Olen huomannut

Back to häröily O

...että jos nukkuu kolme ja puoli tuntia yössä, niin aamulla sitten väsyttää. Ihan oikeasti.

, että olen usein oikeassa. Eräs aikuispissis jaksaa edelleen avautua asioista ihmisille, keille asia ei kuulu ja ketkä eivät asiasta ole millään tavalla kiinnostuneita. Avautuminen on vaan tosiasioiden myöntämistä, koska tuskin mielipiteestään varman ihmisen on tarve todistella mitään asiaa muille.

Huvittavinta tässä on se, että avautumiset kääntyvät henkilöä itseään vastaan, kun ihmiset älyävät minkälainen tapaus on kyseessä... Aluksi muutaman ihmisen kommentti oli huvittavaa, mutta useammalta taholta kuultuna homma menee jo säälittäväksi. Avautumista ja vääristynyttä maailmankuvaa varten on olemassa ammattiauttajat, jotka jaksavat kuunnella...

kun syö rautatabletteja niin ei kannata juoda useampaan tuntiin isompaa satsia teetä. estää imeytymisen ja tulee kivoja ylläreitä =P

Että ei kannata olla niin laiska, että kun leipoo vaikka sämpylöitä ja ei jaksa heti pestä taikina-astiaa, vaan jättää sen likoomaan lavuaariin ja antaa sen seisoa siinä kaksi viikkoa. Meidän lavuaari ja oikeestaan koko keittiö haisee nyt kiljulta. Teini-iän traumat iski heti päälle ja taikinakulhoa tiskatessa meinas tulla oksennus.

[q]vala, 2.8.2009 16:30:
että kaikki on kallistunut. Rahan kerjääjät pyysivät kadulla aikoinaan markkaa tai kahta, nykyään se on euro tai kaks.
[/q]

Riittääkö edes euro, eikös siellä yritetä kupata ihan mitä tahansa seteliäkin jo

Että osaan kaikista parhaiten ärsyttää ihan vitusti ihmisiä. Tai ainakin ihmistä.

Hyvää lomaa vaan. Vituttaa.

Olen huomannut että oon vaihteeksi tosi levoton. Ajatukset laukkaa jossain kaukana koko ajan ja hermostuttaa, kun joutuu istumaan paikallaan. Saan huonosti unta ja sitte kun nukahdan, unetkii on levottomia.
Joku kriisi kai tulossa..

Kai se on pakko lähtee radalle, ei tästä muuten mitään tuu
[size=9]jos oottais kuitenkii huomiseen asti[/size]

Että maailma on naisten.

Hitto että sitä on vaan helpompaa tehdä duunia naispuolisten henkilöitten kanssa. Tai siis selvitellä asioita.

(En mä sano, että musta aina tuntuu tältä. Mutta juuri tänään. Juuri nyt.)

[q]Lyylikki, 30.7.2009 13:04:
Hitto että sitä on vaan helpompaa tehdä duunia naispuolisten henkilöitten kanssa. Tai siis selvitellä asioita.
[/q]

Olen huomannut että olen kyllä niin eri mieltä :D

Töissä naiset ei uskalla sanoa mitään toiselle suoraan vaan puhutaan kaikista pahaa selän takana. Sit on mukavaa seurailla kun on kahvi/ruokatauko niin siellä on niin mielinkielin: kato moikka, mitäs sulle kuuluu, ihana hei toi sun paita. Sit ku kyseinen henkilö lähtee ni alkaa taas paskanpuhunta. Sit mennään parkumaan esimiehelle ku asiat ei toimi :DD

Opiskeluaikana oli raksalla töissä ni siel tultiin sanomaan suoraan päin naamaa jos jotain sanottavaa oli :)

edit: ennen kuin joku alkaa syyttelee yleistämisestä niin tämä tapahtuu minun työpaikalla, jossain toisella työpaikalla voi olla asiat toisin.

minä en puhu kellekää töis mitään.

[q]Bio, 30.7.2009 13:10:

Töissä naiset ei uskalla sanoa mitään toiselle suoraan vaan puhutaan kaikista pahaa selän takana. Sit on mukavaa seurailla kun on kahvi/ruokatauko niin siellä on niin mielinkielin: kato moikka, mitäs sulle kuuluu, ihana hei toi sun paita. Sit ku kyseinen henkilö lähtee ni alkaa taas paskanpuhunta. Sit mennään parkumaan esimiehelle ku asiat ei toimi :DD

Opiskeluaikana oli raksalla töissä ni siel tultiin sanomaan suoraan päin naamaa jos jotain sanottavaa oli :)

edit: ennen kuin joku alkaa syyttelee yleistämisestä niin tämä tapahtuu minun työpaikalla, jossain toisella työpaikalla voi olla asiat toisin.
[/q]

Noh, nyt ei ollutkaan mistään työkavereitten kanssa touhuilusta kyse, vaan useammista sattumuksista muitten yritysten ihmisten kanssa.

