IDOLS-tukilinja

Back to häröily O

[q]Jusna666, 3.2.2007 17:47:
Se laulo mun mielest vitun hyvin se jäbä joka oli leikannu viiksensä. Sitä en tiiä, oliks viiksien ajamisella mitään vaikutusta laulutaitoihin.
[/q]

Ihanaa kulta kun arostelet tääl idoleit*joo*

[q]Jusna666, 3.2.2007 21:59:
---
SmiLE, 3.2.2007 21:57:
---
Jusna666, 3.2.2007 17:47:
Se laulo mun mielest vitun hyvin se jäbä joka oli leikannu viiksensä. Sitä en tiiä, oliks viiksien ajamisella mitään vaikutusta laulutaitoihin.

---

Ihanaa kulta kun arostelet tääl idoleit*joo*

---

Nojuu mut se laulo hyvin. (ja se biisikin oli ihan ok).

Edit. Ja siin äijäs on astetta enemmän cojonesia ku joissain tusina hintti-huisku-tuiskuissa.
[/q]

Se kyllä on totta!!!

Se on hyvä että otat kantaa tähän*hih*

[q]SmiLE, 3.2.2007 22:03:

Se kyllä on totta!!!

Se on hyvä että otat kantaa tähän*hih*
[/q]

Juujuu.. Nää on tärkeit juttui ja se on hyvä jätkä vaikka leikkaski viiksensä.

Tossa olis koostena viime viikonlopun Amerikan Idolsin pahimpia friikkejä. Luuleeko noi ihmiset siis ihan tosissaan että ne osaa laulaa? *toktok**pökr* Viime viikonloppuna oli kyllä ihan pimeetä meininkiä, paljon kertoo jo sekin että niistä tuhansista yrittäjistä ei muistaakseni päässyt jatkoon kun about 10 tyyppiä.

Ihana nainen toi Isador. Kosisin.

[q]Cera, 4.2.2007 19:24:
Joo voi luoja tää nainen american idolsseissa juuuri nyt :D

'te voitte opettaa minua laulamaan'
[/q]
Ei siinä ollut oikein ainesta idoliksi, mutta seuraavaksi american psykoksi oli kyl erittäin
paljon potenttiaalia.

[q]pirpeli, 4.2.2007 18:56:
Mut se Jenry(vai Jenri..?), hyvät hyssykät ku komia!
[/q]
Se oli kyllä tosi söpö!*sydän*

Tuo äskönen muija oli kyllä ihan pimee! "Mä tiedän etten osaa laulaa mutta voin silti olla American Idol"*poks* Ja sit toi sen kilahtaminen tossa lopussa.*lmao*

Ihanku toi viimonen olis ollu aineissa tms... oli kyl suht freak

Voi jösses, voisin melkein vaihtaa seksuaalista suuntautumistani ton Kristinan takia

Mä oon löytäny suosikkini,joka on Kristina.

ja ps. voisin ottaa Kuoppiksen ittelleni any time

Hyviähän noi kaikki olivat, mut jos miettii että kuka pystyy laulamaan finaalien laidasta laitaan -biisivalikoimaa, niin Mian pitäisin jatkoon. Mut jos kansa (lue: ihkuteinit, porvarimummot ja Askon kaltaiset pedofiilisedät) äänestää sinne Kristinan, niin mikäs siinä, voihan sitäkin tietty vielä pari jaksoa katella

Jättäkää jo pois 'pedofiili-Asko' -tyyppiset kommentit. Järkyttävää. Vika taitaa olla omassa päässä jos pitää toisen ilmeitä tms pervoina tai pedofiilimaisina, ilman mitään syytä. Hyi teitä!

Mä kyllä diggasin Kristiinast eniten. Oli positiivinen ylläri, koska en oottanu silt mitn kovinkaan vahvaa suoritusta.

[q]Fornarina, 4.2.2007 21:24:
Jättäkää jo pois 'pedofiili-Asko' -tyyppiset kommentit. Järkyttävää. Vika taitaa olla omassa päässä jos pitää toisen ilmeitä tms pervoina tai pedofiilimaisina, ilman mitään syytä. Hyi teitä!
[/q]

nojoo. minä sen taisin ensimmäisenä ääneen sanoa. Ja tosiaan eihän se nyt ole rikos jos kauneus on kaunista vanhemmallekin miehelle, kunhan se ei mene asioiden edelle.

[q]Fornarina, 4.2.2007 21:24:
[/q]

No kyllä mä katson oikeudekseni purkaa ärtymystäni tähän topikkiin, varsinkaan kun en sitä edes itse keksinyt, pedofiili-Askohan sanoi juuri suorassa lähetyksessä itseään ainakin 20 vuotta nuorempaa alaikäistä tyttöä "Suomen seksikkäimmäksi jääkiekkoilijaksi"

[q]anniharha, 4.2.2007 21:33:
---
Fornarina, 4.2.2007 21:24:

---

No kyllä mä katson oikeudekseni purkaa ärtymystäni tähän topikkiin, varsinkaan kun en sitä edes itse keksinyt, pedofiili-Askohan sanoi juuri suorassa lähetyksessä itseään ainakin 20 vuotta nuorempaa alaikäistä tyttöä "Suomen seksikkäimmäksi jääkiekkoilijaksi"
[/q]

Nojoo, se heitto oli kyllä ehkä vähän kyseenalainen. Mutta pedofiili on silti väärä ilmaisu, kaikki kuitenkin tiedämme mitä ne pedofiilit on..

[q]anniharha, 4.2.2007 21:33:
---
Fornarina, 4.2.2007 21:24:

---

[/q]

Niin no se on sitten tulkinnan varaista että onko tuo viivan yli astumista. Mielestäni se oli ainakin aika tökerösti sanottu jos ei sitten kuitenkaan niin vakavaa.

[q]Fornarina, 4.2.2007 21:36:
Nojoo, se heitto oli kyllä ehkä vähän kyseenalainen. Mutta pedofiili on silti väärä ilmaisu, kaikki kuitenkin tiedämme mitä ne pedofiilit on..
[/q]

Mutta tiedämmekö, ettei Asko ole sellainen? *g*

Oh yes. Oikee tytsy pääs jatkoon.

Ens viikol si Ari

[q]Android, 14.1.2007 21:58:
Minä ymmärrän kuitenkin enemmän niitä pellejä jotka vetävät koko homman läskiksi, kuin niitä pellejä jotka menevät sinne ihan tosissaan, aikomuksena tulla "pop-tähti".
[/q]
Hö?

Mä en ymmärrä laisinkaan mitä hauskaa on mennä vetämään homma läskiksi tai et kenelle ne yrittää todistaa osaavansa olla hauskoja*nauru* sen sijaan sympatiaa herättää nää jotka oikeasti haluais kovasti laulaa mut ei vaan osaa.

Täs on nyt varmaan kyse siit erilaisesta huumorintajusta, toiset tykkää pieruvitseistä ja toiset tarvii vähän enemmä virikkeitä et alkaa hymyilyn lisäks myös naurattaa..?

edit:
Tai siis mä yritän sanoa, et osa tossa tuntuu haluavan vesittää toistenkin aidon yrittämisen sillä et menee itse vetämään homman läskiks -ihanku se olis jotenkin TOSI noloa että noi raukkaparat oikeasti haluais päästä laulukilpailussa jatkoon*hymy* Mun mielestä jos ottaa osaa niin sit pitää kans uskaltaa olla vähän nolo, eikä vaan esittää olevansa ihan sikahyvä jätkä ku käy vetäsees ohi aiheen, sillai coolisti.

O