Lasten suusta...

Back to häröily O

Taannoin 4v tyttäreni tokaisi kun hyppäsi syliini istumaan että "oho, mun pimppi osu sun pippeliin" mitäpä siihenki nyt sit vastaat? Ja kun kysyin että mikä siitä tulee isona ni hän tokas että "iskä" no se voi olla hieman vaikeaa, mutta kaikkeen sitä nyky tekniikalla taidetaan kyllä pystyä:)

miro (syyskuussa 4vee) sano ku oli laskenut liukumäestä:
"jumalauta mä tulin lujaa"

sit oltiin käymässä mun serkulla ja telkusta tuli se joku leijonaäijä tms ohjelma ja jollain ukolla oli autossa sen viekussa hyeena. ja kerrottiin mirolle mikä elukka se on.
mä: miro, kukas on äitin mussukka? (tietty ootin et se sanoo et "no minä tietty")
miro: mäpä tiiän.
mä: no kuka?
miro: hieno.
mä: ai mikä?
miro: no hieno.
mä: mikä se on???
miro osottaa telkkaa: no toi mikä istuu tossa... (hyeena = hieno)
ahahahah

[q]Miinapiina, 9.7.2007 20:45:
miro (syyskuussa 4vee) sano ku oli laskenut liukumäestä:
"jumalauta mä tulin lujaa"

sit oltiin käymässä mun serkulla ja telkusta tuli se joku leijonaäijä tms ohjelma ja jollain ukolla oli autossa sen viekussa hyeena. ja kerrottiin mirolle mikä elukka se on.
mä: miro, kukas on äitin mussukka? (tietty ootin et se sanoo et "no minä tietty")
miro: mäpä tiiän.
mä: no kuka?
miro: hieno.
mä: ai mikä?
miro: no hieno.
mä: mikä se on???
miro osottaa telkkaa: no toi mikä istuu tossa... (hyeena = hieno)
ahahahah
[/q]

Miro on kyllä parhautta *sydän*

[q]Miinapiina, 9.7.2007 20:45:
(hyeena = hieno)
ahahahah
[/q]
Kaverin melkein 2-vuotias poika sanoo kirahvia kieppiaksi ja traktori on nönö

[q]Jutu, 9.7.2007 20:48:

[/q]

nuo mukelot on niin ihania ku niil on noit omia sanoja
mironki "väännöksille" on aina saanut nauraa

tää ei ehkä oo niin hauska mut ihkis kuitenkin
aina ku pikkuinen miina lukee sellasta ötökkäkirjaa missä on sellai nätti perhonen, ni se osottaa sitä ja sanoo äiti *sydän*
ja ku tänäänkin mummo kysy siltä et missä äiti on ni se näytti siitä kirjasta sitä perhosta...
awawawaw

muoks: miina vuos ja 8 kk

[q]Miinapiina, 9.7.2007 20:55:
nuo mukelot on niin ihania ku niil on noit omia sanoja
mironki "väännöksille" on aina saanut nauraa
[/q]
Juh. Sit tuo samainen mukelo myös haluaa aamupuuroonsa uppia, eli ketsuppia ja ruokaansa hilloa. Mennyt vähän sanat sekasin pikkusella *nauru*. Ja se ei siis syö sitä puuroaan ennenku sinne "laitetaan" sitä uppia. Tietenkin korkki kiinni :P

[q]Jutu, 9.7.2007 20:58:

Juh. Sit tuo samainen mukelo myös haluaa aamupuuroonsa uppia, eli ketsuppia ja ruokaansa hilloa. Mennyt vähän sanat sekasin pikkusella *nauru*. Ja se ei siis syö sitä puuroaan ennenku sinne "laitetaan" sitä uppia. Tietenkin korkki kiinni :P
[/q]

juuh, miro kans pienempänä tahto puuroon simattia (sinappi) ja sitä sit korkki kiinni laitettiin...

[q]RiD, 9.7.2007 20:46:

Miro on kyllä parhautta *sydän*
[/q]

jeAh, ulee pikkuriiviö liian suurella suulla aina välillä *sydän*

[q]Jutu, 9.7.2007 20:48:
---
Miinapiina, 9.7.2007 20:45:
(hyeena = hieno)
ahahahah

---

[/q]

Meidän yks jyväskylän tutun muksu sano pienenä kaivinkonetta aina henkeä haukkoen kovalla äänellä "HYÖÖKKOMMM":ksi. Se oli imho aika hauska.

Sit tää mun enon muksu vielä kenestä aikasemminkin kertonu osaa kyllä lohkasta hauskoja läppiä.
Nytkin se ihan tohkeissaan selitti siitä että kuinka isin pitäs viedä sitä kattomaan dinosauruksia.

Samaiselta taavetilta on kysytty päiväkodissa että mikäs susta tulee isona. Kaikki siihen vastaillu kaikenmaailman ritareita, palomiehiä, lentäjiä, prinsessoja sunmuita mutta meidän verneri tohkeasti sano vaan että "musta tulee isona luunkerääjä".

Muksut on kivoja <3

[q]sune, 9.7.2007 09:14:
...kumisaappaat ja pölytön kotieläin
[/q]

voi ei! toi neiti on kyllä ihan paras (sun tarttee alkaa imuroimaan silakka...)

