Pussy eau de Club & Renegade present WAPPU afterhours 1.5.2007 @ Stockholm Diskotek
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- Seuraava »
Tietääpähän ainakin että minne horjua wapun juhlinnasta
[q]renegade, 2.1.2007 15:02:
[size=14]Pussy eau de club & Renegade Wappu afterhours[/size]
Stockholm Diskotek 1.1.2007 | 05-13
[/q]
Wappu meni jo?
..jepa jee ja valoissa siis LJ.Simo ei siis VJ...*whaat*
[q]moskiitto, 15.3.2007 14:58:
..jepa jee ja valoissa siis LJ.Simo ei siis VJ...*whaat*
[/q]
No höh. Emmä sit tuu :(
[q]renegade, 15.3.2007 15:01:
Simo on vaihtanut videopuolelle...
[/q]
Voihan himo mikä Simo
[q]Anselmi, 13.2.2007 16:21:
Tietääpähän ainakin että minne horjua wapun juhlinnasta
[/q]
Et saletisti vappuna pikkutunneilla todellakaan tiedä minne olet horjumassa! Yrität seuralaisille mumeltaa jotain "Pussyyn... Pu-Pussyyn" ja ne hommaa sulle ensimmäisen lorton kadun kulmasta! ;)
[q]renegade, 15.3.2007 15:27:
tervetuloa vaan pil###n
wappuna on yrväkästä illua tarjolla
[/q]
Sinä, senkin sika!! *pier**pier**senkin* mihis v**un seksibaariin sitä niinku ollaan menossa?
mä oon ainakin menossa hyviin bileisiin jossa runkkarit saa turpaansa*grr**joo**joo*
mitä tää tarkottaa?
"This even includes:
No search
No Dogs"
"This even includes:
No search
No Dogs"
Mä oon niin täällä \o/
[q]T-mu, 23.3.2007 14:42:
mitä tää tarkottaa?
"This even includes:
No search
No Dogs"
[/q] sää ehtisit mua ennen! Senki Lahtelainen*nauru*
Heipparallaa,
Onko tämä nyt sellainen aamunavaus vai mitä häh? Meinaan ei jaksaisi iltaa viettää, vaan tulisi vasta aamulla ihmettelemään menoa. Ysiltä taitaa baarit aueta edelleen (?), ja voisi sen oluen säästää vappupäivän juomaksi. Räminää ja rytkettä, vai mitä tulolla? Tietenkin olisi mukava saada jotain rebattia jos vasta ysiltä tulee tuota noin siis mahdollisesti silloin kun muut lähtevät :/
No joo, jos ei muuta niin nurkilla mahdollisesti. Hemmetti enhän minä edes tiedä missä Nosturi sijaitsee :D
Ai niin, unohtui kysäistä simasta. Rusinat pinnalla vai pohjassako se oli mielellään?
[q]anon, 16.4.2007 14:39:
No joo, jos ei muuta niin nurkilla mahdollisesti. Hemmetti enhän minä edes tiedä missä Nosturi sijaitsee :D
[/q]
Nämähän on Stokiksessa :)
[q]Nämähän on Stokiksessa :)[/q]
Hei, anteeksi tökerö käytökseni mutta ihan varmuuden varalta totean kuitenkin. Kyseessä oli läppä, hemmetin huono läppä ja tämän läpän voisi lopettaa tähän. Teen simat ja pullat vaikka itse, vaikka ilman ohjeita :)
Aiemmat postaukset eivät liitä tähän postaukseen. 8-D
[q]Tervetuloa Stokikseen:)[/q]
Kiitos kiitos, hyvän hostin valitsit. Kiitos kiitos, tästä se lähtee kesä ja joo. Ehkä tota katsetta voisi vähän nostaa, mut tyyli on vapaa. Sulle ja teille kaikille tosta <3 <3 <3
[q]Aiemmat postaukset eivät liitä tähän postaukseen. 8-D[/q]
Mitä sä höliset, tapaillaan vaan mut saanko MÄ valita paikan?
[q]T-mu, 23.3.2007 14:42:
mitä tää tarkottaa?
"This even includes:
No search
No Dogs"
[/q]
Se tarkoittaa sitä, että ovella ei tarkasteta taskuja mahdollisten spraymaalien/tussien/päihteiden takia.
[q]ville, 26.4.2007 11:12:
---
T-mu, 23.3.2007 14:42:
mitä tää tarkottaa?
"This even includes:
No search
No Dogs"
---
Se tarkoittaa sitä, että ovella ei tarkasteta taskuja mahdollisten spraymaalien/tussien/päihteiden takia.
[/q]
Mutta se ei tarkoita sitä että tuolla saa spreijata, tussata ja kuosata miten paljon lystää, tietenkään. Missä ravintolassa nyt taskut tarkastettaisiin? Tuo kannattanee ottaa huumorilla, bileiden henkeä kuvaavana.
[q]Mitä sä höliset, tapaillaan vaan mut saanko MÄ valita paikan?[/q]
Taidetaan olla kahden vaiheilla. Äänestetäänkö?
Täällä sitten! *tanssittel**plur*
[size=14]Pussy eau de club & Renegade Wappu afterhours[/size]
Stockholm Diskotek
main floor:
Ness [reiv:]
Milla Lehto Pussy
Miika Kuisma (Danceteria)
2nd dancefloor:
Poliisi (Housenation)
Wiljam (Bassoradio]
Kaiu & Sakura (Delerium)
Unik (Delerium)