Mahtava viikonloppu tulossa....
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »
No nyt on sit blondikomplexi täydentynyt täällä virtuaalimaailmassakin, joten heipsistä vaan mINNy, milla ja Angeli!
Ja Halmarkissa sitten häröillään, ei taida muuhun nimittäin mulla rahkeet riittää tällä kerralla.
Mutta sitäkin innokkaampana sit lauantaina!!!*nauru*
See ya girls!
yana4000:[q]mulla on tosi mahtava viikonloppu keskellä metsää keskiruotsissa sieniä poimimassa. jipii![/q]
Ällös murehdi, mäkin nimittäin meinaan passata ton viikonlopun ihan suosiolla -> Rahat ja selkäranka finaalissa
-> Lähden Åboon karkuun pahaa maailmaa.
Toisaalta, Turku voi olla vielä pahempi*voiei*
Meja:[q]No nyt on sit blondikomplexi täydentynyt täällä virtuaalimaailmassakin, joten heipsistä vaan mINNy, milla ja Angeli!
Ja Halmarkissa sitten häröillään, ei taida muuhun nimittäin mulla rahkeet riittää tällä kerralla.
Mutta sitäkin innokkaampana sit lauantaina!!!*nauru*
See ya girls![/q]
JEEEEEEE!!!!!*sydän* Heip beib!! Joo kannattaa kyllä mua ja millaa varoa kun saatetaa siis ollaan aikas ääliöitä!KÄNNISSÄ!Hihhhhhhh*plur*
Siis toi oli multa!
T:Angeli
Ku tää ei toimi kunnolla
pumps pumps pumppi jäi sitten väliin kun kaikki frendit dissas... :(
PUMP oli vallan kiva. Mr. A veti hyvää settiä, paitsi lopun spanish-luritus oli pöh. Amrta oli tylsä kinkyilyieen:(Booli oli kuitenkin hyvää, ja tunnelma!*joo*
Salien:[q]yana4000:mulla on tosi mahtava viikonloppu keskellä metsää keskiruotsissa sieniä poimimassa. jipii!
Ällös murehdi, mäkin nimittäin meinaan passata ton viikonlopun ihan suosiolla -> Rahat ja selkäranka finaalissa
-> Lähden Åboon karkuun pahaa maailmaa.
Toisaalta, Turku voi olla vielä pahempi*voiei*[/q]
Ai että passasit vai? Se oli sit varmaan sun kaksoisveli, ku majaili fredalla*vink*
Meja:[q]Ai että passasit vai? Se oli sit varmaan sun kaksoisveli, ku majaili fredalla*vink*[/q]
Jep, sä siis tunnistit sen. Se oli mun Argentiinassa asuva veli, Santo nimeltään. Toivottavasti se käyttäyty hyvin eikä riehunu. Noi etelä-amerikkalaiset on joskus aika tempperamenttisia.
Nylon oli kiva.... tooosi kiva.
Joku nätti tyttö tuli kyseleen jotain tanssilattialla, mutta en kuullu sanaakaan ja sit se yht'äkkiä pussas. Kunnon ylläripusu. Itse asiassa kaks ylläripusuu. Jee! Mut sit se hävis jonnekin. Tuli ja meni. Hetken illuusio? ...vai kuvittelinkohan koko jutun...*blush*
Joka tapauksessa siistii oli. Pitkästä aikaa kunnon kemut!
Hula Hula!
Salien:[q]Meja:Ai että passasit vai? Se oli sit varmaan sun kaksoisveli, ku majaili fredalla*vink*
Jep, sä siis tunnistit sen. Se oli mun Argentiinassa asuva veli, Santo nimeltään. Toivottavasti se käyttäyty hyvin eikä riehunu. Noi etelä-amerikkalaiset on joskus aika tempperamenttisia.
*plur*[/q]
Juu, Santo oli oikein kiltisti!
Olikohan sekin, joka riehui, etelä-amerikkalainen? Sehän selittäiskin kaiken, sen seinää pitkin kiipeämisen ja muun...hihii... Hurjia noi argentiinalaiset! Huh!
Joo ei hätiä mitiä, Santo rules! Mutta mutta...se toinen latino...huh... Pahoja unia nään valveillakin*uuh*
Ei tämmösen pikku tyttösen pää kestä*eiei*
[q]mINNy:Meja:Juu, Santo oli oikein kiltisti!
Olikohan sekin, joka riehui, etelä-amerikkalainen? Sehän selittäiskin kaiken, sen seinää pitkin kiipeämisen ja muun...hihii... Hurjia noi argentiinalaiset! Huh! *hih*[/q]
Joo veikkaisin, että se oli jostakin ulkomailta. Ainakin se puhui jotain ihan hämäriä juttuja ja vieläpä jollain ihan oudolla kielellä.
LÄHTISIN!mut kun ei oo rahaa...*igor*
mut bilettäkää munkin puolesta!*piis**super*
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »