IDOLS-tukilinja
- « Edellinen
- 1
- ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- ...
- 66
- Seuraava »
[q]MesMeRise, 9.3.2007 13:49:
Mutta eiköhän kilpailu mene taas ns."teinien armoilla", eli kun liisa ja miika 16v äänestää tuhat kertaa isin puhelimesta, niin laulutaito on oikeestaan se ja sama.
[/q]
Tätä pelkään, siellä on Anna ja Ari finaalissa, jälkimmäinen oikeutetusti IMO, varsinkin kun Mia tippui (vai onkos niitä useampi kuin kaksi finaalissa, en muista) ja kyllä siinä tietää miten käy, valitettavasti
esiintyjille pussit päähän nii ei ainakaa pärstäkertoimella pitkälle päästä...
kuten Kristiinan, Annan ja Panun kohdalla o käyny... no vähiten Annan mut luokittelen sen sinnekki..
Ari vois valita edes hyviä biisejä, Maideniltakin löytyy kasa parempia. Mutta makuasioita nämä.
Heittäis vaikka Aces high (alkuhöpinöineen päivineen ;)
[q]ville, 9.3.2007 14:09:
---
LooPy, 9.3.2007 12:32:
Oon kyl samaa mieltä, seuraavaksi Arilta on pakko kuulla jotain muuta kuin tota hevi-juttua. Kaveri ihan selkeesti osaa laulaa, mutta monipuolisuus/muuntautumiskyky on yksi jota odotan tällaisen skaban voittajlta.
---
Miksi?
Eikö tässä haeta uutta tähteä musiikkitaivalle ja aika harvoin yksi tähti montaa juttua tekee. Parempi olisi osata yksi juttu älyttömän hyvin, kuin tehdä montaa keskinkertaisesti. Mielestäni ari ja panu on tästä loistavia esimerkkejä.
[/q]
Osaa se Ari kirkaakin laulaa.. ainaki karsinnoissa=) Et Uskoisin sen osaavan laulaa melkein mitä vaa=)
Ari Ari... mun mielestäni ei kyllä mennyt hyvin viimeksi esitetty biisi mutta makunsa kullakin. On ollut mun suosikkeja alusta asti mut nyt melkein aloin kallistua Mian puoleen.
[q]LooPy, 9.3.2007 14:40:
Taidan peräänkuuluttaa tuolla monipuolisuudella/muuntaumiskyvyllä sitä, että kisassa pärjäävät ja levyttämään päätyvät artistit todella olisivat myyviä artisteja. Viime tuotantokaudeltakin tuli muutama kiva tähdenlento, joiden albumi löytyi anttilan alelaarista pari kuukautta ilmestymisen jälkeen.
[/q]
Mä en kyllä usko, että toi muuntautumiskyky tässä vaiheessa varmistaisi yhtään sen enemmän sitä, että saattaisi myydä enemmän levyjä.
Pakarinen on imo ollut samaa tuubaa alusta asti. Wikholm yrittää olla monipuolinen ja tuottaa itse: tuloksena se että ketään ei kiinnosta. Tuisku yrittää vähän päästä omasta genrestään ulos, mutta aika tasaista taitaa olla sekin tuotos.
Seuraavien parin vuoden voittajia en edes tiedä.... tuskin kyseessä on se, että eivät ole tarpeeksi monipuolisia, vaan se, että eivät ylipäätään ole tarpeeksi kiinnostavia tai kyseinen genre on esiintyjien määrällä mitattuna tässä maassa jo saturaatiopisteessä. Toista tuiskua tai pakarista ei taida näin pieneen maahan mahtua...
Mä väittäisin, että eniten myy se joka osaa laulaa ja jolla on karsimaa. Levyyhtiö hoitaa sitten loput, hio genreä ja tarvittaessa muuttaa sitä. Jos vaikka miettii tota annaa, niin tuollaista r'n'b kuuluisuutta ei taida vielä olla ja siten tossa genressä muija saattaisi breikata tosi hyvin läpi. Kunhan ensin tekee yhden asian loistavasti, sen jälkeen on varaa lähteä miettimään mihin muuhun rahkeet saattaisi riittää.
jahas njahas. enpäs ookaan tänne kirjoitellut vielä, joten nopsaan omat mielipiteet tyypeistä yleensä ja sit viimekertaisista. niille joidenka soisin kisan voittavan, lisään myös vinkit! koska nehän lukee kaikki schlubbaria! :D
Mia: oli aika symppis tyyppi mut jotenkin omituisesti, vaikka olikin IMO hyvä suoritus, jäi viime kerralla muiden varjoon. ja tarkoitan nimenomaan omituisesti.
Kristian: oli kyl aika laimee viimekertaiseen verrattuna, bongot yltiöpäisest sekoilust kyl. :D ja ja, taisi olla samaa ku sitä the entertaineria esittäessä et just kriittisil hetkil ois miettinyt et "mitesnesanatnytmeneekäänAINIIN" ja sit pulpahtanut sanat ulos vähän rytmist jäljes yms. tosin en muista miten biisi menee, mut..
neuvot: Kristianin kandeis nyt ottaa joku rokkaava ja etenkin laulullisesti vaativa biisi, jonka vetäisi sitten kunnolla. eikä sen biisin "rokkaavan" osan tarvi olla tietenkään samalla tavalla uptemporokkaava ku toi edellinen, mut nii. ja hiukset näytti kyl paremmalta täl kertaa.
Ari: Iron Maiden ei oo kyl koskaan erityisemmin iskenyt muhun. etenkin nyt kun menin tsekkaamaan tuon alkuperäisen biisin YouTubesta ni varsin ponnettomaltahan tuo kuulostaa. tosin biisin julkaisuajan soundi tietenkin vaikuttaa asiaan. ANYHOO, Arin matalat sävelet meni vähän sellaseks hömm et nuotit saatto olla oikein mut jotenkin vaan kuulosti huonohkolta. Kertsinhän se vetäs näemmä aika mallikkaasti alkuperäiseen verraten, mut sekään ei mua henk.koht. sytytä ku ei alkuperäinen versiokaan. eli ei todellakaan noussut aikaisemman tasolle mut varmaan irtos gaziljoonalta Iron Maiden -fanilta bongot. :)
neuvot: metallimiehen kandeis vetää nyt välil vähän muuta ku metallia.
ps. taitaa tosissaan olla tuttu biisi. :D
Anna: vaikka kuinka on 16, niin jotenkin vaikee vähän antaa ikää anteeks kun habitus on sellast teinarointia. laulu on kyl enimmäkseen vakuuttavaa, tuntuu haltsaavan ainaki tuollasen "kova huuto" -> "pieni piiperrys" -siirtymät, eli laaja dynamiikka. mut HERRANJESTAS sitä sen "vibratoa". vertaankin tässä nyt jo x:nnen kerran Annan vibratoa sellaseen vanhaan piirrettyjen jousi-ääneen (sprojojojoinggg). toivottavasti kyse on jännityksestä ja sitä kautta värisevästä äänestä eikä siitä et se tosiaan on tarkoitus kuulostaa siltä.
neuvot: no, Anna ei kyl mun suosikki ole todellakaan mut jaetaanpa neuvoa kuitenkin. tai ehkä omia ajatuksia sen suhteen mitä toivoisin sen tekevän. Kallonen oli viimeks tuomaroidessaan vähän, jotta: "saisko sult vähän jotain nopeempaa?". tähän Anna "en kyl usko". eli vähän samaa vaivaa ku Arilla, joka vääntää metallia. Anna puolestaan varmasti haluaisi vetää koko loppukisan R'nB:llä, mikäli finaali-iltojen teemat sen sallisivat. eli vähän vaihtelua bliidér.
Kristiina: argh. grah. urrr. Kallosel herää alkukantaiset himot, mulla ehkä vaan alkukantainen nyppivä ärsytys. :D ääni, laulutaito, musiikkimaku ainakin biisivalintojen suhteen ja etenkin (kämppikset tietää tästä ;) englannin kielen ääntämys jättävät täysin kylmäksi. tai itse asiassa pistävät ajoittain kuumaksikin, mutta väärään, "mitäviduatoivielätekeetuolla"-suuntaan.
kuunnelkaahan sen esityksist etenkin sanaa "one". lopputulos kuulostaa jotakuinkin "wan" ja räjäyttää mun tajunnan aina johki ihme mestoille. se nyt vaan on niin et jos esittää englanniks ni esittää sit kunnolla. tosin Suomi-soundi ;) alkaa kyl varmaan oleen jo aika käsite maailmalla, joten ehkä voidaan kohta alkaa puhumaan englannin puhumisesta suomalaisittain.