Naiset langan toisessa päässä kuuntelee, ei oleta. Ja eivät hermostu, jos pitää kysellä välillä tyhmiäkin. Toivottelevat hyviä huomenia ja päivänjatkoja iloisesti, sun muuta.

Tosin olen nyt muutaman päivän tehnyt omista duuneistani poikkeavaa duunia, normaalisti en juurikaan asiakkaitten kanssa tsättäile.

Mulla on purukumiaddiktio!

[q]Lyylikki, 30.7.2009 13:15:
---
Bio, 30.7.2009 13:10:

---

Noh, nyt ei ollutkaan mistään työkavereitten kanssa touhuilusta kyse, vaan useammista sattumuksista muitten yritysten ihmisten kanssa.

Naiset langan toisessa päässä kuuntelee, ei oleta. Ja eivät hermostu, jos pitää kysellä välillä tyhmiäkin. Toivottelevat hyviä huomenia ja päivänjatkoja iloisesti, sun muuta.

Tosin olen nyt muutaman päivän tehnyt omista duuneistani poikkeavaa duunia, normaalisti en juurikaan asiakkaitten kanssa tsättäile.
[/q]

Juu, ei siis ollut mitenkään tarkoitus arvostella sun tekstiä. Tuli vaan omat kokemukset mieleen kun luin sun ekaa postausta :)

[q]Daniel Braun, 30.7.2009 13:36:
Olen huomannut että riittävän pitkään kun menee hyvin niin paska kaatuu päälle.
Saa samanverran takaisin kun on saanut hyvääkin.
[/q]

Toivottavasti tämä kaava toimii myös toiseen suuntaan...

[q]MimieMay, 30.7.2009 14:48:
---
Daniel Braun, 30.7.2009 13:36:
Olen huomannut että riittävän pitkään kun menee hyvin niin paska kaatuu päälle.
Saa samanverran takaisin kun on saanut hyvääkin.

---

Toivottavasti tämä kaava toimii myös toiseen suuntaan...
[/q]
Joo, ainakin oma elämä on näyttänyt sen että sopivan pitkään kaikki on "hyvin" ni sit tulee paskaa niskaan monesta suunnasta.
Sit taas kääntyy siihen "liian hyvin" vaiheeseen.
Vituttaa tällainen.
Nyt mennään "paskaa niskaan ja kovasti" vaiheessa.

Että nyt se iskee.. vanhuus tai joku mielen turmeltuminen. Ei jaksa enää, ei kiinnosta. Ei huvita pippaloinnit sun muut. Oon ennemmin kullan kanssa kotoon sohvalla juomassa, katsomassa telkkaria ja hmmm.

Lisäksi mun "tyyli" on muuttunut tässä jonkin ajan sisällä jotenkin ei enää niin nuoreksi.

Näiden lisäksi mä kyylään lastenvaunuja, vauvoja ja kaikkea mitä niihin liittyy.

En kuuntele musiikkia enää muulloin ku kännissä.

Alan tulla ahdasmielisemmäksi.

Siivoan, tiskaan ja pesen pyykkiä säännöllisesti ja joskus liikaa.

Aiemmin "mammamaisilta" tuntuneet jutut ei tunnu enää niin mammamaisilta.

jne.

Mut joo on se kiva joskus mennä johonkin.. vieläkin pieni morkkis kun tuli oltua DTM:ssa viikko sitten. Eikä edes ole mitään syytä morkkikseen eli vanheneminen aiheuttaa näköjään tällästäkin!!

Apua.

[q]Super-Kerttu, 14.8.2008 12:17:
Että ihminen tekee itsestään todella typerän, kun puhuu asiasta asiantuntevasti, mistä ei oikeesti mitään tiedä!
[/q]

Jaa konsultit vai? :DD

Olen huomannut että yksi hyvä syy muuttaa Lappiin on se, ettei siellä suolata teitä.

että oon ihan paska englannissa. Yritin äsken selittää yhelle tyypille minne oon menossa huomenna työhaastatteluun *nauru*. "It is some kind of hall of residence where lives drug-addicts some are addicted to heroin or something else opiates, and they can have Suboxone or Methadon there (like medicin) if you know what I mean" hah hah haa... aika nihkeetä

[q]anis, 18.11.2008 14:14:
että oon ihan paska englannissa. [/q]

Ihan hyvinhän toi meni, USAssa pari vuotta asuneena ei siellä moni osaa tuon paremmin mitään selittää.

O