Olen huomannut

Back to häröily O

...että aina kun töissä käy vessassa kakkosella, niin joku menee hetken perästä samaan toilettiin No, omapa on mokansa

[q]peikkolapsi, 17.2.2008 22:30:
olen huomannut, että tulen paljon paremmin toimeen kahvinjuojien kuin teenjuojien kanssa. tietysti monet juovat yleisesti ottaen molempia, mutta esim. työpaikalla ne, ketkä juovat tauoilla kahvia eivätkä teetä, ovat yksinkertaisesti "parempaa porukkaa" tiedä sitten mistä moinen johtuu. sattumaa varmaa vaan.
[/q]

Huomasin, että tämä pitää paikkansa myös omalla kohdalla. kaikki, joiden kanssa minulla on menny välit poikki, ovat olleet teenjuojia. Luonteeltaan he kaikki olivat hyvin hankalia,esim. exä.

...että kännisten ihmisten iskurepliikit on selvinpäin olevan mielestä todella surkeita.

Muistelin äsken sunnuntaista baarireissua kun olin selvinpäin poikien kuskina ja ensimmäisen kymmenen minuutin aikana eräs kännikala tuli iskemään. Mies aloitti keskustelun kysymällä "ootko tullu tänne Kouvolasta asti?". Kauan se jaksoi inttää vastaan, vaikka sanoin että en todellakaan ole. Turkulaiselta en kuulemma näyttänyt ja mies jaksoi inttää siitäkin, että valehtelen asuinpaikkani eikä suostunut millään uskomaan, että ei ollut voinut nähdä mua perjantaina baarissa. Onneksi joku kuitenkin tykkäsi tän miehen jutuista niinkin paljon, että jaksoi hinkata sen kanssa tanssilattialla pitkään ja hartaasti

[q]Lyylikki, 28.2.2008 16:00:
---
nethr, 28.2.2008 15:42:
...että aina kun töissä käy vessassa kakkosella, niin joku menee hetken perästä samaan toilettiin No, omapa on mokansa

---

Meillä on töissä semmosia raikastussuihkeita, juurikin näitä tilanteita varten.

(P.S. Enhän minä, mutta ne muut *vink*)
[/q]

Joo, ne toimii, mutta ite en kyllä dikka valmiiksi lämmitetyistä "lauteista". Ja mikä ihmeen synkronointi siinä on että *hetiperään* ?? Ei täällä nyt niin montaa duunaria ole. No samapa se - huomasin vaan

[q]nethr, 28.2.2008 16:13:
Joo, ne toimii, mutta ite en kyllä dikka valmiiksi lämmitetyistä "lauteista". Ja mikä ihmeen synkronointi siinä on että *hetiperään* ?? Ei täällä nyt niin montaa duunaria ole. No samapa se - huomasin vaan
[/q]

Mikä onkaan ikävämpää istahtaa rinkulalle, jossa tuntuu vielä jonkun toisen pyllyn lämpö

Kaipa siinä vaan on joku yleinen kakkataajuus sitten telepatiassa menossa. Toinen punkee, niin toisellakin alkaa homma luistamaan.

[q]Claudi0, 28.2.2008 17:48:
...etten osaa suhteuttaa tuloja ja menojani.
[/q]

Kuka osaa? *justjoo**nauru*

..että en osaa olla ilman säpinää. Voi hyvänen aika!

Että jos aina priorisoi jotkut asiat toisten edelle, niin niitä jotkuja tulee aina vain lisää. Ne eivät milloinkaan lopu ja ne toiset asiat jäävät aina vain hoitamatta.

pitäväni The Hellacoptersista.

En normaalisti kuuntele sen tyyppistä musiikkia, joten olen aika yllättynyt.

...että maa ei päällään kanna samanlaista mokailijaa kuin mitä minä olen.. ..eikä myöskään yhtä mahtavaa tyttöystävää kuin johon olen onnekseni törmännyt, joka jaksaa katsella minua kaiken tuon paskan jälkeen.. ..ja toivon että jaksaa edelleen..*sydän*

sisäisen kelloni olevan 1 tunnin edellä.

Taas kerran, miksi vihaan Suomea (pimeys, sataa, tulee, persiistä kaikin puolin).

[q]Lyylikki, 28.2.2008 16:00:
---
nethr, 28.2.2008 15:42:

---

Meillä on töissä semmosia raikastussuihkeita, juurikin näitä tilanteita varten.

(P.S. Enhän minä, mutta ne muut *vink*)
[/q]

Kun olin vielä varastolla töissä niin siellä oli kans joka vessassa noita suihkehajusteita ja suoraansanottuna olisin kyllä mieluummin haistellu sitä aitoa luonnonhajustetta. Mä jouduin ihan oikeesti tekemään töitä sen eteen että mun hengitystiet pysy avoimina.. Lähinnä siis sellasta kyynelkaasu reaktiota jouduin pidättelemään..

Että asioilla on tapana järjestyä.

[size=5](Kyllä, ystävät rakkaani, tiedän, että olette hokeneet sitä minulle monta kertaa viime aikoina, mutta mulla on kai ollu vähä pitkät piuhat.)[/size]

:)

Oon myös huomannut, että mulla on ihania ystäviä *sydän*

Että Naantalissa tehdään paljon asioita kysymättä ensin asianosaisilta.
Vittu mitä työvuorovaihtoja....

että elämä on aika ihanaa

Harvoin tulee sanottua tai kirjoitettua mitään merkityksellistä
ja juuri ne tärkeimmät asiat jäävät usein tuomatta julki.

[q]vinha, 29.3.2008 21:42:
---
RiD, 27.3.2008 14:26:
Envaan yksinkertasesti pysty enään kuuntelemaan kiksua ilman että oon n. 4promillen kännissä. En ymmärrä tota monotonista jumputusta. Ennen pysty mehustelemaan vaikka millä mutta nyt kaikki vanhat mehutki kuulostaa ihan paskalta :F

tunnen itseni vammaseks.

---

Eli nyt et enää tartte sitä takavuosina soittamaani kiksu-teknosettiä mitä tuolloin aina kyselit? :D

Aiheeseen liittyen, olen huomannut että olen saavuttanut/toteuttanut enimmät haaveeni joidenkin vuosien takaa ja uudet alkavat pikkuhiljaa pulpahdella esiin :)
[/q]

onksulla se vielä, voimmä sen silti ottaa :D

...että elämä ei ole todellakaan mallillaan. Olen surullinen.

[q]ALIEN, 28.3.2007 03:24:
- kuva -
[/q]
Mikä vittu toi eläin on.. se näyttää jotenkin kissan, tiikerin ja kanin sekotukselta.. vai onks se koira?

EDIT: aikato, siin oliki tiedostonimessä sana "cat"

O