Club SÅINT 3v 02.12.2006 @ Kotka

Back to tapahtumat O

[q]NKID, 24.11.2006 18:44:
---
Indiboi, 24.11.2006 17:33:
Oliks ekat Såintit silloin Rellussa? I´m afraid I was very very drunk.

---

Olipa hyvinkin ja samoilla linjoilla. Orkideasta on tullu vakiovieras. Tais siellä olla liuta muitakin mutta ku ei muista millään.
[/q]

http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=3903

ja jonkinlainen katsaus bileisiin Kotkassa vuosilta 2000-2003:
http://bilekotka.vaurio.net/

[q]Indiboi, 24.11.2006 18:47:
http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=3903
[/q]
voi että oispas tuolloin ollu paikal, Rellu *sydän* Mut kivaa tulee täälläkin, I'm sure :)

Toivottavast pääsee ny paikalle...jonkun pitäs hakea mun mutsi lentokentältä just tona yönä, mut yritän siirtää sen nakin eteenpäin. Viime vuodesta muistikuvat såinteista vähän heikot. Jos vaikka tänä vuonna jo näkis Nikon liven.

[q]Holle, 26.11.2006 15:37:
Viime vuodesta muistikuvat såinteista vähän heikot. Jos vaikka tänä vuonna jo näkis Nikon liven.
[/q]

Viime vuonna et kuullut etkä nähnyt. tänä vuonna meinaat nähdä. Toivottavasti tulee vielä 4v synttärit että voit kuullakkin. =)

[q]Holle, 26.11.2006 15:37:
Toivottavast pääsee ny paikalle...jonkun pitäs hakea mun mutsi lentokentältä just tona yönä, mut yritän siirtää sen nakin eteenpäin. Viime vuodesta muistikuvat såinteista vähän heikot. Jos vaikka tänä vuonna jo näkis Nikon liven.
[/q]

Et suinkaan ollut edes humalassa. Tosin se Herman Kare- turnaus meiksin olohuoneen lattialla ei ollut ihan pop.

Enään alle viikko niin pääsee taas pitkästä aikaa bilettään!!

Odotan kyllä kovasti näitä bileitä! Mukava päästä jonnekkin muuallekin välillä bilettään ku helsinkiin!!

no mut joo... enää kuus yötä!!

Nyt kyllä jää väliin nää bileet.

[q]NKID, 24.11.2006 18:44:
---
Indiboi, 24.11.2006 17:33:
Oliks ekat Såintit silloin Rellussa? I´m afraid I was very very drunk.

---

Olipa hyvinkin ja samoilla linjoilla. Orkideasta on tullu vakiovieras. Tais siellä olla liuta muitakin mutta ku ei muista millään.
[/q]

:D :D :D mulla on vanha flaba tallessa vielä

[q]Indiboi, 26.11.2006 16:40:
---
Holle, 26.11.2006 15:37:

---

Et suinkaan ollut edes humalassa. Tosin se Herman Kare- turnaus meiksin olohuoneen lattialla ei ollut ihan pop.
[/q]

Itsehän muistan elävästi, saapuessani viime vuoden Saintteihin, Hollen miehekkäästi notkumassa ja virtsaamassa Kairo kylttiä vasten :)

Hyvältä näyttää kaikinpuolin tapahtuma, tuetaan!

[q]Sampson, 27.11.2006 19:35:
---
Indiboi, 26.11.2006 16:40:
---

---

---

Itsehän muistan elävästi, saapuessani viime vuoden Saintteihin, Hollen miehekkäästi notkumassa ja virtsaamassa Kairo kylttiä vasten :)
[/q]

itse muistan aikaisin viime vuonna saapuessani kuinka holle oli jo ehtinyt lattialle, joo ja ei sille tanssi- sellaiselle :)

[q]a98, 27.11.2006 20:02:
---
Sampson, 27.11.2006 19:35:
---
Indiboi, 26.11.2006 16:40:
---

---

---

---

itse muistan aikaisin viime vuonna saapuessani kuinka holle oli jo ehtinyt lattialle, joo ja ei sille tanssi- sellaiselle :)
[/q]Mult oli hukkunu sinne piilari.

näissä bileissä oli viimevuonna todella erityisen hyvä fiiiwis.. satavarmana edellispäivän keikalta selvittynä täällä,lattialla ja liekeissä!

Tää on kyllä varma merkki että bileet on hyvät: Kotka + Orkidea = toimii

Tänne ehkä jaksais porukka polkea vähän kauempaakin..?

Enköhän mä tänne tule piipahtamaan nyt kummiskin. Harvemmin tuossa kadunmitan päässä tällaista on tarjolla.

[q]Axu-T, 28.11.2006 11:22:
Tää on kyllä varma merkki että bileet on hyvät: Kotka + Orkidea = toimii

Tänne ehkä jaksais porukka polkea vähän kauempaakin..?
[/q]

Tänne voisi kyllä pyrkiä. Jos vaan kyyti järjestyy, ei ihan jaksa polkea sinne asti. Varsinkin kun firman pikkujoulut on perjantaina, niin se varmaan takaa ettei ihan skarpeimmassa kunnossa olla lauantaina..

[q]Radiac, 27.11.2006 21:04:
näissä bileissä oli viimevuonna todella erityisen hyvä fiiiwis.. satavarmana edellispäivän keikalta selvittynä täällä,lattialla ja liekeissä!
[/q]

"Someone please call 911, this man is on fire. Fire, I say."

[q]Indiboi, 29.11.2006 21:08:

"Someone please call 911, this man is on fire. Fire, I say."
http://klubitus.org/liitteet/869979d4704.jpg
[/q]

http://www.yle.fi/multifoorumi/kuvat/ah7/050207_02_01_2015445B.jpg

Lueskelin tuossa noita viime vuoden palautteita bileistä ja sellainen epäkohta on tänä vuonna ainakin korjattu, että VISA ELECTRON TOIMII!*jiihaa*

[q]TommyDeeJay, 30.11.2006 19:09:
Lueskelin tuossa noita viime vuoden palautteita bileistä ja sellainen epäkohta on tänä vuonna ainakin korjattu, että VISA ELECTRON TOIMII!*jiihaa*
[/q]

mä kans luin noita tänään ja aloinki heti miettii et olisko vaikka yllärilounge tälläkertaa *pohdiskel*

O