CLUB MILLENNIUM 11.11.2006 @ Porvoo

Back to tapahtumat O

[q]Ai niin tietty... Oliko ne muka Porvoossa Mä muistan että ne oli jossain Porissa tai joku muu vastaava peellä alkava kaupunki..
[/q]

Porvookin alkaa Peellä*vink**nauru*

huomenna vois vähä kuvailla :)

[q]Mizfir, 10.11.2006 22:31:
Porvookin alkaa Peellä*vink**nauru*
[/q]

No kai mä nyt sen huomaan pälli *släp* Meinasin että luulin että ne pupilli bileet oli jossain muussa kaupungissa jotka alkoi MYÖS peellä

Tänne tänään suunnataan. Lahti edustus tulee paikalle.

[q]No kai mä nyt sen huomaan pälli *släp* Meinasin että luulin että ne pupilli bileet oli jossain muussa kaupungissa jotka alkoi MYÖS peellä
[/q]

ite oot*släp**hih*

kohta kohta porvoota kohti...

Kohta alottelemaan hiljakseen ja sitten myöhemmin suunnataan paikalle :) nähdään kohta :D

Kohta alottelemaan hiljakseen ja sitten myöhemmin suunnataan paikalle :) nähdään kohta :D

3 tuntii ja 10 minsaa...... sit liikkuuuu

[q]MiLiaNa, 21.10.2006 15:23:
Kai se on pakko suunnata Porvooseen *jiihaa*... Jos kerran kaunista trancea on tarjolla, sen voittanutta ei ole *plur*..!
[/q]

thats true !

paikalle tullaan.

No, taisin valehdella, en saavukaan näihin kemuihin kun ei kyytiä saanutkaan..

Pikku hiljaa tässä illaks aletaan katteleen levyjä ja jos tossa parin tunnin päästä lähtis kohti porvoota...

varo porvoo.. täältä tulee pk-seutu
*känni*

etkoilut alkoi jo tossa kahden maissa, saas nähdä mitä illasta tulee vielä *känni*

Mahtuiskos jonkun kyydissä bilemestoille ja takas?

baah mullakaan ei oo kyytiä

[q]mange, 11.11.2006 19:50:
Mahtuiskos jonkun kyydissä bilemestoille ja takas?
[/q]
mistä haen? :)

Porvoossa kun järkätään kemuja jotka saa suosiota... vois sopia jonkun kujetuksen Porvoon liikenteen kanssa. Tosin Porvoon liikenteen dösät kulkee Porvoon ja Hesan väliä n. tunnin välein. Vika dösä taitaa lähteä kohti Kampin terminaalia klo 4.00... myös Kampista tulee autoja yhtä tiuhaan Porvoota kohti. Porvoon linja-autoasemalta ei ole kuin n. 400m kävelymatka UG:hen

Kiitos paljon ihanille järkkäreille. Oli kiva olla pitkästä aikaa Millenniumeissa, vaikka tulikin lähdettyä kotiin päin kahen maissa.

Paikka oli sinänsä jotenkin tutun oloinen, olenkohan ollut tuolla aiemmin? :D

Kiitos myös Jeminalle, joka jaksoi koko illan olla mun seurana. Oli kivaa tutustua ja toivottavasti törmäillään taas pian uudelleen :)(:.

gääääääääääääh!

O