Mitäs puuhastelet?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- Seuraava »
Lähden kahville*iloinen*
Pohdin elämän kieroa luonnetta ... *täh*
elelen vaikeissa ihmissuhteissa
täl hetkel...näytän hyvältä ja postailen.
paskahommia, paskahommia..mut jonkunhan nekin on tehtävä..
Töitä (mun rakkain harrastus ja suurimman osan ajasta*nauraa*)
angel78:[q]Töitä (mun rakkain harrastus ja suurimman osan ajasta*nauraa*)[/q]
Siltä näyttää*nauraa**nauraa*
avb:[q]angel78:Töitä (mun rakkain harrastus ja suurimman osan ajasta*nauraa*)
Siltä näyttää*nauraa**nauraa*[/q]
Heiiiiii Äläs nyt viitsi takertua pikku seikkoihin*vink* Työstä se tääkin käy ja sitä paitsi pari minuuttia sitten tein ihan oikeesti töitä*iloinen*
angel78:[q]avb:angel78:Töitä (mun rakkain harrastus ja suurimman osan ajasta*nauraa*)
Siltä näyttää*nauraa**nauraa*
Heiiiiii Äläs nyt viitsi takertua pikku seikkoihin*vink* Työstä se tääkin käy ja sitä paitsi pari minuuttia sitten tein ihan oikeesti töitä*iloinen*[/q]
*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*
KTM:n paperit tuli vappuna kouraan ja tällä hetkellä hektinen työnhakuprosessi päällä.
avb:[q]angel78:Töitä (mun rakkain harrastus ja suurimman osan ajasta*nauraa*)
Siltä näyttää*nauraa**nauraa*[/q]
Allekirjoitan
yleensä jengillä tällainen ilme bileissä kun kerron että oon tullivalvoja *ding**voiei* tai
mutta se varmaan johtuu siitä että kaikki luulee että tulli vaan ottaa salakuljettajia ja nistejä kiinni rajalla, mutta todellisuudessa se on vaan 2% tullin tehtävistä. pääasiallinen tehtävä on veronkanto ulkokaupan ja kauppatuonnin verotus ja tilastoiniti. työskentelen vantaalla lähellä jumboa ja lähinnä leimaan ja pyörittelen papereita... työ on leppoista ei paljoo streesailla ja liksa siina vähä yli 2000 e.
vapaa-ajat menee musaa tehdessä ja levyjä pyöritellessä
tullin kovin dj*pahis*
Matkailua opiskelen.. ja ihan melkest valmis ollaan..
Ja sit mä niinku kuitenkin teen työkseni HK:lla maggaraa, se on ihan kivaa
Enpä juuri mitään... teen vähän töitä ja chillaan...
[muokattu 13.5.2003 10:20]
Ruots. kiel. kauppiksessa opiskelen neljättä vuotta, tuurilla vuoden päästä pois.
Duunissa kassaneitinä Pietarinkadun Siwassa, sivuduuniks promoon Coronaa pitkin Suomea.
[muokattu 13.5.2003 10:21]
clubculture:[q]Ruots. kiel. kauppiksessa opiskelen neljättä vuotta, tuurilla vuoden päästä pois.
Duunissa kassaneitinä Pietarinkadun Siwassa, sivuduuniks promoon Coronaa pitkin Suomea.
[muokattu 13.5.2003 10:21][/q]
Aijaa. No siinä tapauksessa oon käynyt useemman kerran ostamassa sulta ruokaa. Asun tässä vastapäätä Pietarinkatu 15:a
Itse yritän valmistua Heliasta ja päivisin olen pankkineitinä Aktiassa.*hellokitty*
Valmistun (toivottavasti) merkonomiksi toukokuun viimeinen päivä ja työskentelen eräässä urheilukaupassa myyjänä. *iloinen**hymy*
*super**enkeli*
Opiskelen...mut just nyt oon kännissä sähkö jäniksenä enkä saa nukuttua joten siks kirjotan tänne...kahen tunnin päästä kouluun...siistiä!*voiei*
Nyt luen pääsykokeisiin..intti loppui ja pitäis saada opiskelupaikka että joku päivä saisi työpaikan jota on unelmoinu
Opiskelen lähihoitajaks viimestä vuotta. Viikonloppusin aikaa tulee sillon tällön kulutettua hyvässä seurassa baarissa ja tamppaillessa *sydän* tai sitten muuten vaan hengaillessa kavereiden kans.
Ai. Tää oli tämmönen topikki Mä meinasin vastata, että kirjotin ton yhen unohtamani raportin.... mut...
...niin siis koulua varten huomenna (tänään)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- Seuraava »