CLUB LASERPOINT 23.9.2006 @ Helsinki
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- Seuraava »
Discostu kuittaa
Helvetin kivaa oli...
ps. tovottavasti ravintola varaa enemmä skumppapulloja varastoonsa ens kerralla! :P
ps. ps. Kiitos ja anteeksi *Nauru*
oli ihan tajuttoman hyvät bileet kyl! *plur**aplodit* Mutta kuka oli se dj joka soitti maailman parasta drum'n bassia alakerrassa ?? Meinas järki lähtee! *jiihaa**aplodit**sydän* Kiitos iloiselle henkilökunnalle, kun jaksoitte hymyillä koko illan. Kiitos seuralle. Loistavaa!
[q]tiutui, 24.9.2006 09:55:
Mutta kuka oli se dj joka soitti maailman parasta drum'n bassia alakerrassa ?? Meinas järki lähtee! *jiihaa**aplodit**sydän*
[/q]
Nuance han se oli! Tuli kyll taagia kamaa*piis*
Olipas kiva pyörähtää High lightissa pitkään aikaan :)
Porukkaa oli kohtalaisesti ja näytti alakerrassakin jengiä viihtyvän :P
Saa nähä kuin paljo pilalle menneitä otoksia tuli kameralla otettua
NUANCE! REWIND!
what happened?! :D
Anteeks, ehkä.
Tulin, olin, näin, anteeksi.
Hyvät biubalot! Olin ihan joraamassakin! http://forumimages.somethingawful.com/images/smilies/emot-monocle.gif
[q]Lauri, 24.9.2006 11:49:
Anteeks, ehkä.
[/q]
sä jätit sun sielun mun rappukäytävään.
Nuance rokkas kuten aina.
Mä en rokannu,muistaakseni....
Ai ai ai. Joonas Hahmolta tuli kyllä parasta settiä mitä olen puoleen vuoteen kuullut missään. Edes kotona, jossa saa musansa itse valita.
P.S.
jeb...että sellaset bileet. hieman ehkä odotin jotain lisää mutta ihan hauskaa oli=)
Taas tuli kuvattua pari sataa kuvaa. Mut ei sille voinu taas mitään ku D.N.A soitti ni pakko oli viedä kamera pois hetkeks ja kiksutella menee
PS. Mikä se on se D.N.A:n soittama biisi missä nainen laulaa: "When you put your arms around, I feel there's nothing I can't do..." ??
ps. olen puoliksi syöty. kivaa tais olla kuitenki. ja niska kipeenä. ja ihan vitun kauhea pöhnä. vittu :D
vastuulliset astukaa esiin!
ihan ok meininki mut paikka ei oikeen iskennyt ja vanha jo väsähti ennen kun pääs edes vauhtiin*nauru**joo*
[q]Foxmagon, 24.9.2006 12:52:
-clips-
[/q]
Känniketun seikkailut osa 1535
onks kellään muuten mitään havaintoa missä mä oon ollu eilen?
[q]nuance, 24.9.2006 13:14:
onks kellään muuten mitään havaintoa missä mä oon ollu eilen?
[/q]
Kännissä. -CONFIRMED-
[q]sts, 24.9.2006 13:20:
Kännissä. -CONFIRMED-
[/q]
i resent that. huora.
[q]nuance, 24.9.2006 13:56:
i resent that. huora.
[/q]
Sinähän alat kuulostamaan ihan Parkkarilta <3
- « Edellinen
- 1