Tapi skenewise appreciation thread!
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »
voi teitä pikkupojat..
[q]tumpsi, 30.10.2006 10:35:
mä meen tekeen hitauspunnerrusharjotuksii merbaukenkäteline hampaiden välis ->
:D
[/q]
Se merbau on aika kovaa ja painaa paljon. Sulla loppuu voimat kesken ja hampaat tippuu suusta.
[q]ville, 30.10.2006 10:54:
---
tumpsi, 30.10.2006 10:35:
mä meen tekeen hitauspunnerrusharjotuksii merbaukenkäteline hampaiden välis ->
:D
---
Se merbau on aika kovaa ja painaa paljon. Sulla loppuu voimat kesken ja hampaat tippuu suusta.
[/q]
oon reenannu mun tammiparketil, ei tipu.
[q]tumpsi, 30.10.2006 09:48:
pitäsköhän perustaa paidaton tapi appreaciation thread?
[/q]
Pitäis.
p.s. oon jutellu Tapanin kanssa, joten oon siis SKENEMPI KUIN MERBAUKENKÄTELINE PERSEESSÄ REIVAAVA MYRKKY!!!
TAPI EVER 4!
Melkoinen palkintokassi kyllä, hyvä Tapi! Kerros nyt tavallisille kuolevaisille millainen toi b-puolen ennenjulkaisematon materiaali on? Ja skenepisteitä ropisee vielä siitä jos sulta löytyy nyt Unity tuplana :o
[q]akiapina, 1.11.2006 10:18:
Kerros nyt tavallisille kuolevaisille millainen toi b-puolen ennenjulkaisematon materiaali on?
[/q]
Tapi voinee vahvistaa, mut mun käsityksen mukaan siinä on La Vesta Casa (miten se ikinä kirjoitetaankaan). Ja onnittelut täältäkin :)
[q]akiapina, 1.11.2006 10:18:
Kerros nyt tavallisille kuolevaisille millainen toi b-puolen ennenjulkaisematon materiaali on?
[/q]
Mä en oo vielä saanut palkintoa ja tota testiprässin B-puolella olevaa biisiä en tiedä, mutta Slusnikin pojat ovat huhun mukaan esittäneet biisiä aina joskus keikoillaan. Kuulemani tietojen mukaan biisi on erittäin energinen "reivkiksupolkka", joten saas nähdä mitä tuleman pitää.
muistaakseni Lavestacassa oli vokaaleissa Nikke himself.....
piste mulle.
Jee hyvä Tapi!
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »