Väärin kirjoitetut DJ- / Artisti-nimet
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- Seuraava »
[q]Keba, 18.8.2006 15:28:
Alkuperäinen :
Unik
K. Koevumaki
Urmaz
Nytissä :
Unik K
Koevumaki Gary
B Urmaz
^^
[/q]
Joku on selkeesti toheloinu enterin ja backspacen kanssa tehokkaasti, klubbarin flabassa lista menee noin:
Unik
K Koevumaki
Gary B
Urmaz
Juho
Junior
http://www.klubitus.org/tapahtuma.php?id=9900
Kymenlaaksossa ilmestyneessä Metropoli-lehden elokuun numerossa oli mainos Kouvolassa järjestetyistä Yöjuna-bileistä. Lehden mukaan tapahtumassa soittivat mm. dj:t Andelmi, ox ja Batty. Eli siis Anselmi, oc ja Baty. Lisäksi Anselmin nimi mainittiin line-upissa kahteen eri kertaan, vaikkei mies edes soittanut koko tapahtumassa. Ja paikaksikin oli merkattu "Vanhapaloasema". Muistaakseni joskus aiemmin paikallisessa ilmaisjakelulehdessä oli mainos Batyn järjestämistä House of Techno-bileistä. Lehden mukaan kyseessä oli "Valtakunnan kovimmat dravet" joissa soitti myöskin dj Bäty.
[q]Andy_, 19.9.2006 23:32:
..."Valtakunnan kovimmat dravet"...[/q]
[läppää metropoli-lehdestä]
[/q]
ainaki pohjanmaalla ilmestyvässä metropolissa on kyllä
muutenkin niin paljon kaikenlaisia naurettavia virheitä,
että ihan koko lehden puolesta hävettää!
voisivat palkata oikolukijan, tjtn!
dj bäty ja ryyd
-klip-
[/q]
Miten musta alkaa tuntumaan, että kyse ei ole enää tietämättömyydestä tai laiskuudesta oikolukea ja ottaa selvää nimien oikeasta kirjoitusasusta, vaan ihan silkasta vittuilusta.
gavral @ sundance music festival 2004 tallinna
*dissaa*[q]Andy_, 19.9.2006 23:32:
Kymenlaaksossa ilmestyneessä Metropoli-lehden elokuun numerossa oli mainos Kouvolassa järjestetyistä Yöjuna-bileistä. Lehden mukaan tapahtumassa soittivat mm. dj:t Andelmi, ox ja Batty. Eli siis Anselmi, oc ja Baty. Lisäksi Anselmin nimi mainittiin line-upissa kahteen eri kertaan, vaikkei mies edes soittanut koko tapahtumassa. Ja paikaksikin oli merkattu "Vanhapaloasema". Muistaakseni joskus aiemmin paikallisessa ilmaisjakelulehdessä oli mainos Batyn järjestämistä House of Techno-bileistä. Lehden mukaan kyseessä oli "Valtakunnan kovimmat dravet" joissa soitti myöskin dj Bäty.
[/q]
Harmillisesti asiaan ei voi vaikuttaa mitenkään, ne kirjoittaa nimet ja tapahtumat väärin vaikka toimittaa heille kirjallisena kaikki tiedot.*dissaa*
jasper @ mixxed
[q]casper-dj, 23.9.2006 14:39:
jasper @ mixxed
[/q]
Toi oli kyl
aikoinaan kaste-bileiden nakkilistalla luki "air phace" kun olin ilmottanu nimekseni "ari / phace".
[q]casper-dj, 23.9.2006 14:39:
jasper @ mixxed
[/q]
Ja mä olin samois kekkereis N.Giselle*hymy*
[q]N.Geselle, 24.9.2006 11:51:
---
casper-dj, 23.9.2006 14:39:
jasper @ mixxed
---
Ja mä olin samois kekkereis N.Giselle*hymy*
[/q]
totta......hahaa*whaat*
onhan noita.. mä oon ollu mm.. radial,radiak ja iac :D
[q]Radiac, 24.9.2006 15:05:
onhan noita.. mä oon ollu mm.. radial,radiak ja iac :D
[/q]
ei puutu enää ku Radical :D
[q]Keba, 18.8.2006 15:28:
B Urmaz[/q]
Urkki onkin vähän B-rapun miehiä!!
perkele jos oon pistäny tän tänne jo nin ampukaa mut, mutta...
frendin nimi oli lehtimainoksessa muuttunu swooshista snooshiksi *nauru**aplodit*
on niin hienoa kun labelit osaa lähettää promoja väärillä artistinimillä.. tsekkasin huvikseen googlesta ja "mikka leinonen" palautti reilu 1800 tulosta Mikäköhän siinä on että on vaikee ymmärtää että kaks i:tä ja kaks k:ta :P
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- Seuraava »