Best of Klubitus.org
The one and only:
Soundchilds
Menee plattarin puolelle mut on kyl NIIIIIN klassikko et on pakko pistää:
Teh suuri Jarean topikki
[q]DJ Rx, 10.4.2007 23:14:
Teh suuri Jarean topikki
[/q]
uuuh, kova veto. meitsi nokittaa
Mr-Dj.org presents Caro² vs. Dj Ibo
[q]DJ Rx, 10.4.2007 23:14:
Menee plattarin puolelle mut on kyl NIIIIIN klassikko et on pakko pistää:
Teh suuri Jarean topikki
[/q]
Toi on kyllä niin käsittämätön threadi. Enpä taida edes uskaltaa avata tota linkkiä*hihu*
[q]astaroth, 11.4.2007 06:20:
---
DJ Rx, 10.4.2007 23:14:
Teh suuri Jarean topikki
---
[/q]
LOL WTF :D
mun elämä ois paljon huonompilaatuista, jos en ois ikinä törmänny miss jarea topicciin, enkä mä oo lukenu kuin kuus sivua.....sääli vaan että mikään ei tunnu miltään tään jälkeen :´(
Mä rakastan tunkiojuttuja.
Tyhjä posti appreciated
ja klassikkoketju:
:D
[q]homppa, 11.4.2007 09:09:
mun elämä ois paljon huonompilaatuista, jos en ois ikinä törmänny miss jarea topicciin, enkä mä oo lukenu kuin kuus sivua.....sääli vaan että mikään ei tunnu miltään tään jälkeen :´(
[/q]
joo ei kyl paljon paremmaks mee ku toi jarean topikki, 40 sivua puhdasta timanttia
Tuossa oli kyllä hyvää listaa, DJ-toiminta ja Klubbari vs. Galtsu... tosin en tiedä kumpi nauratti aikanaan enemmän, threadien alottajien postit vai niiden vastaanotto. Mut sillähän ei oo väliä, loistavia topicceja.
Suomen "paras" DJ?
Tää on kans saanu pariin otteeseen mut nauramaan ja taas kun luin sitä :)
Etenkin sivu 16
[q]homppa, 11.4.2007 09:09:
mun elämä ois paljon huonompilaatuista, jos en ois ikinä törmänny miss jarea topicciin, enkä mä oo lukenu kuin kuus sivua.....sääli vaan että mikään ei tunnu miltään tään jälkeen :´([/q]
Mulla on tästä legendasta samat fiilikset. Toi oli jotakin niin k-ä-s-i-t-t-ä-m-ä-t-ö-n-t-ä, täytyy aina välillä viihdyttää itseään lueskelemalla tota uudestaan.
[q]astaroth, 11.4.2007 06:20:
[/q]
And we have a winner! Kiitoksia. Meni henkilökohtaiseen top 3:een.
[q]Hansu, 11.4.2007 19:14:
---
homppa, 11.4.2007 09:09:
---
Mulla on tästä legendasta samat fiilikset. Toi oli jotakin niin k-ä-s-i-t-t-ä-m-ä-t-ö-n-t-ä, täytyy aina välillä viihdyttää itseään lueskelemalla tota uudestaan.
[/q]
todellakin
The meikkibaittaus kuvakommenttithreadi
http://klubitus.org/kuva.php?id=8625
[q]Displacer, 11.4.2007 20:41:
The meikkibaittaus kuvakommenttithreadi
http://klubitus.org/kuva.php?id=8625
[/q]
Jos tolle linjalle lähdetään, niin on täälläkin aika helmimatskuu:
http://klubitus.org/kuva.php?id=29477
Eddy Satanin ympärillä käyty keskustelu tässä topicissa on myös jotain aivan ainutlaatuista. Eddyn omat viestit kruunaavat kaiken.
(Hard Dance)-bileiden järjestyshäiriöt ja niihin puuttuminen Alkaa hyvin asiallisesti ja vakavasta aiheesta, mutta muuttuu pian ihan täydelliseksi kaaokseksi.
[q]Android, 11.4.2007 20:55:
Eddy Satanin ympärillä käyty keskustelu tässä topicissa on myös jotain aivan ainutlaatuista. Eddyn omat viestit kruunaavat kaiken.
[/q]
haha, lolstylerz :D
Toi on kyl pelkkää timanttia, olin melkeen unohtanut! Others styles for others peoples!
Jeppistä en löytänyt vastaavaa threadiä vaikka uskonkin että sellainen on jo varmaankin tänne tehty, eli pardon my french heti alkuun... ajattelin pistää pystyy threadin johon voisi keräillä klubituksen tiukimmat (sekä sitä myöten viihdearvoltaan parhaat) threadit yhden topicin alle. Eli ei muutakun popparit esiin ja kaivamaan arkiston helmiä tähän threadiin
Säde Proudly Presents: LAB-4, Proteus 10 years of Hard NRG 17.9.2005
Club -tf- TÄYSKÄSI 6.4.2007