IDOLS-tukilinja
- « Edellinen
- 1
- ...
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- ...
- 66
- Seuraava »
[q]Kiito, 1.3.2007 21:00:
Oliko tuolla Arilla Finrg:n pipo just päässä? :D
[/q]
sillon ku ari oli ekoi kertoi ohjelmassa ni ainaki finrg:n paita oli pääl oO
[q]Peikkotyttö, 1.3.2007 21:01:
vittu mikä soundi tolla Arilla O_o uhhuh,meitsi lankeaa<3
[/q]
Mä luulin äänen perusteella, et joku tyttö on esiintymisvuorossa. Mut hyvinhän toi vetää.
kuka toi guano apesin laulajan näkönen nainen on tuomaristossa? tosi tutun näköne mutta ei tuu nimi mielee... tosin se nimi varmaa näkyy tossa ruudussa minuutin välein mut olen palikka :D
[q]remotion, 1.3.2007 21:06:
kuka toi guano apesin laulajan näkönen nainen on tuomaristossa? tosi tutun näköne mutta ei tuu nimi mielee... tosin se nimi varmaa näkyy tossa ruudussa minuutin välein mut olen palikka :D
[/q]
Katja StÅhl.
Mulle ei vaan vieläkään kolahda toi Anna lauluäänineen, joku siinä vaan häiritsee.
arista kostuu... hmmm.*pahis*... suupielet.
Kristian veti kyl tänää mielettömän hyvin.
Johanna tangomarkkinoille!
anna abreu *sydän*
[q]Fuzzy, 1.3.2007 21:36:
---
Sallakat, 1.3.2007 21:09:
katja ståhl suosikin päätoimittaja, aloitti mediauransa Jyrki-tv-ohjelman leivissä.
---
Thanks for the info!
[/q]
nonni, kiitoksia. siitähän se olikin tuttu
[q]Android, 2.3.2007 14:25:
Pari Youtubesta poimuttua videota;
Ari - Perfect Strangers
Kristian - Lapin Kesä
<3
[/q]
Et o mistään bongannut Johannan My Immortalia ku en kuullu sitä? Moonlight Shadow ei valitettavasti sopinu sen äänelle ollenkaan. Harmillista, vaikutti symppikseltä.
Kristian ja Ari rokkas kyllä huolella, loput on aika keskivertoja (ja nothing compares 2 U on maailmankaikkeuden karmein biisi, puhumattakaan Sineadista...)
Ei sinänsä väärä vire varmaankaan, vaan katsojat keskittyvät siihen alkuperäiseen vertaamiseen, vaikka kyseessä ei ole imitaatiokisa. Tuomarit ovat ehkä hieman objektiivisempia, paitsi Katja, se on vaan pässi ja pihalla.
Kristiina vois mennä kotia kasvamaan vielä pari vuotta ja tulla sit asenteen löydyttyä takas, tällä hetkellä tuntuu että se likka on kaunis kuori, mut sisällä on pelkkä tuhnu!
[q]coolcat82, 1.3.2007 21:16:
---
Kiito, 1.3.2007 21:00:
Oliko tuolla Arilla Finrg:n pipo just päässä? :D
---
Niin mäki olin kattovinani :D
[/q]
En sinänsä ihmettele tuota Arin FINRG-pipo-ilmestystä enää kun poika tuli bongailtua 24.2. FURYistä Lahdesta tanssahtelemasta... nooh
Mutta henkilöstä toiseen, ei tässä auta kuin ihmetellä että kuka helvetti sitä Kristiinaa oikeen äänestää
En itse tykkää äänestä, ja vaikka ääni olisikin ollut hyvä niin täysin nuotin vierestä eilinen esitys olisi silti mennyt. Paskasta biisistä puhumattakaan. *öh*
[q]k1mm0, 3.3.2007 11:11:
mä en käsitä, että mikä ihmeen itku-idols tästä on oikein
tullut. kaikki noi skabaajat vuorollaan avautuu iltalehdes
vaikeasta siitä ja tästä. kaikkea sitä pitääkin tehdä äänten
saamiseksi.
[/q]
JOO, itsehän ne itsensä lehtiin lykkää...kyllä se on lehdistö, ja järjestäjät jotka noi idolit valitsee, ei kansa.
[q]peikkolapsi, 2.3.2007 22:32:
En sinänsä ihmettele tuota Arin FINRG-pipo-ilmestystä enää kun poika tuli bongailtua 24.2. FURYistä Lahdesta tanssahtelemasta... nooh
[/q]
Tuli muuten luvattua Arille, että ensi kerralla kun tulee Furyyn niin saa meiltä t-paidan :)
[q]Fuzzy, 1.3.2007 21:04:
Hyvä Ariii!!! Kunnon hevari*pahis*
[/q]
Kunnon hevari ei tommoseen hömppään lähtis mukaan.
Ei muuta.
[q]k1mm0, 3.3.2007 11:30:
---
ezzy, 3.3.2007 11:21:
JOO, itsehän ne itsensä lehtiin lykkää...kyllä se on lehdistö, ja järjestäjät jotka noi idolit valitsee, ei kansa.
---
ihan sama lykkääkö ne ite ittensä sinne vai joku muu taho,
mut aina noissa haastatteluissa jokainen kilpailija tilittää
rankasta elämästään... mut kansahan rakastaa nyyhkyjuttuja
(sai se itse voittajan äänestää tai ei), joten mikäs siinä sit.
[/q]
"kilpailija tilittää" Jos se on jonkun toimittajan kynäilemää ja kasailemaa eri haastiksista tms ja liioiteltua paskaa, niin en sanois kyllä, että se on mitenkään kilpailijan vika et noita riepotellaan. Kaiken ne nämmä kaivaa joka kilpaiiljasta irti.
Kattelin nyt vasta huolella koneelta kuulottimien kans, niin jumalauta Kristian veti hyvin. Ihan raivo kova kun se kovenee loppua kohti. Tokana sit Ari ja kolmantena Anna. Muut tuleekin sit niin kaukana takana, että lopussa nähdään luultavasti nää 3 nimee.
Oon muutaman jakson nyt kattonut Idolsia ja mua ottaa suunnattomasti päähän se Mia. Siis voi apua kun se alkaa itkemään niin herkästi. Hiukka itsehillintää niin ei olisi mitään moitittavaa.
Ja kuten ne tuomaritkin totesi, niin se Johannan pukeutuminen oli aika kivasti ristiriidassa siihen biisiin (en muista miten tarkalleen sanoivat). Odotin kyllä jotain hmm tummempaa biisiä häneltä.
Ja se Panu, hohhoijaa kun olikin vaisu esitys, mutta mikäpä minä olen sanomaan :P
Ari ja Kristian oli molemmat hyviä, mutta nyt on pakko myöntää että Ari jäi Kristian varjoon.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- ...
- 66
- Seuraava »