IDOLS-tukilinja

Back to häröily O

[q]bubbelgum, 12.2.2007 15:31:
kilpailijoille oli kerrottu että semifinaalissa esiinnytään bändin kanssa, mutta vasta paikan päällä harjotuksissa osottautu että bändi onkin akustinen. Tätä siis ei oltu kerrottu, eli sitä ei voinut ottaa huomioon biisiä valitessa.
[/q]
Harmillista. Ja harmitti se Mian tippuminen, on ollut paras naispuolinen esiintyjä tänä vuonna, teatterivkl (muistaakseni) revitteli meikäläisen suosiksi.

No, toinen suosikki, Ari voittaa :)

[q]Sallakat, 12.2.2007 09:46:
Oikeasti en tajua Jonea yhtään kun se hehkutti sitä the Best biisin laulajaa. Se oli ehkä intohimottomin esitys koko ohjelmassa ja Jone senkun heittelee superlatiiveja. käsittämätöntä. Miinuksia!
[/q]

Mä kuuntelin noi biisit eilen ns. sokeana, eli en nähnyt esityksiä ja siinä kyllä huomas (lue: kuuli) sen The Best -biisin laulaneen tytön tylsyyden. Ei säväyttänyt millään lailla.

[q]Freja, 13.2.2007 21:03:
Meneeks täs ny si sillee, et ne, jotka omissa karsinnoissaan tuli kakkoseksi, kilpailevat vielä sitten yhdessä viimeisestä paikasta semifinaaleissa?
[/q]

Ei. Tuomaristo valitsee semifinaaliryhmistään suosikit.

[q]H3li, 12.2.2007 12:01:
---
k1mm0, 12.2.2007 11:07:

mut jos muistan, ni ruslanaksen erän vois kattoo...
kunpa se laulais suomeksi! <3

---

älä muuta viserraaaa sen tuton huulet oli mustat jne
[/q]

...ja pojan kilmat sii... ööh....

Ari, still loving you *sydän* *sydän*
jos ari ei voita ton vedon jälkeen, niin en kyl tahdo uskoo enää mihinkään.

[q]Epailija, 13.2.2007 18:13:
---
Akustisuutta tai biisivalintaa siitä on ihan turha syyttää.
[/q]
itse en ole ikinä akustisuutta syyttänyt Mian tapauksessa. Biisivalintaa sen takia, että naisella kun on ääntä laulaa vaikka aretha franklinia vakuuttavasti niin miksi sitten vetää fiilistelyn takia jonkin rääkymisrokkibiisin. Sitä en ymmärrä.

Kristian jatkoooon!

[q]Sallakat, 14.2.2007 09:32:
itse en ole ikinä akustisuutta syyttänyt Mian tapauksessa.[/q]

Ok. En jaksanut toistamiseen lukea kaikkia vanhoja viestejä. Muistin, että jotkut tarjosivat sitä selityksenä.

[q]Biisivalintaa sen takia, että naisella kun on ääntä laulaa vaikka aretha franklinia vakuuttavasti niin miksi sitten vetää fiilistelyn takia jonkin rääkymisrokkibiisin. Sitä en ymmärrä.[/q]

Minä taas en osaa yhdistää tuota biisiä rääkymisrokkiin sitten millään, mutta olen tosiaan kuunnellut lähinnä sitä akustista versiota (löytyy levyltä "Jagged Little Pill Acoustic"). Mialta löytyy kyllä ääntä silloin kun palaset loksahtavat kohdalleen ja hän osaa ilmeisesti tehdä biiseistä omansa sen sijaan, että vain matkisi alkuperäistä tulkitsijaa. Valitettavasti tuolla kertaa suoritus jäi oman tason alapuolelle enkä usko, että Aretha Franklinin tuotantokaan olisi vakuuttanut tuon Ironicin tasoisena suorituksena.

[q]Android, 17.2.2007 12:09:
Meinasiko se todella seota sanoissa, vai oliko biisi oikeasti niin "sekava"? Nehän mainitsikin, että se on valinnut todella vaativan biisin. Kun mun mielestä se "sekosi" sanoissa samassa kohtaa biisiä joka kerta, eli ihan kuin se olisi kuulunut biisiin *ding*[/q]

En ollut aikaisemmin kuullut biisiä, mutta minusta se oli ihan selvää sekoamista. Kristian sekosi kyllä pari kertaa samassa kohdassa biisiä, mutta molemmilla kerroilla eri tavalla.

