Olen huomannut
- « Edellinen
- 1
- ...
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- ...
- 67
- Seuraava »
kauppaan ei kannata mennä "vain katselemaan". Kummasti sitä alkaa löytymään hyviä syitä tavaroiden ostamiselle. Varsinkin, jos ko. tavarat on alennuksessa. Silloinhan ne ostamalla vain säästää rahaa ja säästäähän tässä pitäisikin. eli siis win-win tilanne :)
...etta miehet, jotka kayttavat kireita pyorailyshortseja -lahinna siis aktiiviharrastajat ja kavelevat vastaani, saavat katseeni kulkeutumaan ensin silmiin, sitten valittomasti haarojen valiin ja sitten takaisin silmiin.
Olen huomannut tekevani nain joka ikinen kerta kun moinen uros kavelee vastaan ja joka ikinen kerta kun nostan katseeni takaisin niihin toisen silmiin, mua havettaa ihan yhta paljon.
Nimim. viimeksi tana aamuna. *pökr*
P.S. Enhan ma oo ainoa...?
...taas kerran, että himassa ei voi keskittyä intensiiviseen kirjojen lukuun tai tutkimustyöhön. Liian rennot vibat, karu kirjastomiljöö "motivoi" paljon enemmän.
[q]amun-ra, 12.9.2007 16:59:
Mistä erottaa homon hinttareista?
Homot kävelee ilman paitaa tiukoissa nahkahousuissa...hinttarit vaan luulee olevansa homoja!
[/q]
Ei vaan homoilla on tiukat nahkahousut. Hinteillä on tiukat nahkalaukut, mutta vain jos ne on sillä hetkellä uusinta uutta pariisissa tai milanossa, koska muutenhan ne on ihan out
Että ei kiinnosta lähteä koulunpenkille kyllä yhtään. Taidan skipata sen touhun kyl vielä ja katsoa myöhemmin.
..et mä oon pitkästä aikaa löytänyt levyn, jolla ei oo yhtään huonoa biisiä. o_O
[q]Jimme, 13.9.2007 00:43:
Jotain uutta olis ny tarvis. Psy-trance houkuttaa.
[/q]
huomasin kans jo joku aika sitten. Psy-trance toimii.
Ja huomasin myös et viini humalluttaa...
[q]amun-ra, 13.9.2007 20:55:
...onks niillä vyölaukut *toktok*
[/q]vain jos se on uusinta uutta.
Että toi mun pakkasen kerran sulaminen ja uudelleen jäätyminen ei ollut huono juttu.
Oon niin vitun laiska että en jaksa laittaa jääpalapussia pakkaseen jokapäiväsii viskejäni varten joten tosta on näppärä naputella veitsellä irti lohkareita lasin pohjalle
Torstai-illat ovat vakiona ahdistuksentäyteisiä.
[q]Miika, 14.9.2007 17:21:
Mitä vanhemmaksi elää, sitä nopeammin vuodet kuluvat.
[/q]
Tossa on ihan järkeä - sun elämäs kymmenes vuosi oli 10% koko silloisen elämäsi pituudesta, mutta kahdeskymmenes vain 5%, eli tottakai se meni puolet nopeammin! *naurU*
Pakko kyllä rakastaa tätä suomalaista hissikulttuuria, tyyliin pidätetään hengitystä jos on muita ihmisiä samassa hississä ettei vahingossakaan päästetä mitään ylimääräisiä ääniä suusta ja kiinnitetä huomiota.
Pakko kyllä rakastaa tätä suomalaista hissikulttuuria, tyyliin pidätetään hengitystä jos on muita ihmisiä samassa hississä ettei vahingossakaan päästetä mitään ylimääräisiä ääniä suusta ja kiinnitetä huomiota.
Word. Saan aina tuomitsevia ja ahdistuneita katseita kun moikkaan ihmisiä hississä, kaiken lisäks töissä on sama juttu vaikka luulis et siellä se sentään olis helppoa :D
että ilman kahvia pystyy itteasiassa pysyä virkeempänä, jos vaan valoa on terpeeks.
Pitää kokeilla enstalvena hankkii kirkasvalolamppu myös toimistoon. Joskin se valo on kyl mun mielestä tosi keinotekoisen olonen ja liian kirkas. Kyl se silmät auki pitää, mutta tuntuu myös rasittavan niitä toisin kun auuringon valo
^
Totta turiset, nimittäin kyllä kahvista tulee nousut, mut myös ne laskut.
Alan vanhemmiten ymmärtää miksi vanhat ihmiset sanoo ajan lentävän ohi. En oikeesti voi uskoo, että on jo tammikuu lähes puolessa välissä, kun vastahan marraskuu oli puolessa välissä. ja justhan mä tapasin kivoja ihmisiä reissussa jne. Missä vaiheessa kesästä kerkes kulumaan puolvuotta???
En taaskana ollu tajunnu ollenkaan sitä, että nythän pitää jo rupee varailee matkoja. Fusionin lippuarvontakin meni ohi, kun en vaan osannu ajatella niin pitkälle.
Kakarana muistan, miten kesä tuntu niin pitkältä ja talvi tuntu aina siltä, että siihen kuolee, koska se oli lähes loputon.
viimekesä meni hetkessä. syksykin katosin jonnekkin. Toivottavasti talvelle käy samoin
viimekesä meni hetkessä. syksykin katosin jonnekkin. Toivottavasti talvelle käy samoin
Mulla taas jotenkin tän kylmyyden ja lumen myötä iski sellainen fiilis että nytkö se talvi vasta pääs alkamaan? Lunta ja pakkasta on kuitenkin sitten helmikuun lopulle asti... Hyrrr.
---
---
Mulla taas jotenkin tän kylmyyden ja lumen myötä iski sellainen fiilis että nytkö se talvi vasta pääs alkamaan? Lunta ja pakkasta on kuitenkin sitten helmikuun lopulle asti... Hyrrr.
Jätin sanomatta se kyl kanss, mu kieltämätä siis talvi tuntuu vasta alkaneen, mutta siis toivon, että talvelle käy samoin, kun syksylle ja kesälle, että se vaan katoo nopeesti ohi, että kevät pääsee alkamaan
viimeset 2vuotta on ollu kyllä ihan ihmellistä elämänheittelehtimistä. Just kun jostain on selviimässä ja ssaa hengittää muutaman vedon, joku painaa taas pinnanalle. Nyt taas sellanen fiilis, että saa hengittää pitkästä aikaa.
Ekaa kertaa puoleentoistavuoteen asun sellasessa kämpässä jossa mun ois tarkotus asua pidempään ja elämäntilanne on muutenkin taas vakiintumassa.
Nyt viellä jos varmistuis toi uus työsuhde niin sitten saisin oikeesti henghtää. muuten käy niin etät maaliskuussa menee duuni ja sitäkautta myös työsuhdekämppä. Ja sitten ollaankin taas vuoristoradassa
---
---
---
---
Jätin sanomatta se kyl kanss, mu kieltämätä siis talvi tuntuu vasta alkaneen, mutta siis toivon, että talvelle käy samoin, kun syksylle ja kesälle, että se vaan katoo nopeesti ohi, että kevät pääsee alkamaan
Näin kyllä kävikin. tuntu siltä, kun ttoi talvi kesti ehkä viikon tai 2 ja nyt ollaan jo keväässä*plur*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- ...
- 67
- Seuraava »