My Heart Will Go On on helvetin riipaiseva (siis hermoja..) biisi. kuvitelkaa itsenne ruokakaupan pullojenpalautukseen aamuvuoroon. taustalla soi Kiss FM ja kun olette seitsemältä tulleet töihin, pidätte ensimmäisen tauon yhdeksältä. tähän mennessä olet kuullut Aerosmithin asteroidibiisin kolme kertaa ja tämän Titanic-biisin neljä kertaa. tämä siis biisin ja Titanicin julkaisuvuonna 1998 tms. tuo kaikki tapahtui oikeasti, voitte vain kuvitella henkisten arpieni syvyyttä ja tiheyttä. ja sit ku sen biisin menee laulaan joku "enkelinääninen" nasaalihonottaja ja omistaa biisin kaikille joil on unelma ni voi huhhuijaa.
voi ei! annoin tunteideni vaikuttaa Kristiinan arvosteluun, vähän niinkuin Kallosen Askokin! vedetäänpä vähän professionaalimmalla otteella:
- päällä kauhea kolttu
- teknisesti illan ehkä ontuvin laulusuoritus, selkeästi korvaan pistäviä hutinuotteja
- astui aiiiivan liian isoihin saappaisiin (oli alkup. biisi sit ärsyke tai ei)
mut sit vielä...
- en tiedä oliko se joku karmaiseva yritys tehdä biisistä "enemmän oman kaltainen", mutta voe jessus ku piti sit mennä muuttamaan sanojen rytmityksiä. ne oli ehkä siin alkuperäises sil tapaa ku ne oli just sen takia ettei rytmitys kuulostaisi tönköltä, niinkuin se Kristiinan versiossa kuulosti. TJEU: kohta "you open the door".
urk. nnnggh.
edit: unohdin melkein tärkeimmän! eli siis, tämän kauden ehdoton suosikkini onkin siis...
CHRIS SLIGH! tosin lammikon toisella puolella. :D
Se oli levy-yhtiön edustaja. Sen pitää varmuuden vuoksi kehua kaikkia, eihän sitä tiedä kenestä tulee oman tallin artisti.
Siis jumalauta noi tuomarit kuuntelee perseenreiällä oikeesti!! Siis sen annan ja kristiinan esitykset meni niiiiin persiilleensä ku ikää! Niinaki joka o laulunopettaja niin ei MUKA kuule kuinka nuotin vierestä ja kaukaa sitä mennään!
tai no kaikkihan sen tietää millä kallonen kuuntelee
mut joo paras oli ARI as usual *sydän*
Kristian näytti ihan maaniselta ku se alotti mutta oli aika mitäänsanomaton.. Panun veto oli varsin hyvä vaikka muutamas kohtaa kun mentiin falsettiin niin mentiiki pieleen.. mutta oli se ny kuitenkin suht hyvä!
osa kansasta ei taas tajuu mikä niille o parasta jos ne päästää ton vinkuintiaani-kristiinan jatkoon!
Pakko jatkaa valitusta... Sen kristiinan ääntäminen on aika kamalaa ajoittain..
"life iiiiiis aaaa mistööööööööööööööri" eeeevriiiione maaaaast stääääään alööööön..." aaargh!
ärsyttävää sanojen venyttämistä..
bläääääh ari. se siis meinaa vetää hevillä loppuun asti. how boring
Vaikka hevi alkaa olemaan jo uusi tango, en mä jotenkin silti näe pikkutyttöjen ihannepoikana Aria tolla hevimeiningillä.
Ja toivottavasti ne tuomarit nyt skarppaa OIKEESTI eikä ylistä tota porukkaa enää noin luokattomien suoritusten jälkeen kun mistä viimeksikin ylistettiin.
edit: joo ei tarvi sitten pilknus, ei whitesnake ole sanan varsinaisessa merkityksessä heviä, mutta samaa sarjaa ku nää muut arin väännöt.
35 minsaa turhaa paskanjauhantaa ennenku alko vast laulaminen *eiei*. Ja mä viel katon tätä. No osasyynä tietysti se, että muilta kanavilta tulee jotain samantasosta.
