Nintendo Wiin onnelliset omistajat 8.12

Back to yleinen keskustelu O

Wiistä kisannut kolmen lapsen äiti kuoli

the wii laptop

Olisihan tuo kiva. Meillä on reilun kokoinen olkkarikin ja aika vähän kalusteita, niin mahtuisi riehumaan sen kanssa.

Luin topikin läpi, eikä silmiini juuri osunut Wiin hankkineilta negatiivisia kommentteja. Tästä voisi kai päätellä, että ovat enimmäkseen olleet tyytyväisiä.

[q]Jusna666, 12.12.2006 19:28:
---
hallucinogen, 12.12.2006 19:27:
uusi pleikka tulee maksamaan joku 600e ja ei varmana oo paljoa mitään mukana.

---

Nii ja on kaikenlisäks ihan paska verrattuna box-360;een
[/q]

so true

Jos nopeatempoiset bilepelit kiinnostavat, hankkikaa ihmeessä tuo WarioWare: Smooth moves. Avon kanssa pelailtu tuota nyt sen reilun viikon verran ja en ole löytänyt pahaa sanottavaa. Tuota jaksaa yksinkin tahkota, väittäisin et koukuttaa paremmin kuin Rayman. Uudet pelaajat pääsevät aika nopeasti kans mukaan juoneen, toki siellä on muutamia vähän hankalia asentoja wiimoten kanssa alkuun ymmärtää.. Itsekin kädetän toisia tehtäviä kun en ole varma miten sitä pitikään taas vatkata :P Onneksi wario muistuttaa miten sitä kakea pitikään pitää just tässä tehtävässä :-)

Mitähän artikkeleita seuraavana.. Tähän saakka kyllä edelleen kokonaisvaltaisesti positiivinen kokemus tuo Wii.

Tuossa Wario Waressa on vaan kustu moninpeli totaalisesti - Cuben WW:ssä homma toimi, mutta tässä uudessa pelataan ainoastaan vuorotellen ja ainoastaan yksi mikropeli kerrallaan, joka tuhoaa sen hektisen hysterian mitä yksinpelissä on saavutettu. Suru tuli puseroon kun odotin Cube-WarioWaren tasoista moninpelitäyttymystä.

[q]phanatic, 21.1.2007 16:19:
Tuossa Wario Waressa on vaan kustu moninpeli totaalisesti - Cuben WW:ssä homma toimi, mutta tässä uudessa pelataan ainoastaan vuorotellen ja ainoastaan yksi mikropeli kerrallaan, joka tuhoaa sen hektisen hysterian mitä yksinpelissä on saavutettu. Suru tuli puseroon kun odotin Cube-WarioWaren tasoista moninpelitäyttymystä.
[/q]

Öh höh, huono liike.

Rayman on ollut hauska pelata, ainakin itse voin suositella. Ollaan tyttökaverin kanssa pelailtu vuorotellen STORY MODE -jaksoja. Kunhan STORY on pelattu, niin voidaan alkaa pelaileen kaksinpelinä. Onko muilla ollut ohjaimen kanssa ongelmaa Raymanissa siinä jaksossa jossa on neljä radiomankkaa, joita pitää hutkia päälle ja sitten lyödä tanssivia jäniksiä? Mulla ainakin tilttaa lyöminen lähes täysin pienen hetken päästä aloituksesta.

WW kiinnostaisi myös ostaa, mutta kun on jo yksi uusi bilepeli, niin toista ei viitsi hankkia. Zeldan hommasin Huuto.netistä, sen pitäisi tulla ensi viikolla.. sen jälkeen onkin muu elämä lopullisesti retuperällä. :)

[q]kaasi, 21.1.2007 19:26:
Onko muilla ollut ohjaimen kanssa ongelmaa Raymanissa siinä jaksossa jossa on neljä radiomankkaa, joita pitää hutkia päälle ja sitten lyödä tanssivia jäniksiä? Mulla ainakin tilttaa lyöminen lähes täysin pienen hetken päästä aloituksesta.

[/q]

Joo meilläkin se Reiska ei suostunut lyömään kuin pari kertaa ja puput vaan tulee nuijimaan/huitomaan. Sitten jos liikuskeli ympäriinsä niin se saattoi taas lyödä jonkun kerran. En muista pelattiinko sitä tehtävää läpi, hermo meni.. Story mode pelattiin läpi joulun aikaan, voisi reiskan reivaavia jänöjussejakin joskus kokeilla bile-etkoilupelinä :)

hieman jälkijunassa tullaan, mut <3

jos mielii vehjettä itselleen niin kannattaa käydä kurkkaamassa tunnelin top-tenissä (entinen city-anttila).

