Lasten suusta...

Back to häröily O

[q]kottarainen, 10.8.2006 10:54:
Tätini kertoi mulle käyvänsä punttisalilla säännöllisesti ja mä huusin sille hätääntyneenä "Jumalauta Marja, susta tulee kerrostalon kokoinen!"
[/q]
Mä oon nauranu tätä jo monta kuukautta. Tänään muistu taas mieleen, saa aina mut repeemään.*piis*

Määä haluun tommoset pitkät mustat hiukset ku sulla, pitkät kynnet ja kynsilakkaa niinku sulla ja yhtä isot tissit ku sulla!

Neidillä on tavoitteet korkeella :D

Viel tuli jälkikommenttina: onneks mun tissit kasvaa koko ajan

lapsoset olivat tarhan kanssa pääsiäiskirkossa. ja tietty sit se mun jälkikasvu oli se kuka ei osannut istua hiljaa ja oottaa vaan kurotteli niska pitkällä ympärilleen ja kailotti kovaan ääneen että missäs se pappi oikein viipyy...

tää ei oo mun jälkasvun sanomaa mutta niin ihana juttu että oli pakko tulla se tänne kirjottaa...

mulla on soittiksena armin van buurenin serenity puhelimessa... kaveri oli kuunnellut koneelta kyseisen biisin ja sen ihuna 4 vee poitsu oli huutanut että "hansun puhelin soi..."

awwww *sydän* *sydän* jimpalle

Avopuolison 5v kummityttö oli meillä käymässä ja toi tullessaan jonkun kortin missä luki tyyliin:
gyyh jfid kdslsä gkaäj ja tota rataa.. kysyttiin sitten että mitä siinä lukee ja se selitti 5minuuttia jotain tarinaa.. olin vaan että just näin*justjoo*

[q]jokke123, 4.4.2007 20:21:
Avopuolison 5v kummityttö oli meillä käymässä ja toi tullessaan jonkun kortin missä luki tyyliin:
gyyh jfid kdslsä gkaäj ja tota rataa.. kysyttiin sitten että mitä siinä lukee ja se selitti 5minuuttia jotain tarinaa.. olin vaan että just näin*justjoo*
[/q]

hahaha ihana

Muutamia vuosia sitten olin hommannut pitkät rakennekynnet ja about 5v serkkutyttö sitten niitä huokaillen ihasteli ja tokasl, et "Ihanan leveet kynnet" =)

On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä.
Paula 8v.

oltiin miron kanssa autolla liikenteessä ja kuuntelin jotain sizzlerin mixii...

miro : äiti laita tää äänelle (kovemmalla siis) mä en kuule mitään.

(laitoin sit lisää ääntä)

mä : onks tää hyvää musaa?

miro : joo, tää on hyvä mulle!

hahahah "tää on hyvä mulle" ei siis volataso vaan musa...

Oltiin tänään alottelemassa pitkän perjantain päivällistä äitipuolen ja ekaluokalla olevan pikkusiskon, Tuulian, kanssa kun kummasteltiin että mihis mun isukki yhtäkkiä autolla lähti sanomatta kellekään mitään, varsin hyvin kun tiesi ruuan olevan pöydässä..

Mietiskeltiin josko nuorempi koira on taas livohkaan lähteny, sillä kun on semmonen tapa jos silmä välttää ja isäpappa lähteny sitä hakemaan, mutta siellä se koira narun nokassa nökötti niiku pitikin.

Taivasteltiin sitten äiskäpuolen kanssa asiaa että on se nyt kumma juttu ja alotettiin syöpöttely, kun Tuulia puputtamisen lomasta paukauttaa: "Jos se meni viinakauppaan" meinas mennä poropata väärään kurkkuun.

Selitettiin sitte, että ei oo mahollista ku tänään on pyhäpäivä eikä alko oo auki ja mitä se siellä tekis kun konjakitkin on jo hankittu. Nooh, tähän Tuulia: "Jaa, no sitte se o menny ABC:lle syömmää"

Että kiitokset vaan kokille, ruoka oli oikeen hyvää

[q]Miinapiina, miro : joo, tää on hyvä mulle![/q]

muksun on oltava viksu jos tykkäää sapen nauhoista ;)

sitäpaitti sun miron jutut on ihan parhaita,
sano terveisiä pikkuselle :D

[q]Mokuso, 6.4.2007 23:34:
---
Miinapiina, miro : joo, tää on hyvä mulle!
---

muksun on oltava viksu jos tykkäää sapen nauhoista ;)

sitäpaitti sun miron jutut on ihan parhaita,
sano terveisiä pikkuselle :D
[/q]

