SUPERCOOL 4.10.2006 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

Huuuuhhh... Kolmantena!!!!

Cosmo lämmittänyt hyviin tanssilattian :) Ja oli todella kiva jatkaa kiksuttelut Supercooleissa...

Bilethän jatkuvat jossain päin Arabia Toivottovasti vielä selviä kotinpäin... jossain vaihessa

P:S Sami mä luen sun mielen koko ajan.. se on niinkuin telepatia

Oli ihan huippua

Pitkiin aikoihin ei ole tullut käytyä supercooleissa, ja vaikka olikin vähän hiljaisempi ilta, niin meno oli oikein muikeaa.

Erityiskiitos sandelle, tommille, onnille, mar6:lle, sapelille ja muille tutuille. *sydän*

Uv:t, valoshow ja "lumisade" oli oikein hienoja, musa kuulosti melkoisen hyvältä.
Ja kun vielä oli matka- ja bileseurana sellainen suloinen otus, niin eipä oo mitään valittamista.

Kiitos ja toivottavasti pian uudestaan.

[q]sapeli, 5.10.2006 02:41:
Erityis-super-hyper-bonus ja papumerkki Denikselle kun soitti Deep Skiesin Little BIrdin *sydän* Mistä arvasitkin? Oon kuunnellu tota putkeen viikon ajan - ja se toi mukavasti mieleen erään joka ei tuonne bileisiin päässyt
[/q]
pöh olinhan mä siellä hengessä mukana*tirsk* ja musa oli hengen mielestä loistavaa(line uppi oli kyllä taas niin loistava että harmitti ettei fyysisesti päässyt mukaan)

[q]sapeli, 5.10.2006 02:41:
mutta oli koko ajan sydämessä mukana.
[/q]*blush**hihu**sydän*

Ekat supercoolit takana ja oli kyllä ihan mukava meno! Paikka oli saatu kivan näköseks ja se "lumisade" oli just hauska. Tuli myös tanssittua vaihteeks ihan hyvään malliin, ja paljon oli tuttuja kipaleita, mm. Aalto - 5 Kiitoksia! :)

Oli itseasiassa aika tiukkaa :)
Denis soitti mahtavan setin ja Cosmolta tuli sitä takuukiksua. Erehdyin jopa tamppaamaan keskiviikkona :D
Kiitos myös seura

O