Super Funeral 27.8.2006 @ Helsinki
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »
Huhhuh.. Olihan bileet. Harmi vaa että nyt menos töihin, nii ei voinu läheskään loppuun asti hyppelehtiä. We wan't more HUGC!
tarkottaaks tää funeral nyt sitä et superissa ei tulla enää näkemään kemuja vai häh?
-M
[q]Mark, 28.8.2006 08:28:
tarkottaaks tää funeral nyt sitä et superissa ei tulla enää näkemään kemuja vai häh?
-M
[/q]
Sitähän se tarkottaa. Kiitos Seppo!
[q]jesus, 28.8.2006 08:34:
Sitähän se tarkottaa. Kiitos Seppo!
[/q]
TAAS SK? voi... %&/(%&%(&%)&/
-M
Olihan Super jo aikaisemmin sedun omistuksessa. Nyt siitä vain tehdään karaoke baari.. JEE! On se siunattua..
[q]Vermo, 28.8.2006 11:19:
Olihan Super jo aikaisemmin sedun omistuksessa. Nyt siitä vain tehdään karaoke baari.. JEE! On se siunattua..
[/q]
huhun mukaan EI tuu karaokebaaria vaan se integroidaan privén "klubiksi" - nykyiselläänhän privéssä on vaan se kuppanen hallimainen tanssitila..
Pitikö tääki nyt sulkea/pilata*grr* Vittu mä potkasen sitä Spede-Sedua vielä joku päivä munille jos se erehtyy kävelemään vastaan *maanantaiangstiuhoil*
[q]-Santtu-, 28.8.2006 15:09:
Pitikö tääki nyt sulkea/pilata*grr* Vittu mä potkasen sitä Spede-Sedua vielä joku päivä munille jos se erehtyy kävelemään vastaan *maanantaiangstiuhoil*
[/q]
Mä voin pidellä kiinni ja tarvittaessa avustaa pesismailalla.
huoh....kaikkea hyvää aikansa...*hali* Kivaa oli vaikka selvinpäin paikalla olinkin=) Harmi että työt kutsuivat aamulla ja ilta loppui kesken...=( THE END
Thanks to every one who came yesturday. You all made it a great party. Hope it was hot enough for you.
[q]Trevor, 29.8.2006 00:06:
Thanks to every one who came yesturday. You all made it a great party. Hope it was hot enough for you.
[/q]
Sorry dude that I couldnt come. I was sick and still am :/ +39,5c body temperature.
You dont know how bad I feel :(
+ Tahdon kiittää kaikkia joiden kanssa oon viettänyt parasta aikaa moneen kesään @ super.
Paikka tuli enemmän kun tärkeeksi tässä ajan myötä. Toivon todellakin, että jotain samanlaista on tulossa vielä vastaan...
TREVOR, THANKS FOR THE GOOD TIMES!
Aikas asiallaisia pikkuklubifiiliksiä saatiin reilun vuoden aikana Superiin viriteltyä mutta kaikki päättyy aikanaan. Kiitos kaikille jotka kävitte meidän kanssa leikkimässä
Nimim "sit vaan pikkuilmotuksia skannaamaan nimim HUGC tarvii uuden kodin"
p.s. ja sedukkeelle jälleen yks *släp* lisää
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »