NIN
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Seuraava »
liput postissa*hihu*
Todellakin, liput kotiovelle kuljetettuina! Vähän vain jäi mietityttämään, että ehtivätkö seisomapaikat (tahtoo lavan eteen heilumaan) mennä parin ensimmäisen minuutin aikana, kun kone kertoi, ettei sellaisia paikkoja ollut saatavilla...?
Hyvät paikat saatiin kuitenkin, loistavaa settiä luvassa!
voi perse. seisomapaikat myyty kaikki jo ennakkoon. tai sit ihan ensi minuuteilla netistä. :D eikä Lippupalvelussa paikan päällä asioidessa enää ehtinyt mitenkään erityisen hyviäkään paikkoja saamaan. :F oh well.
Itse sain 4 kpl kenttälippuja heti ysiltä netistä. Taisin painaa F5:ttä juuri oikealla hetkellä sitten.
sama homma... 3 lippuu kentältä irtos heti 9 maissa.
Yhdeksältä minäkin siellä heti olin, mutta taisin sitten osua pahasti siihen Matti Myöhäisten ryppääseen, nyt kyllä ottaa päähän!!
Tosin en Provinssissakaan ihan viereen päässyt, tällä kertaa ei sitten ainakaan pääse kukaan pitkä häiskä siinä edessä pilaamaan tällaiselta pieneltä ihmiseltä koko showta (tosin kaikki on vielä mahdollista...)!
Mä sain Rauman Lippupalvelun pisteestä neljältä vielä kaksi kenttälippua.
Periferiassa asumisen etuja. :D
[q]Homegrove, 6.11.2006 17:27:
Mä sain Rauman Lippupalvelun pisteestä neljältä vielä kaksi kenttälippua.
[/q]
ehh miten hitos toi nyt sit on toiminut? :o et paikast x saa ja paikast y ei vaik on ollut siel 5 yli 9. :(
vaan eipä auta itku. pitää vaan sit ottaa termospullo, retkieväät ja kannustusliput katsomoon mukaan.
Vielä näytti olevan kentälle paikka / paikkoja Yhdeksän Tuuman Nauloihin.
ai jaa, mitäköhän hittoa nyt on sit meneillään? jotain peruutuksia tms? vai onko Spiralille jotenkin varatut liput sit vapautettu? omituisen oloista toimintaa.
Oli kyllä aika WTF olo kun luki tätä topiikkia lippujen ostamisen jälkeen.
[q]kap-pu, 6.11.2006 17:35:
ai jaa, mitäköhän hittoa nyt on sit meneillään? jotain peruutuksia tms? vai onko Spiralille jotenkin varatut liput sit vapautettu? omituisen oloista toimintaa.
[/q]
Ainahan noita mystisesti tuntuu vapautuvan myyntiin seisomapaikkojakin, mutta uskaltaako sitä koskaan siihen luottaa. Pikemminkin ottaa ne mitä saa. Itse sain pari vuotta sitten R.E.M:in keikalle kenttäpaikalle lipun pari viikkoa ennen keikkaa, vaikka se myytiinkin jo kuukausia aiemmin loppuun. Onko kyse sitten jostain yrityspaikoista tai muusta, en tiedä.
"Is it possible I am actually finished writing and recording a new nine inch nails record? Apparently so. We begin mixing in January!
Juggling fifteen all-new tracks around. Testing sequences. No leftovers from "with teeth". Highly conceptual. Quite noisy. Fucking cool."
-T.R
Wou!
vittu... mä myähästyin... =(
[q]samlainio, 15.12.2006 19:33:
[/q]
Lahjo taina olemaan lähtemättä. :)
[q]Homegrove, 15.12.2006 19:37:
---
samlainio, 15.12.2006 19:33:
---
Lahjo taina olemaan lähtemättä. :)
[/q]
ok, pitää koettaa =D
Enää kolme kuukautta! :D
http://www.nin.com/tour/ sanoo että lämppärinä ladytron, nice!
[q]Nana400, 10.1.2007 03:26:
Enää kolme kuukautta! :D
[/q]
hehe joku on suht viiliksis... kuuntelin tossa itekki vanhoi lätyi... nam nam nam.
Ei kukaan haluais myydä lippua tonne??? Mieluusti tollanen permanto lippu?? Huomasin just, ett Ladytron on lämppärinä!! PERKELE!! Must see!!
Mut oikeesti, jos jollain tulee sellanen tilanne, ettei pääsekään, ni laittaa mulle privaa tms kaksiki lippuu kävis, mut ainaki yks! =)
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Seuraava »