FURY 3rd Birthday - Epic Of Hard-Trance 7.9.2007 @ HELSINKI

Back to tapahtumat O

Joo! Hyvät pidot oli, täytyy myöntää!

Tultiin Orfeuksen ja Galravin aikoihin sisään. Pojilla näytti olevan hyvä meno päällä.
Meni hetki luonnollisesti "uskaltautua" tanssimaan, mutta Dark by Designin musa (ja viina) lopulta kolahti sen verran että estot katosi ja sitten mentiin... suoraan PA:n eteen. (Hyvä veto näin kuulovaurioiselta!!!)
Gaz veti hyvän setin. Orkidean settikin iski hyvin vaikka vähän jännitikin että mitä sieltä tulee...

Ei mitään valittamista, vaikka tulikin nyrkistä naamaan... Tosin vahingossa!

Seuraavaksi Freeformation!!!

RÄNTTÄRÄNTTÄRÄNTTÄMÖLÖLÖÖ TIKITII TSUP MIAU. ÖLIÖLI.

Olipa virkistävän puhdasveriset polkkabileet, tuollaiselle on kyllä tilausta. Mulle Orkidean setti meni vähän liian varmisteluksi, mutta varmasti ajoi asiansa hyvin :)

Varmaan parhaat tämmöset rankemmanpuoleiset bileet missä oon käyny! Kaikki setit oli tanssittavia, mut tietenkin potin räjäytti Orkidea, moneenkin kertaan. 50 minsaa jaksoin tanssia about täysiä sitä old-school rave -settiä, mutta Marusha ja Westbam (sekä yksi biisi mistä olen pitkään pitänyt mutta en tiedä nimeä) imivät tehokkaasti mehut - niin harvoin kuulee tämmöistä herkkua että oli pakko ottaa kaikki mahdollinen energia ja pistää se tanssimiseen! En voi tarpeeksi kiittää tuosta setistä.

Kiitokset myös etko- ja jatkoporukalle, ilman teitä ei ois ollu sama tunnelma

Edit: jos nyt ihan pikkunillitystä sallitaan ni mä oisin tykänny Marushan biisistä (Go Ahead) ilman niitä välimiksauksia - se on niin hyvä biisi itsekseenkin - ja olisin lopettanut setin Celebration Generationiin. Kun sen on bileissä tanssinut niin ei voi enää tulla mitään parempaa. *sydän* Mut joo, tää on vähän ku valittais siitä että kaviaari tarjoiltiin hopea- eikä kultalautasella

[q]sapeli, 8.9.2007 06:11:
potin räjäytti Orkidea[/q]

heti tokana, ku lähti soimaan: Microglobe - Environ-Mentality, niin ei siinä voinu enää muuta ku hymyillä ja antaa mennä tunteella ja fiiliksellä.

hjuva meininki ja paskaa musaa! ihmiset erityisen rumia!11!!! pikkasen..*toktok**possu**känni*

hauskat bileet mut inhottavat rappuset

Pitkästä aikaa oli aivan loistava meno! Nosturissa ei ole aikasemmin tullu käytyäkään, mut oli kyllä nappi mesta. Kannatti tehdä extempore reissu ja Orkidea yllätti kyllä positiivisesti... aijai... samaa lisää jatkossakin! Kiitosta vain heille ketkä ovat kaiken työn takana..

Hyvät kekkerit oli! Etukäteen mietitytti tuo nosturin toimiminen bilepaikkana, mut yllätyin kyl positiivisesti Pitkästä aikaa jaksoi kunnolla tanssiakin, harmi vaan et sit lopulta piti lähteä pikkasen aikasemmin pois kun mitä alunperin suunnitelmissa oli.
Seuraavia odotellessa

Kiitos Furyn poppoo mahtavat bileet järjestitte kyllä tuli nautittua paljon musiikista. Paikka toimi ja oli hienosti laitettu kyl tätä lisää.

Ja vielä tarjonnasta Friik & Sasha F hyvää hardstylee kivoi biisei ja hauskoi. Epyx&Cryrex kyllä poikien musiikki maistuu kerta kerralta oon kyllä vaan enemmän vakuuttunut et nuo live rummut ei kyllä sovi tuonne jäi vähän vaisu fiilis niistä biiseistä, annetaan sen konebasson hakkaa vaan. Dark By Design hyvää menoa ja fiilistä alusta loppuun tampattua tuli ja paljon ja sen kyllä huomaa jaloissa. Orkidealta kyllä kiva reivi setti kyllähän siinä alkoi nuoruusvuodet tulemaan mieleen kun näitä biisejä on ensimmäisiä kertoja kuullut. Rx&CB hyvältä vaikutti ja varmasti mahtava meno mutta tuli lähdettyä aika pian alun jälkeen pois väsy iski.