Latvian tenori varmaan tulee pärjäämään kaikenlaisten prostestiäänien avulla.

Mä äänestäisin tota kuvaa mutta en voi, kun virallisesti pitää äänestää lauluesitystä! Vähänkö on tiedossa oikein kunnon kebab-lampaan määkinää

Niin ja vakavasti puhuttuna tänä iltana kiinnostaa kuulla myös Kristian Meurman, joka oli teatterivklpussa hyvä laulaja myös, mutta ei samalla lailla "syntynyt esiintymään" kuin Ruslana, se täytyy kai kaikkien myöntää?

[q]mayah, 6.4.2007 20:52:
Oikeesti, sillon ku on tarkotus huorata niitä viimisiä ääniä, ni vedetäänkö sillon jotain omituista portugaliksi vai SCORPIONSIA?? :D
[/q]

heh, olitkin näköjää ehtinyt jo kiteyttää paremmin ku minä. kyse oli just tuosta.

Ei kyl pahemmin idollissit liikuta, mutta en voi kyllä olla ihmettelemättä tota Ari-villitystä. Muhun ei noi Arin esitykset oo säväyttäny ollenkaan. Tyypillä on aivan karsea lauluääni.

Varsinkin toi Still loving you jätti niin kylmäks ettei voinu ku pudistella päätään kuunnellessa tuomareiden kommentteja.

Anna on mun mielestä edelleen parempi, mutta liian nuori kyllä idoliks :(

Nyt finaalissa vasta tajusi miten hento ääni Annallakin oikeasti on. Alarekisteri ihan voimaton ja tuloksena pelkkää kähinää. Noh, oman biisivalintansa Anna veti tyylillä ja hyvin, mutta muut biisit jättivät kylmäksi. Arin vedoista parhaiten toimi ensimmäinen. Black Hole Sun oli loppujen lopuksi aika laaduton esitys, eikä se Scorpionsienkaan biisi ihan paras mahdollinen veto ollut. Annan ohi mentiin silti - etenkin kun Ari sai puhallettua jopa hippusen henkeä siihen uskomattoman turhaan viisutason "voittajabiisiin". Jos ei Ari tätä vie, niin olen yllättynyt, mutta en hirveän pettynyt.

Kristian

..ja eikös se idols-anttikin oo just sen tyyppistä musaa tehnytkin , sehän on sitä nykypäivän popia

Kristiaaan!

Mut pakko korjata vanhoja sanomisiaan. Näemmä tällä kaudella tuomaristo valitsee suoraan seitsemännen finalistin, eli siihen ei pääse yleisö vaikuttamaan.

[q]Freja, 16.2.2007 22:47:
---

Mäkin katoin ite eka et nojo, ei si kaks saanu ollenkaa ääniä, mut si rupesin miettii et 18 + 72.... hei, siit puuttuu vähäse :D
[/q]

Eli LAPSET ( [size=9] minä [/size] ) NUKKUMAAN!

[q]Android, 14.1.2007 21:58:
Minä ymmärrän kuitenkin enemmän niitä pellejä jotka vetävät koko homman läskiksi, kuin niitä pellejä jotka menevät sinne ihan tosissaan, aikomuksena tulla "pop-tähti".
[/q]
Hö?

Mä en ymmärrä laisinkaan mitä hauskaa on mennä vetämään homma läskiksi tai et kenelle ne yrittää todistaa osaavansa olla hauskoja*nauru* sen sijaan sympatiaa herättää nää jotka oikeasti haluais kovasti laulaa mut ei vaan osaa.

Täs on nyt varmaan kyse siit erilaisesta huumorintajusta, toiset tykkää pieruvitseistä ja toiset tarvii vähän enemmä virikkeitä et alkaa hymyilyn lisäks myös naurattaa..?

edit:
Tai siis mä yritän sanoa, et osa tossa tuntuu haluavan vesittää toistenkin aidon yrittämisen sillä et menee itse vetämään homman läskiks -ihanku se olis jotenkin TOSI noloa että noi raukkaparat oikeasti haluais päästä laulukilpailussa jatkoon*hymy* Mun mielestä jos ottaa osaa niin sit pitää kans uskaltaa olla vähän nolo, eikä vaan esittää olevansa ihan sikahyvä jätkä ku käy vetäsees ohi aiheen, sillai coolisti.

O