[q]anqqa, 26.1.2007 22:58:
hieman jälkijunassa tullaan, mut <3

jos mielii vehjettä itselleen niin kannattaa käydä kurkkaamassa tunnelin top-tenissä (entinen city-anttila).
[/q]

Väärää informaatiota, kerpele...tai sitten olivat loppuneet jos niitä vielä viime viikolla oli.
Arvaas kuka juoksi aamulla pää kolmantena jalkana topteniin, suoraan 12h työvuoron jälkeen ...*vink*

Noni, instant wiiaddiktio! Onneksi alkaa huomenna kuukauden loma.. Koko duunipvä mennyt odotellessa että pääsis hakkaa zeldaa himaan =)

jopa se Wiin mukana tullut urheilupeli on niin jees että varsinkin alussa tuli tosi kuuma sitä pelatessa monia tunteja päivässä. tottakai se johti sitten siihen että pelattiin vaatteista kun muutenkin niitä vaatteita väheni kuumuuden takia. ja tottakai mä hävisin yhdellä vaatekappaleella kun pelintekijää vastaan pelasin (no ei nyt kuitenkaan kyseisen pelin tekijää).

tänää sain kyseisen konsolin ja pakko kyl sanoo et aika supervehe on! *sydän*

Meillä taas on ensimmäiset ongelmat konsolin kanssa. Wii kävi välillä vierailemassa (ollaan tehty ennenkin vierailuja), mutta nyt omassa tv:ssä ei kuvaa enää näy :(

Muuten kyllä tuntuu pelittävän, esim. äänet kuuluu ja motella selatessa valikot toimii jne. Pitää käydä varmaan testaamassa ensin jollain muulla tv:llä että onko vika meidän telkkarissa vai wiissä.

Alkaa olla kohta pahat vierotusoireet Zeldasta.. Ja pelottaa että pitää aloittaa se peli uudestaan alusta jos wii lähtee huoltoon ja tiedot katoaa (ja samalla 3.000 wiipojoa). Zeldaakin oon pelaillu nyt jo melkein 30h.

Nyt tää on meilläkin!

Tosin meillä ei oo vielä kuin urheilupeli, mutta ainakin se on tosi nasta. Hyvin on miulla sujunut alusta asti esim. nyrkkeily ja tennis. Pesiskin menee. Itse asiassa juuri ne lajit, jotka sujuvat myös irl. Golfissa oon sitten vähän turhan aloittelija (livenäkin) - eikä keilailu kiinnosta ihan niin paljon kuin nuo vauhdikkaammat pelit. Kelp0 tykkää keilata ainakin.

Jeps, mekin saatiin omamme huollosta.

Tai siis uusi konsoli. prkl. En oo kyennyt vielä lataamaan zeldaa koneeseen, mutta ehkä tää tästä...
Ostoslistalla: muistikortti.

Heh, ensimmäinen Wiin uhri meillä on cd-torni, joka sai hienon naarmun pintaansa miun keilatessa. Myös ohjain otti lommon samassa tiukassa tilanteessa. Mut hei, täyskaato!

edit: vihre

[q]Chatte, 3.4.2007 22:48:
Mut hei, täys kaato!
[/q]
Eihän oo kun tv ei hajonnu.

Wii-aiheista topikkia en vielä löytänyt. Se tulee tässä.

Tänään se julkastiin. Pitkä odotus on viimein palkittu. Itse olin heti kymmenen jälkeen Gamelifessä hakemassa varaamani kapistuksen pois. Mukana myös Zelda Twilight Princess. Kädet tärisivät ja hikoilivat kun revin pakettia auki ja kytkin laitetta kiinni. Ohjaimen kun sai ensimmäistä kertaa käteen, tuntui aivan uskomattomalta. "Se todella toimii!" Pelattuani ~30 min Zeldaa olin vakuuttunut. En halua enää tavallista ohjainta käteeni.

Onneliset Wiin omistajat. Jakakaa tänne heränneitä tuntemuksianne tuota uuden sukupolven pelikonsolia kohtaan. Itse en osaa näin alkuun kertoa muuta kuin positiivista.

Ja takaisin Zeldan pariin -->

O