ORKIDEA - 6 H SET - 28.7.2006 @ Turku
Hikeä, ahdistusta ja liikaa ihmisiä. Mutta fiilis ja musiikki hyvää.
Tänne ehdottomasti taas.
Yksi parhaista klubi-illoista viime vuonna!
Tänne tullaan vaikka nilkka paketissa ja pää kainalossa - sauna-party time!
Tänne on yksinkertaisesti pakko tulla palvomaan Suomen trancejumalaa... Edellinen kerta oli jo niin uskomattoman hieno.
Tänne on kyl tultava, vaiks Turussa onkin.
;)
Tämäkin on taas pian, ysiltä nähdään baaritiskillä katu-uskottavassa pousausasennossa
[q]Aki A., 19.7.2006 21:20:
Tämäkin on taas pian, ysiltä nähdään baaritiskillä katu-uskottavassa pousausasennossa
[/q]
eiks dbtl ollu samaan aikaan.. saas nähdä miten sitä onnistuu baariin sit :DD
jos löytyy kyyti olen ehdottomasti tulossa*jiihaa*(en vaan usko että löytyy*nyyh*)
[size=8](voisko tämmöstä järkkää hesaankin[/size]*blush*[size=8])[/size]
[q]Bio, 19.7.2006 21:22:
eiks dbtl ollu samaan aikaan
[/q]
joo mut siinähän on ke-to aikaa hillua jokirannassa. perjantai pyhitetään sit tälle <3
[q]
---
joo mut siinähän on ke-to aikaa hillua jokirannassa. perjantai pyhitetään sit tälle <3
[/q]
...sekä lauantai-aamu: http://www.klubitus.org/tapahtuma.php?id=9446
-> tuon session jälkeen on hyvä mennä pyyhkimään hikeä Aurajoen varteen
[q]Aki A., 19.7.2006 21:20:
[/q]
Tilaa mulle jo olut valmiiksi jos olen 5 minuuttia myöhässä.
Kaippa tänne tarvii eksyä. Tarviikin alkaa miettiä kyytiä *känni**pepsodent*
Meneekö Turusta enää pikkutunneilla julkisia Helsinkiin ja pääseekö Klubilta tällaisten lähtöpaikalle helposti pienessä hiprakassakin?
...vai pitääkö mun yksinkertaisesti ruinata joltain kyyti?
Lauantaina olis futis-turnaus turuus, eli mahdollisesti kaks kärpästä yhdellä reissulla. Krapulas liikunta kyl <3
[q]KooKie, 21.7.2006 15:21:
Meneekö Turusta enää pikkutunneilla julkisia Helsinkiin ja pääseekö Klubilta tällaisten lähtöpaikalle helposti pienessä hiprakassakin?
...vai pitääkö mun yksinkertaisesti ruinata joltain kyyti?
[/q]
Jos ei niin tossahan on klubilla aamujatkot, sen jälkeen ainakin kulkee julkiset
edit: kyllähän bussit ainakin kulkee, tasatuntein lähtee linja-autoasemalta pika turku-helsinki, klubilta on siihen 4-5 korttelia matkaa, joten riippuu vähän millaisesta määrästä hiprakkaa puhutaan
[q]Aki A., 21.7.2006 15:24:
Jos ei niin tossahan on klubilla aamujatkot, sen jälkeen ainakin kulkee julkiset
[/q]
Eli ts. hyvästi "pieni hiprakka" ja tervetuloa öriöri -känni. Voishan tota miettiä, jos ois luonnetta ja kuntoa jatkaa aamuille asti.
Nyt kun sais vielä pakotettua jonkun mun seuralaiseksi Turkuun. "Ai Turkuun vai?! Älä tyttö hyvä käytä noin rumaa kieltä julkisilla paikoilla!"
[q]Aki A., 21.7.2006 15:24:
edit: kyllähän bussit ainakin kulkee, tasatuntein lähtee linja-autoasemalta pika turku-helsinki, klubilta on siihen 4-5 korttelia matkaa, joten riippuu vähän millaisesta määrästä hiprakkaa puhutaan
[/q]
Perus Turku-kunnossa[tm] ei kyllä selvitä tuollaista matkaa kahdella jalalla. Korkeintaan ehkä nelivedolla, vaikka se onkin vähän hitaampaa ;)
[q]KooKie, 21.7.2006 15:31:
Nyt kun sais vielä pakotettua jonkun mun seuralaiseksi Turkuun. "Ai Turkuun vai?! Älä tyttö hyvä käytä noin rumaa kieltä julkisilla paikoilla!"
[/q]
Meiksi ehk lähtee turkkusee leikkii hippaa
Pitää vaa kattoo ku ois Faces ja pari muutaki hommaa saman viikonloppuna...
Tänne kyl tekis hippasen mieli, mut budjetti ei oikein anna periks ees julkisiin
diipadaapa täällä ollaan!! Myös suunnitelmissa eka lilluskella tuolla Aurajoessa ja sitten tänne.. ja sitten takas laiturille
FRIDAY 28.7.2006
DJ ORKIDEA (Unity, Hki)
- 6 hour set -
VJ's Severi & Tea (Unity, Hki)
- extra lights & atmosphere -
@ Klubi, Humalistonkatu 8, Turku
21-03
K-18
8e (inc. cloakroom)
pre-sale: Free Record Shop (Hansakortteli, Tku) & Levykauppa Äx
pre-sale starts 3.7.2006