[q]**JenKKis**, 9.7.2007 21:51:
---
sune, 9.7.2007 09:14:
...kumisaappaat ja pölytön kotieläin

---

voi ei! toi neiti on kyllä ihan paras (sun tarttee alkaa imuroimaan silakka...)
[/q]

joo..silakka menee tänää parturiin ni saadaa karvatki pois

[q]RiD, 9.7.2007 21:06:
Samaiselta taavetilta on kysytty päiväkodissa että mikäs susta tulee isona. Kaikki siihen vastaillu kaikenmaailman ritareita, palomiehiä, lentäjiä, prinsessoja sunmuita mutta meidän verneri tohkeasti sano vaan että "musta tulee isona luunkerääjä".
[/q]

Kaverin poika Jimi 4v ilmotti mulle viimeviikolla että hänestä tulee isona Homer Simpson.

EIlen illalla pääsin sitten selvittämään tyttöystävän pojalle (reilut 3 vee) että mä en voi olla äiti

Kävin eilen pitkästä aikaa moikkaamassa aina niin ihania kummilapsia,ja johan oli taas jutut pikkusilla
Siellä on nyt keksitty pippelit ja pimpit ja pyllyt.. Pikkuneiti ihankohta 3v jakso pyllistellä ja huudella "kato mun pyllyä" ja sitten näytti kuinka ne "neekerinaiset tanssii telkkarissa".

Ihanaa oli,kun pikkuherra 5v huomasi että ohoh,kummitätihän on lihonut! Kovaan ääneen ihmetteli et "joo,siks kinderi ei oo ehtiny käymään,se vaan syö koko ajan kotona"
Kun herralle selvis lihomisen syy,kysy hän heti "tuleeks ne sun vauvat sit aina mun luo hoitoon,kun mähän osaan hoitaan pikkuvauvoi."

Ihania ovat kummitädin mussukat *sydän*

[q]T-mu, 10.7.2007 09:14:
---
RiD, 9.7.2007 21:06:

---

Kaverin poika Jimi 4v ilmotti mulle viimeviikolla että hänestä tulee isona Homer Simpson.
[/q]

Mun veljentyttö (5v) vastasi tähän kysymykseen, että "Heppahullu".

[q]T-mu, 10.7.2007 09:14:
---
RiD, 9.7.2007 21:06:

---

[/q]
siis tiinan jimi? hahah se muksu osaa kyl kans viihdyttää :D

[q]mayah, 11.7.2007 18:33:
Sami 5v. autossa

- Miks tossa on tommosia hirven kuvia koko ajan?
- No että ihmiset tietää varoa, kun tuolta metsästä voi tulla hirvi tähän tielle
- Nii jos se ettii vaikka sen poikasta
- Nii, se voi olla että se ettii sen poikasta
- Jos on peräkärry, niin voi ottaa sen hirven kyytiin ja mennä sen kanssa etsii sitä poikasta.
- Joo, jos olis peräkärry, niin vois mennä :D
[/q]

Lasten jutut on niin parhaita! Vielä saa jonkun aikaa odotella, että meidän tytskä tollasia juttelee, vaikka aika puhelias välillä onkin :D Sillä on vaan ihan oma kielensä toistaiseksi... Mut on se niin ihanaa, kun se katsoo silmiin ja selittää tohkeissaan jotain höpönlöpöä *sydän*

[q]Kirsikka, 12.7.2007 00:26:

Lasten jutut on niin parhaita! Vielä saa jonkun aikaa odotella, että meidän tytskä tollasia juttelee, vaikka aika puhelias välillä onkin :D Sillä on vaan ihan oma kielensä toistaiseksi... Mut on se niin ihanaa, kun se katsoo silmiin ja selittää tohkeissaan jotain höpönlöpöä *sydän*
[/q]

kyl on joo ja pienet on niin ihania ku ne ei osaa puhua mut höpöttelee tuota omaa kieltään silmät kirkkaina aw

ja nää miron jutut taas...

aamulla ku oltiin lähdössä ja sillä oli sandaalit väärissä jaloissa ni sanoin sille että laittaisitko nyt ne kengät oikeisiin jalkoihin, ni se tokas et "joo joo älä jankuta"

ja sit ku hän tanssi tossa lattialla ja kompuroi erittäin hassun näköisesti ja vähän satutti jalkaansa (ei kuitenkaan itkua tullut) ja mua vähän nauratti (ok ei sais nauraa), ni tää kattoo silmät kurtussa harmissaan ja huutaa et "ÄITI, TÄÄ EI OO NAULUN ASIA!!!"

Koska mennä naimisiin

MITEN PÄÄTTÄÄ KOSKA MENNÄ NAIMISIIN?

"Ekana täytyy löytää joku joka tykkää samoista asioista ku itte. Jos esimerkiks tykkää jalkapallosta, täytyy löytää vaimo joka tuo chipsejä ja kaljaa" Alain 10v

"Ei voi ite päättää koska menee naimisiin. Jumala päättää sen kauan etukäteen ja sitten sitä näkee kuka se on ku se roikkuu kaulassa" Kirsten 10v

MIKÄ ON PARAS IKÄ MENNÄ NAIMISIIN?

"Paras ikä mennä naimisiin on 23 vuotta, kun on ainakin 10 vuotta tuntenut jo aviomiehensä" Camille 10v

"Ei ole mitään parasta ikää mennä naimisiin. Täytyy olla tosi tyhmä mennäkseen naimisiin" Freddie 6v

------

Nää on vaan niin hyviä..
----
MITÄ TEKISIT KUN SINULLA ON ENSIMMÄISET TREFFIT?

"Menisin kotiin ja leikkisin että oon kuollut. Sitten soittaisin lehteen ja sanoisin että pankaa muistoilmoitus" Craig 9v

----
KOSKA SAA PUSSATA TOISTA?

"No silloin kun ne on rikkaita miehiä." Pamela 7v

"Jos pussaat tyttöä, sun täytyy sitte mennä naimisiin ja saada lapsia sen kanssa. Sillai se vaan on.." Henri 8v

O