Entropy presents Summer Break (ULKOILMASOITTELUT) 18.6.2006 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

[q]Individual, 17.6.2006 22:39:
---
Kolera, 17.6.2006 22:37:
Missä on pusikko mihin kuskite vetää kepuripulit? onko siellä paperia?

---

Kyl sie Kolera ossaat aina olla sitte hienotunteinen.
[/q]
IME SINÄ KIVII! jos tuntuu pahalta ni se kerrotaa tai sitte ollaa kertomatta. no mutta emmie taida kakkia seinille tänää vaik onki ihan vitun apah olo tulossa kai

Tännehän se on tultava! Toivottavasti on yhtä maukas sää kuin oli tänään.

Tänne sitten kunhan eka tässä välissä vähän nukun. Varmasti on ihana ilma... :)

ei nää hipit ees reagoi mun punhinaan joten tännääollaa kufki. nakeftaax?

Kerkeeköhän täs ees nukkuu enää välissä =/ Suatanan Jay*winkw0nk* ku meet soittelee heti kärkeen, ni pitäis selviytyy suorilta paikalle :)

Nähään siel naamat ristis x]

edit.typot

Niin jason prkl soitteles vähän myöhemminkin sitten

Mä narraan siskonkin tänne jos ei olla kanttuvei Suomenlinnan jäljiltä

No huh huh Tää päivä oli parasta ikinä. Täydellinen sää, ihanaa kesäjunkkaa ja kaverit! Oon jo tän kerran sanonutkin, mutta alppari on suomen ibiza

Kiitos entropy!

Tääl oli lämpimintä kuuminta ikinä. Kiitos entroopparit muzakista ja m_a:lle ja Paukulle miljuunat kiitokset namiskasta ruuasta (se piimähyytelökakku...*kuolaa*)

Oikein mainiota jatkoa konefestareille, tuli istuskeltua, pelailtua, nautittua etenkin iltapäivän muikeista breakseista ja varmistettua auringossa palaminen :) ei valittamista, tämmöistä kokisi mielellään enemmänkin.

Iso kiitos Iso-E! Olipas todella mukava tapa viettää iltaa: makoilla auringossa hyvien ystävien seurassa (Dee <3), kuunnella mieleistä musiikkia ja nauttia siitä kun Suomi tarjoaa parastaan - niin säiden kuin ihmistenkin osalta.

Loppua kohden musa alkoi mennä vähän turhan kokeelliseksi mun seniiliin makuun, mutta ei anneta sen haitata ;D

ai niin, se supermario-junkkaversio *sydän*

...niin ja harmi et kamerasta meni patterit loppumaan. Muutama hyvä kuva on kyl

Loistava päivä, loistavaa musaa *sydän* sinä joka soittelit viiden aikoihin, tuli todella hyvää settiä!

[q]Kuukunen, 19.6.2006 01:45:
Loistava päivä, loistavaa musaa *sydän* sinä joka soittelit viiden aikoihin, tuli todella hyvää settiä!
[/q]
Ennen vai jälkeen.. aikalaila tasalta vaihtu deejii :D

SIKSAKSOKKELO! + rusketusrajat. *sydän*

JEE! Parasta! Etenkin lopussa! :D

ihq bileet.. olin siellä 2 - 8. pakko oli lähtee kun selkä oli palanut ja tutut kadonneet..

Hyvää vanhaa rumpparia tuli siinä iltapäivällä. Harmi vaan, että oltiin kaverin kans kyl jo niin finaalissa, että ei loppuun asti jaksanu olla millään. Ja harmitti niin maan vietävästi, että oli sunnuntai... (duuniin herääminen seuraavana aamuna *nauru*)

kivaa oli... musa ei koko ajan napannut ja ku oli sunnuntai kaipas vähä chillimpää. Mut tuli sieltä tosi mugavaa soundii...

*sydän*alppari*sydän*

oli kyl ihan mieletön päivä *sydän*

kiitos entropy! kiitos kaikki paikalla olleet kaverit seurasta!

10 tuntia auringossa.. täydellinen sunnuntai

alpparissa on aina hauskaa, kuten nytkin oli. Vaikken spessusti ole rummun&basson ystävä, sopi se tilaisuuteen kuitenkin kesäisenä efektinä oikein hyvin. kiitti soittajille.
Aurinkoakin oli sopivasti, en tiedä ketä siitä pitäisi kiittää.

O