentin laskeminen. Nyt vaan täytyy kesäksi nostaa se takaisin.

[q]Super-Kerttu, 17.4.2009 13:57:
Meidän perhe on taidettu unohtaa koko tän vuoden veroehdotuskierrokselta, kun kaikki muut on tuntuneet saaneen jo sen, mut meille ei ole vieläkään tullut!
[/q]

Joo, ei ole mullekaan tullut*hmph*, ehkä tänään...

mulle tulee reilut 900€ palautuksia, annoin valtiolle vähän lainaa viime vuonna ja nyt on takaisin maksun aika!

[q]sunbeam, 17.4.2009 14:51:
mulle tulee reilut 900€ palautuksia, annoin valtiolle vähän lainaa viime vuonna ja nyt on takaisin maksun aika!
[/q]

aika heikko toi korko tuossa lainassa =(

Tänään se pelottava lappu sit kolahti, reilu 400e palautuksia

[q]Tiinuliinu81, 17.4.2009 14:20:
---
Super-Kerttu, 17.4.2009 13:57:

---

Joo, ei ole mullekaan tullut*hmph*, ehkä tänään...
[/q]

JEE, tänään ne sit tuli. Palautuksia odotetusti REILUSTI, koska en ollut ottanut huomioon viime vuonna ostetun asunnon korkoja!!

UUH, talvella kaukomaat kutsuu!

Perkele taas meni 69e pieleen :( noh palautuksia kuitenki mut vituttaahan toi. Tosin kohta kun täällä on deflaatio niin valtion prosentin korko tuntuu ruhtinaalliselta.

[q]Syce, 17.4.2009 16:46:
---
sunbeam, 17.4.2009 14:51:

---

aika heikko toi korko tuossa lainassa =(
[/q]

Itse kironnut samaa monesti, mutta onpahan matkakassa ainakin valmiina aina jouluisin! !

700 ja rapiat :)

[q]Peppi, 8.4.2009 09:26:
Noin 600 euroa palautuksia Ruotsin verottajalta. Suomesta ei vielä tietoa.
[/q]
Ja suomesta 2600 e :DDD

Suurimmat palautukset evör.

11e "mätkyjä"

[q]Peppi, 17.4.2009 21:31:
---
Peppi, 8.4.2009 09:26:
Noin 600 euroa palautuksia Ruotsin verottajalta. Suomesta ei vielä tietoa.

---

Ja suomesta 2600 e :DDD

Suurimmat palautukset evör.
[/q]
no huhhuh *pökr* snadisti kade :D

[q]Super-Kerttu, 17.4.2009 17:52:
JEE, tänään ne sit tuli. Palautuksia odotetusti REILUSTI, koska en ollut ottanut huomioon viime vuonna ostetun asunnon korkoja!!

UUH, talvella kaukomaat kutsuu!
[/q]

Saisko teiät Brasiliaan mukaan? Maailman parhaita rantoja.. Ja itse aiheeseen, melkeen tonni palautuksii, jei!

-M

Palautuksia 300€! Pitäs vielä laittaa kilometrikorvaukset, eli tulee vielä lisää =)

712 € palautuksia :)

Taas tuli palautuksia. 277.??e

Dodih,on tää hienoa. Veroja menee 20% kaikista rahoista mitä saan(=Kelan tuet), ja silti saan mätkyt En mä joudu kun 40e maksamaan takasin,mutta..
Ai miten hyvältä taas tuntuu.

Ekaa kertaa tuli mätkyjä, stna! 450 €....*igor*

91 senttii mätkyjä mitä eei tarvii maksaa

O