Club Colors presents 9.2.2007 Ferry Corsten & David Guetta..

Back to tapahtumat O

WORLD IS MINE

Alkaa jo kuumotus tulla pikkuhiljaa.

Huomenna huomenna huomennaaaaa! Näitä onki venailtu jo :P

Pitää todellakin kyl raahautua ajoissa paikalle ettei varmasti missaa mitään. :)

[q]IInesAnkka, 8.2.2007 02:03:
Sairastuneen frendin puolesta tarjolla kaksi lippua *toktok*
[/q]

edit: kts priva.

mäkin oon tulos lol

Ajattelin että tämä video voisi nostaa vielä vähän fiilistä ennen perjantaita...siis Ferry Corstenia olkaa hyvä!! *jiihaa**jiihaa*

Video pyörii kuulemma parhaiten VLC playerillä...ja se on kuvattu viime toukokuun risteilyltä..

http://www.liquidsunset.org/archive/video_archive/Monday_Bar_Spring_Cruise_2006__2007_02_08_000726_/Ferry_Corsten_at_MondayBarCruise_by_Steve_Liquidsunset_org.avi

Viimeksi kuulin herroja Amsterdamissa Sensation Whitessa kesällä ja pakko änkee huomenna mukaan,
ei voi jättää välistä millään muotoa.

Kiitokset videolinkistä Jacelle! :) Erinomaista matskua pyörittää huomenna etkoillessa tykillä

Tänne tullaan vanhan frendin kanssa vaikka käsi on kantositeessä tiistaisen leikkauksen jäljiltä ja puolessa lääkepurkeista on isoja punaisia kolmioita *hikoilee*

Saapa nähdä miten se kestää ylös-alashyppimisen, atm ei oikein muuten pysty tanssimaan

Haluuko kukaan kyytiin Vantaalta? (tai Keravalta)

Oon menossa autolla jossain vaiheessa (tietää tarkemmin huomenna) ja tulossa poiskin (eli tipattomuus jatkuu edelleen *whaat*) ja kyytiin sopii porukkaa (etenkin sellaista joka löytää paikalle... mulla pääkaupunkiseudulla suunnistaminen on aika hakusessa...*nauru*).

kohta nämäki on vihdoista viimein! pitkä oli odotus :)

ja samalla ilmotan et ois 3lippua myytävän kyseiseen tapahtumaan, viestiä profiiliin :)

Edit! liput meni kaupaks

Ei ole lippua eikä seuraa iltaa varten.

Hienoa!

Jahas,kai sitä täytyy lähtee hesaa kohti kurvaileen.illalla sit

Mulla yksi lippu jakoon myöskin...privaa voi pistää...

ai perkule, tulee olee kivvaa \o/

[q]UzU, 6.2.2007 23:59:
Anselmi ja Guetta \o/

Ferry who?
[/q]

lollerskeitit

Monday Barin risteilyllä Ferry lopetti Veracochan Carte Blancheen. Ei olisi paskempi päätös ensi yönäkään...! *sydän*

Viime yö meni töissä, joten saapa nähdä miten sitä jaksaa parin-kolmen tunnin unilla täällä ja vielä aamuissa.

Jeps, illalla bileet. Saas nähdä (tai siis kuulla) millasta settiä saadaan. Mut kyl mä varmaan tykkään*nauru* Onkohan muuten jo loppuunmyyty?

Koko viikon jatkuneen flunssan seurauksena taitaa nääkin bileet jäädä väliin, which is nice.

Mä oisin niin halunnu kuulla World is Mine:n! *senkin**senkin**igor**dissaa*

Yks lippu ois tarjolla.. sairastapaus *eikä*

Pistä kommenttia :)

kai sitä vois ohimennen tulla...

O