Kiitokset vielä kerran.

Hyvät polkkat oli.

Jalat on varmasti vielä maanantainakin kipeät. Valitettavasti jouduin poistumaan paikalta just ennen Orkkideaa. Ensimmäiset tanssahtelut minulle Helsingin suunnalla ja helsinkiläisenä. Hyvä aloitus :)

Palataanhan astialle,
-caje-

Varmaan parhaat tämmöset rankemmanpuoleiset bileet missä oon käyny! Kaikki setit oli tanssittavia, mut tietenkin potin räjäytti Orkidea, moneenkin kertaan. 50 minsaa jaksoin tanssia about täysiä sitä old-school rave -settiä, mutta Marusha ja Westbam (sekä yksi biisi mistä olen pitkään pitänyt mutta en tiedä nimeä) imivät tehokkaasti mehut - niin harvoin kuulee tämmöistä herkkua että oli pakko ottaa kaikki mahdollinen energia ja pistää se tanssimiseen! En voi tarpeeksi kiittää tuosta setistä.

Kiitokset myös etko- ja jatkoporukalle, ilman teitä ei ois ollu sama tunnelma

Edit: jos nyt ihan pikkunillitystä sallitaan ni mä oisin tykänny Marushan biisistä (Go Ahead) ilman niitä välimiksauksia - se on niin hyvä biisi itsekseenkin - ja olisin lopettanut setin Celebration Generationiin. Kun sen on bileissä tanssinut niin ei voi enää tulla mitään parempaa. *sydän* Mut joo, tää on vähän ku valittais siitä että kaviaari tarjoiltiin hopea- eikä kultalautasella
[/q]

EIIIII OLE TOTTA!
just näitä mä en ois halunnu missata!
mulle tuli duunikeikalla joku vilustumis sairastumis juttu ja rupes paleltaa ja päätä särkee joten niinpä paluumatkalla hain ideaparkista jägermaister pullon, otin pari hörppyä siitä ni palelut loppu, ja sit himassa suoraa nukkuu. ajatus oli ottaa pienet tirsat, mutta varsinaisesti heräsin vasta puolituntia sitten :D eli ohi meni.

kiitoksia Furylle vielä kerran oli tosi hyvät kemut ja artistit oli tosi mahtavia. . epyxin ja cyrezin setti oli hyvää tavaraa ja jalalla jakso pistää koreaksi miltei koko setin, tosin live rummut sekotti vähä pakkaa. . orfeus ja galrav hemmetin hyviä biisivalintoja ja orkidean reivi menot oli hieman miehen tutusta linjasta poiketen hyvää meininkiä. DbD:n setti oli tosi hyvää ja miehen lavakarismakin tuli huomattua, ja RX & CB mahtava lopetus bileille näitä lisää

[q]10-, 8.9.2007 07:40:
hjuva meininki ja paskaa musaa! ihmiset erityisen rumia!11!!! pikkasen..*toktok**possu**känni*
[/q]

*aplodit**nauru*

Hjuvahjuva

http://www.youtube.com/watch?v=3YHpTjT2wTc

Semmottia

(sekä yksi biisi mistä olen pitkään pitänyt mutta en tiedä nimeä)
[/q]

oisko ollu commander tom - are am eye?

[q]blender, 8.9.2007 12:54:
---
sapeli, 8.9.2007 06:11:
(sekä yksi biisi mistä olen pitkään pitänyt mutta en tiedä nimeä)
---
oisko ollu commander tom - are am eye?
[/q]

Oli tuokin hooveri-ihme ihan jees mut ei ollu tästä kyse. Mä en osaa ees kuvailla sitä biisiä mistä ite puhun, mut siinä oli melodia olennaisemmassa osassa. Semmonen vähän uruilla soitetun kuuloinen melodia, toistui koko biisin läpi.

Oli iha nätit pippalot.

Tulin, näin, reivasin.

Hubaa oli :)

Vaikuttaapas jännittävältä!

O