[q]Miinapiina, 15.3.2007 21:49:
---
crissy, 15.3.2007 21:40:
.........
tai no kaikkihan sen tietää millä kallonen kuuntelee
.........
---
korvilla?
[/q]
nooooh....*possu* se sen kuunteluvärkki o siellä reilu puol metrii alempana... viisari aina värähtää kun kristiina laulaa... *kylmiä väreitä*
[q]Android, 15.3.2007 14:53:
---
Sallakat, 15.3.2007 14:17:
bläääääh ari. se siis meinaa vetää hevillä loppuun asti. how boring
Vaikka hevi alkaa olemaan jo uusi tango, en mä jotenkin silti näe pikkutyttöjen ihannepoikana Aria tolla hevimeiningillä.
---
Hevi? Whitesnake - Here I go Again?
Aika mielenkiintoinen näkemys hevistä siinä tapauksessa. Ja ei, tämä ei edes ole pilkunnussimista, mutta tuohan on ihan poppirokkia, ei sitä nyt mihinkään Iron Maideniin edes voi verrata (ja sekin on kevyttä heviä). Tuo Whitesnaken biisihan on jopa balladimainen ajoittain.
[/q]
niin nykyaikana, ilmestyessään se oli kovinkin "rankkaa" ja heviä :)
Mut tosiaan, loistava balladinomainen biisi kyl. Hieman eri linjaa arin edellisten biisien kanssa, viakka rockia onkin.
[q]crissy, 15.3.2007 21:51:
nooooh....*possu* se sen kuunteluvärkki o siellä reilu puol metrii alempana... viisari aina värähtää kun kristiina laulaa... *kylmiä väreitä*
[/q]
anteeksi tyhmyyteni, mutta en oo ollut biologian tunneilla paikalla ja toi ihmisen anatomia on mulle vieras käsite
[q]Android, 15.3.2007 22:53:
Tuo Kristiinan joukkodissaaminen on kyllä niin huvittavaa <3
[/q]
Siis Kristiina on söpö ja nätti ja mukava jne, mut mun mielestä sen laulaminen on lähempää karaoketasoa..hyvää sellaista. Mun mielestä (eikä tässä mitään tappelua oo :) muut on vain parempi kuin hän.
Ei helvetti..Kristinan esitys oli kyllä surkea..vaikka panu kyllä ansaitsi lähtee.
Se siitä "äänestämisestä"
[q]lostgone, 15.3.2007 22:50:
Mun äänellä.*hihu*
[/q]
[q]Sallakat, 16.3.2007 11:20:
vieraileva tuomari oli Kimmo Valtanen, Sony BMG:n toimitusjohtaja.
Kumman viileesti sekin ylisti niitä keskinkertaisuuksia eilen. mä odotin että siltä ois voinut tulla vähän tiukempa sävyistä tekstiä.
[/q]
Luokatonta mediahuoraustuomarointia kautta linjan. Saavat varmaan koko brändin tuotteistuksesta proviikat...
[q]Android, 14.1.2007 21:58:
Minä ymmärrän kuitenkin enemmän niitä pellejä jotka vetävät koko homman läskiksi, kuin niitä pellejä jotka menevät sinne ihan tosissaan, aikomuksena tulla "pop-tähti".
[/q]
Hö?
Mä en ymmärrä laisinkaan mitä hauskaa on mennä vetämään homma läskiksi tai et kenelle ne yrittää todistaa osaavansa olla hauskoja*nauru* sen sijaan sympatiaa herättää nää jotka oikeasti haluais kovasti laulaa mut ei vaan osaa.
Täs on nyt varmaan kyse siit erilaisesta huumorintajusta, toiset tykkää pieruvitseistä ja toiset tarvii vähän enemmä virikkeitä et alkaa hymyilyn lisäks myös naurattaa..?
edit:
Tai siis mä yritän sanoa, et osa tossa tuntuu haluavan vesittää toistenkin aidon yrittämisen sillä et menee itse vetämään homman läskiks -ihanku se olis jotenkin TOSI noloa että noi raukkaparat oikeasti haluais päästä laulukilpailussa jatkoon*hymy* Mun mielestä jos ottaa osaa niin sit pitää kans uskaltaa olla vähän nolo, eikä vaan esittää olevansa ihan sikahyvä jätkä ku käy vetäsees ohi aiheen, sillai coolisti.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- ...
- 66
- Seuraava »