SÄPINÄLUUKKU
- « Edellinen
- 1
- ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- ...
- 26
- Seuraava »
Hihi. Kohta pääsee yhden pojan luo. Tarjolla leffaa ja pizzaa ja pussailua
Vitsi säpinöinti on ihanaa
[q]larzizi, 7.10.2007 17:20:
Tarjolla leffaa ja pizzaa ja pussailua
[/q]
Oi vitsi, tekispä mieli tilaa pizzaa ja kattoo joku hyvä leffa yksinäisen sunnuntai-illan ratoiksi. Pussailu meni töihin, mut jääpä enemmän syötävää sit mulle, kun se ei oo rohmuumassa kaikkea välistä.
Viikonloppuna oli kyllä harmi vaan kun se päättyi liian nopeasti, olisin voinut olla vaikka vähän kiinnostunutkin
Tänne vaan lisää säpinää!
Oj, tästä tulee paras loma ikinä*plur*!*hehkuttel*
Kavin viime vkolla tilaamassa uuden sangyn itselleni ja sitamyoten myos uuden patjan, joka varta vasten tsekattiin minulle sopivaksi; ensin piti maata sellaisella pedilla, josta se herra sitten naki kuinka mun paino jakautuu yms.
Taman jalkeen han sitten kyseli minun pituutta, nukkumistapoja seka kipukohtia selassa, niskassa jne. ja sitten han kysyi: "Do you have a sleeping partner?"
Mua rupes vaan naurattaa ja tokaisin etta kuinkas yksityiskohtaisen selostuksen herra haluaa...?
Nimim. Vakkari haussa. Lol
Joo mäki oon yhä täällä. Ja loppua ei näkyvissä. Oon viihtynyt.
[q]pupuankka, 26.10.2007 19:05:
[/q]
Makin oon viihtynyt -ei oo niin yksinaista kuin sinkkuluukussa eika niin velvollista kuin seukkausluukussa.
[q]Janisa, 26.10.2007 19:08:
---
pupuankka, 26.10.2007 19:05:
---
Makin oon viihtynyt -ei oo niin yksinaista kuin sinkkuluukussa eika niin velvollista kuin seukkausluukussa.
[/q]
Kyllä! Allekirjoitan tämän! Tosin täytyy myöntää että heilasteluasioiden miettiminen vie niin paljon aikaa ja energiaa et jos tekisin puoliksikaan yhtä tehokkaasti töitä, oisin loistava työntekijä
[q]pupuankka, 26.10.2007 19:11:
---
Janisa, 26.10.2007 19:08:
---
pupuankka, 26.10.2007 19:05:
---
---
Kyllä! Allekirjoitan tämän! Tosin täytyy myöntää että heilasteluasioiden miettiminen vie niin paljon aikaa ja energiaa et jos tekisin puoliksikaan yhtä tehokkaasti töitä, oisin loistava työntekijä
[/q]
I know the feeling!!!
onpas muuten kivaa tämmönen :)
Seukkausluukku oli aika lyhytaikainen, mutta ehkäpä tuon kamani tänne sinkkuluukun sijaan ^__^
- Garo
Kohta säpisee ja posket ne paukkuu!
*plur**sydän*
Viimeks about vuosi sitte, katellaa uudestaa parin vuoden pääst :D
Kyllä kiitos! *pihkassa**joo*
Eipä säpinä pahitteeks olis :D
Sain niiiiin maailman parhaan joululahjan etten vaan voi lakata hymyilemästä!
Aaaaah, don't you just love Detroit...?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- ...
- 26
- Seuraava »