Mikä jännittää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- ...
- 18
- Seuraava »
Huominen työhaastattelu
Pääsen ekakertaa tänään illalla Mörssikkäni uudella harrikalla ajelulle!! Jänskättää vähä..*hihu*
lekuri 13.45
kohta mopoa ostamaan (vihdoinkin) pitäs opetella ajamaan sillä
edit: yleensäkin jännittäviä asioita on dj keikat :D niitä saa aina panikoida etukäteen :)
Ensi lauantaina pitäisi toimia kuuluttajana eräässä junnufutisturnauksessa.
AAPUVA! Keskiviikkona (huh eli kääk ylihuomenna!!) on mun pääsykoe *pökr*
Pitääkö Pete tänään nollat. Jos pitää, olen 50 + kossupullon rikkaampi.
Ens keskiviikon koko päivän koitos
Viikon päästä iskälle tehdään uus leikkaus. Viime leikkauksen jälkeen joutu kuudeksi viikoksi teholle niin kyllä on pieni pelko persiissä. Toivottavasti menee hyvin nyt
Millon postista saapuu paketti
Perjantaina olis hampaiden repimistä tiedossa.. Siis viisaudenhampaat poistoon..
Nään tänää yhen tyypin. Tää tapaamine tuli vähä ku salama kirkkaalta taivaalta, en oo ehtiny psyykkaamaan itteeni viel tähä tapahtumaan. hmmh.
[q]Freja, 15.7.2008 13:39:
Nään tänää yhen tyypin. Tää tapaamine tuli vähä ku salama kirkkaalta taivaalta, en oo ehtiny psyykkaamaan itteeni viel tähä tapahtumaan. hmmh.
[/q]
Ai niinku näät NÄÄT sillain treffimielessä? Vai muuten vaan näät, sen jossain muussa mielessä?
*utelias*
Erään ihmisen tapaaminen seuraavan kerran. Odotan sitä kuin kuuta nousevaa, mutta se jännittää myös ihan pirusti!
Mua jännittää mennä automaatille kattomaan, että paljonko Marttilan reissulla palo rahaa.
Hmm se mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Olin laittanut Diakkarille avoimen hakemuksen ja nyt sieltä oltiin soitettu tänne vastaavalle sairaanhoitajalle kun haluaisivat mut sinne töihin. Oon nyt ihan kahen vaiheilla et kumpaan työpaikkaan tartun. Ehkä kuitenkin jään tänne.
Ens tiistai ja sen seuraukset. Kääk [size=8](hyvä sellainen, mutta kääk kuitenkin)[/size].
Miedän laitoksella valitaan lopputyöntekijät osastoille ko. osaston kurssin/kurssien arvosanan perusteella. Haluan ehdottomasti tehdä lopputyön yhdelle tietylle osastolle, ja stressaan itseni hengiltä miettiessäni, pääsenkö ko. osastolle :s ja jos en pääsekään, niin sit iskee masennus.
ei juuri mikään, pitää vaan elää tilanteen muukaan
[q]Hyzenthlay, 23.8.2008 18:52:
Miedän laitoksella valitaan lopputyöntekijät osastoille ko. osaston kurssin/kurssien arvosanan perusteella. Haluan ehdottomasti tehdä lopputyön yhdelle tietylle osastolle, ja stressaan itseni hengiltä miettiessäni, pääsenkö ko. osastolle :s ja jos en pääsekään, niin sit iskee masennus.
[/q]
Faija aina toitottaa et jos asia ei ole (enää) sun käsissäs, ni mitä semmosia stressaamaan, tulee mitä on tullakseen. Enpä ole vielä itsekään tuosta oppinut oikein eroon, mutta jo tuolla tavoin miettimällä olen saanut lievettyä omia worst case scenario -manailujani ;)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- ...
- 18
- Seuraava »