äitiinsä tullut , fiksu ja filmaattinen

on se niin mainio pieni ja kerrotaan

hehe tuli tossa just mieleen...

puhuttiin miron kanssa että sellai pieni vauvakisu ois kiva... (ei tosin vielä koska sille jäis pysyvät traumat ku on meillä kuitenkii jo ihan tarpeeks menoa ja meininkiä ilman kissaakin...)

mä : ai haluisiksä sellasen vauvakissan?

miro : joo, se ois kiva... ja sit äitikissa ja isikissa kans...

loogista, ei voida ottaa vauvakissaa ellei oteta äiti - ja isikissaa kans...

ihanaa pienen ihmisen logiikkaa

miro laulaa... *nuotti**nuotti**nuotti*

"postin tuo, postin tuo, postin tuo patejen luooooo"

miro oli kattonut piirrettyjä ja telkkari oli auki ja kanava 2 pyöri ja sieltä tuli se "hetkinen" ohjelma (lapioitava tietokilpailu kolmasluokkalaisille *nauru*)

ne laulo siinä hämähämähäkkiä... miro juos omasta huoneesta kysymään et
"laulaaks ne hämähäkkimiestä...?" öö joo

ja sit ku se lähti takas omaan huoneeseen ni kuulin ku se laulo...
"hämähämähäkkimies kiipes langalle..." hahah ihana *sydän*

ja pienempänä...
"puuuuuuakete kaiken koljaa, puuuuuuakete tietenkin..." (venyttäen tuota uuuuuuta)

Paras versio jänis istu maassa biisistä:

Jäänis istu maassa toookkuilleeeen, toookkuuilleeeeennn...

Mikää sul on hätänä... (ja sit unohtu sanat ja sama alusta)

Isäni keskusteli Luka 3 ween kanssa laskettelemisesta ja kysyi sitten Lukalta että osaako hän laskea? No vähän aikaa poika katseli isääni tyhmänä ja vastasi: "joo osaan, yksi kaksi kolme jne..."

"kato äiti, paavo pesuaine tulee" miro, 3wee

Eilen junassa joku poika sano mummolleen, että tiesitkö mummo sillon ku dinosauruksia eli ni oli myös ihmisiä. Ja siis oikeita ihmisiä eikä mitään intiaaneja. Semmosia ku myö

Niin ja serkkupoikani on sanonu about 6-vuotiaana että minkä hän sille mahtaa, että Jumala on luonut hänestä semmosen joka tykkää tehä piruuksia Mitäpä tohon voi sit enää sanoa :D

Veljentytär J kaveri R:n isälle syksyllä; "mä haluan mennä R:n kanssa pulkkamäkeen!"
kaverin isä; "ei nyt voi mennä pulkkailemaan kun ei ole lunta"
veljentytär J; "mut sitten kun ei ole niin hiekkanen keli"

Koska mennä naimisiin

MITEN PÄÄTTÄÄ KOSKA MENNÄ NAIMISIIN?

"Ekana täytyy löytää joku joka tykkää samoista asioista ku itte. Jos esimerkiks tykkää jalkapallosta, täytyy löytää vaimo joka tuo chipsejä ja kaljaa" Alain 10v

"Ei voi ite päättää koska menee naimisiin. Jumala päättää sen kauan etukäteen ja sitten sitä näkee kuka se on ku se roikkuu kaulassa" Kirsten 10v

MIKÄ ON PARAS IKÄ MENNÄ NAIMISIIN?

"Paras ikä mennä naimisiin on 23 vuotta, kun on ainakin 10 vuotta tuntenut jo aviomiehensä" Camille 10v

"Ei ole mitään parasta ikää mennä naimisiin. Täytyy olla tosi tyhmä mennäkseen naimisiin" Freddie 6v

------

Nää on vaan niin hyviä..
----
MITÄ TEKISIT KUN SINULLA ON ENSIMMÄISET TREFFIT?

"Menisin kotiin ja leikkisin että oon kuollut. Sitten soittaisin lehteen ja sanoisin että pankaa muistoilmoitus" Craig 9v

----
KOSKA SAA PUSSATA TOISTA?

"No silloin kun ne on rikkaita miehiä." Pamela 7v

"Jos pussaat tyttöä, sun täytyy sitte mennä naimisiin ja saada lapsia sen kanssa. Sillai se vaan on.." Henri 8v

O