"Maarit/mikko tampereelta" haluaa dj-settejä postitse (*kusetus warning*)

Back to yleinen keskustelu O

Jooh, mulle on kans tullu muutama tekstari samaslta tyypiltä. Tässä viimeisin:

"Moi!Kysyisin vaan että onko sun taiteilija nimi orkidea? Kun on meinaan samanlaista soundia."

Huhhuh. Saundi on yhtä hukassa kuin yhdyssanojen oikeinkirjoitus... "Taiteilija nimi".

mulle kanssa tullu noit viestei varmaan kaks-kolme kuukautta.
viimeks joku viikko sitten.

en lähettäny koskaan mixejä mutta sanoin että pistä mulle cd-levy ja postimerkit tulee niin lähetän.
eipä kuulunut :)

samat vastaukset kun muilla ja kyseli ihan suoraan artistinimellä numeroita.
rupesin parin tekstarin jälkeen oleen vastaamatta mut viestit kyllä jatku.

tuu käymään ens kerralla kun pidän bileet tampereella niin saat varmasti pari mixausta jos tuut pyytää,*senkin*

[q]Bio, 27.7.2006 13:59:
Nyt sain just viestin "maaritilta":

"Itsehän olit klubituksen forumiin tietosi laittanut.. Emme tarvitse sinun promomixejä.. Toivottavasti jätät minut rauhaan!"

Tais raukka pelästyy :(
[/q]

Öh, äh, siis tosiaan "emme" --- monikossa?

[q]Tyranoid, 27.7.2006 12:53:
---

Sitäpaitsi en tiedä onko tuo sen toiminta loppujen lopuksi edes laitonta, toisin kuin miksausten jakaminen netissä taitaa olla... ;)
[/q]

Kaveri myy muiden teoksia rahalla eikä teosten tekijä saa rahaa. Eiks tää oo ihka aitoo piratismii? Toisin kuin netissä jakaminen.

mul on ollut tylsä loma, vois laittaa numeron tänne ja odottaa viestiä ^_^ voisin vaik lähettää dvd-levyllisen bukkakejuttuja!

[q]CM, 27.7.2006 14:29:
---
Tyranoid, 27.7.2006 12:53:
---

Sitäpaitsi en tiedä onko tuo sen toiminta loppujen lopuksi edes laitonta, toisin kuin miksausten jakaminen netissä taitaa olla... ;)

---

Kaveri myy muiden teoksia rahalla eikä teosten tekijä saa rahaa. Eiks tää oo ihka aitoo piratismii? Toisin kuin netissä jakaminen.
[/q]

juuh, ja onhan täällä osan setit tietääkseni sisältäneet vain omaa matskua.

Mun mielestä se on laitonta koska esim. ravintolassa jossa on radio päällä, ravintola joutuu maksamaan teostolle rahaa siitä ja eikö se ole takseissa sama.Ja tossa ei ole artistilta kysytty lupaa myydä tuotetta eteenpäin.

Mua ainakin korpeaa tossa eniten toi rahastusyritys. En mä noilla miksauksilla pyri rahaa tekemään, enkä halua, että ketään muukaan tekee sillä rahaa, jos kerran niitä ilmaiseksi tarjoan internetitse kansalle jaettavaksi.

Voihan toki olla, että tämä kyseinen "musiikinystävä" haluaa saada vain konemusaa ja artisteja tunnetuimmiksi nykynuorisolle. Tohon en kyl usko itsekään, mut ihan potentiaalisena ideana.

Uskomatonta millasia urpoja sitä onkin olemassa!*whaat*

Piratismia jne, eikös tuota pystyisi ilmoittamaan viranomaisille? Tuskin kaveri verojakaan myyntibisneksestään makselee.

[q]Juhgu, 27.7.2006 14:44:
Piratismia jne, eikös tuota pystyisi ilmoittamaan viranomaisille? Tuskin kaveri verojakaan myyntibisneksestään makselee.
[/q]

nimenomaan piratismi myyntitarkoituksella on sitä tiukemmalla rangaistuksella varustettua

mennää kaikki kusee sen postiluukkuu niinq!

ot: lol wtf noob pwnd.. opittele lukimaan...
päivän :)

[q]hardikaveri, 27.7.2006 14:47:
---
nimenomaan piratismi myyntitarkoituksella on sitä tiukemmalla rangaistuksella varustettua[/q]

Jesh. Tää vaan taitaa mennä sillä perinteisellä mallilla että kukaan ei viitsi tehdä asialle mitään ja rahankeruu jatkuu?

Harmi ettei tuo ole meikäläiseltä kysellyt miksauksia :)

Aika moni tuttavapiirissä oleva dj on saanut tuon viestin... Joka kerta ollaan naurettu yhtä makeasti :)

"Lähettäisitkö mulle mixejä" - "Lataa netistä, siellä niitä on" - "Ei pysty ku ei oo nettii" - "Hm. Mistä muuten sait mun numeron?" - "Klubbarista"

[q]Juhgu, 27.7.2006 14:50:
---
hardikaveri, 27.7.2006 14:47:
---
nimenomaan piratismi myyntitarkoituksella on sitä tiukemmalla rangaistuksella varustettua
---

Jesh. Tää vaan taitaa mennä sillä perinteisellä mallilla että kukaan ei viitsi tehdä asialle mitään ja rahankeruu jatkuu?

Harmi ettei tuo ole meikäläiseltä kysellyt miksauksia :)
[/q]

meinaatko että se olis saanut joitain myytyäkin teksti tv ilmoituksella?

:D

hmm mulle tuli eilen viesti jossa kysyttiin että löytyiskö settejä netistä eiks se ookkaan sit fani jos tää liittyy jotenki tähän

Nyt iha kysymyksenä...

Onko kellään todisteita että niitä miksauksia olisi myyty eteenpäin?

Ajattelin pistää aiheesta ihan uuden topikin pystyyn, näin tämä "kusetus-ketju" toivottavasti tavottaa suurimman osan tämän maan soittajista:

Seuraavanlainen tekstiviestittelyketju on tullut useille soittajille (Tässä linkki klubbarin "Päivän O_o"-topikkiin), itselleni se tuli vähän vajaa 3kk sitten:

Henkilö: "Onko sinulla uusia miksauksia, kysyy henkilö joka käy bileissä"
C: "Ei ole. Tekeillä kyllä on. Netistä löytyy kunhan on valmis, voin ilmottaa"
Henkilö: "Ei ole nettiä, pystytkö lähettämään"
C: Voin lähettää. Kukas siellä muuten on ja mistä, kun ei oma puhelin tai numerotiedustelu löydä nimeä?
Henkilö: "Oon tampereelta ja nimi on Maarit"

Pari päivää myöhemmin:

Henkilö: "Onko siulla lähettää muiden DJ:den puhelinnumeroita?"

---

EDIT: Ilmeisesti kyseisen henkilön oikea nimi on "Mikko Nevaranta"

O