TaiteidenYön Kemut @ Punawuori & Mr.A 24.8.2006 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

Ilmastointi? En usko ennenkuin näen/koen

Viime yönä tais mennä about klo 03 asti järjettömän kokoisen uusien levyjen pinkan kuuntelun kanssa. Laukut on pakattu Birdie klasareilla (jep jep DM rmxit, Calderonet, Dannyt jne :) ) ja tietty uudempaa matsq messis kandee tulla oikeesti heti yhdentoista jälkeen niin saadaan taas hyvää ja kieroa stooria aikaiseks.

ja se ilmastointi on oikeesti ihan älytön.

illalla näkyy.

peace

-ana.

[q]mr.a, 24.8.2006 09:30:
Viime yönä tais mennä about klo 03 asti järjettömän kokoisen uusien levyjen pinkan kuuntelun kanssa. Laukut on pakattu Birdie klasareilla (jep jep DM rmxit, Calderonet, Dannyt jne :) ) ja tietty uudempaa matsq messis kandee tulla oikeesti heti yhdentoista jälkeen niin saadaan taas hyvää ja kieroa stooria aikaiseks.

ja se ilmastointi on oikeesti ihan älytön.

illalla näkyy.

peace

-ana.
[/q]

Töitä pe? Anyone?

Jesus yritetään nauttia sun puolesta kanssa:) Tai ehkä kuitenkin...

pitäkää kaikki mussukat kivaa tänää! mä jään sängynpohjalle taistelemaan flunssabakteerien kans, joten taiteilkaa minunkin puolesta*vink*

[q]jesus, 24.8.2006 09:36:

Töitä pe? Anyone?
[/q]

8.30- 16.10. Mut silti tänne :)

[q]jesus, 24.8.2006 09:36:

Töitä pe? Anyone?[/q]
Melkein, mutta onneks damin lento lähtee vasta ip! Ja kyllähän sinne euroopan taivaaseen lähtee aina yhtä mieluusti, olosta riippumatta

hehehehehehehehe... kyl! kiitoa koko reissu:)

[size=8]Tää on varmaan mun eka "ihan kohta!!" -postaus, mut menköön.[/size]

Ihan kohta! *pökr*

Kerpele!

Ei auta muuta kun toivottaa hauskaa iltaa! *piis**jeesus*

Ihan mikä vaa muu päivä ni oisin niin messis..

Puoltoista tuntii ja sit rupee natisee Punawuoren Basement liitoksistaan

Voi kyllä*sydän*
Sitähän se DanceteriA- fiilis on--> Ana, musiikki, ihmiset ja se ...tunne.

Kiitos :)

Voi kuin olisinkin päässyt nauttimaan fiiliksistä vanhaan kunnon DanceteriAan mutta ei, olen saikulla käsi kantositeessä olkapää leikkauksen vuoksi ja kk päästä onkin sitten polven vuoro. olis ollu kiva fiilistellä sitä fiilistä mistä mä oikeestaan alkuun lähdinkin. kiitos sinun Emppu *sydän*. No ehkäpä tässä johonkin pääsee parin komen viikon päästä ja olis kiva törmätä suhunkin taas pirpeli! No ehkäpä pieni tauko tekee terää myös minulle, pääsee sitten taas joskus nauttimaan niistä fiiliksistä mitä te hassuttelijat minulle suotte! pidetään lippu korkeella ja hymyillään kun katseemme kohtaavat! *sydän*

Oli niin kivaa etten muista koska olis ollu. Tuli niin birdiefiilikset päälle. Kiitos. *sydän* Tahtoo tätä lisää...

Kiitos, oli helvetin siistiä!
Tuli kyllä vanha birdie fiilis, eikä alhaalla edes paistunut niiiiin pahasti.
Ennen yhtätoista kyllä meinas yläkertaan kuolla ennenkun alakerta avattiin, oli pikkunen ryysis siellä.
Törkeen hyvää saundia ja vanhanajan menoa, kiitos *sydän*

Oli loistokemut!
Kiitos!*sydän*

Ei edes haittaa vaikka joutuu oleen töissä 'vähän'
väsyneenä

Ai helmi, mikä ilta! Musiikki iski suoraan syrämeen ja fiilis oli kokonaisuudessaan aivan mahtava! *sydän*

Kiitokset viuhkan lainasta sille herralle, jonka jalat vispas samaan tahtiin, kuin se viuhkakin heilui.

Ei hittolainen, kun on mahtava nähdä ympärillään vain leveästi hymyileviä ihmisiä, siinä on sitä tunnetta.

[q]KooKie, 25.8.2006 16:54:
Kiitokset viuhkan lainasta sille herralle, jonka jalat vispas samaan tahtiin, kuin se viuhkakin heilui.
[/q]

Se on meiän Jussi, kamu-
Se on maailman nopsajalkasin murmeli*sydän*

No olipas kyllä <3

[q]yaya, 25.8.2006 17:04:
Niin ja tietty ne halvat syyshinnat *känni*
[/q]

Ehkä otin, ehkä en...

O