Makasiinit liekeissä...
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 7
- Seuraava »
[q]Shaz, 6.5.2006 01:35:
Must on kiva, et esim kaikki ydinkeskustan raflat on suljettu ton saatanan makasiinien palon takia. Jee. Vitun idiootit perkele.
[/q]
Tämäkö oli sun päällimmäinen ajatus aiheesta?
[q]styge, 6.5.2006 01:54:
---
Shaz, 6.5.2006 01:35:
Must on kiva, et esim kaikki ydinkeskustan raflat on suljettu ton saatanan makasiinien palon takia. Jee. Vitun idiootit perkele.
---
[/q]
Mun päällimmäinen ajatus oli että toivottavasti ratikoiden poikkeusreitit ei haittaa RADeihin menijöitä. Kaikki ei vaan oo syvällisiä yhteiskunnallispoliittisia ajattelijoita.
voi vitun vajikset ei näin
urpo joka tonki teki
Kovasti toivoisin, et tän teon taustalla ois joku järkevä ihminen/järjestö. En vaan kuitenkaan ihan äkkiä saa mieleeni, et minkälaiset tarkotusperät pistäis tekemään tällästä. Enkä muutenkaan millään jaksa uskoa, et kellään asiaan liittyneistä henkilöistä ois hirveesti liikkunu päässä tapahtumahetkellä. Ei vappuna, eikä myöskään nyt.
Siltikin ois mun mielestä ollu todella hauskaa olla katsomassa makasiinien paloa, mekastamassa yleisön seassa ja lietsomassa mellakkaa
Todennäkösesti tapahtuneesta ei kuitenkaan taas saada mitään muuta irti, kuin aikamoinen kirjo mitä erilaisimpia maailmanparantajia kaivautumaan koloistaan, ja vaatimaan täysin toteuttamiskelvottomia ajatuksia.
[q]gerry, 5.5.2006 21:08:
Itse en oo koskaan aktivisteja/mieneosottajjia ymmärtänyt *hmph*.
Mikä into se on tapella joistakin makasiineistäkin? Ei mun maailma ainakaa muuksi muutu vaikka rakentaisivat sinne huvipuiston.... [/q]
Mikä into yleensä tapella yhtään mistään? Pitäisikö meidän lakata välittämästä sellaisista asioista jotka eivät koske suoraan meitä itseämme?
ps. Missä vitussa lukee että tuo tuhopoltto oli ns. predikaati-liikeen aiheuttama? Tuollainen julkisuus yleensä vetää tuhopolttajia puoleensa.
Mun on oikeesti vaikee uskoo että tuon polttaminen voisi liittyä vapun mellakkaan, koska vapun mielenosoitus ei ollut noiden säilyttämistä vastaan joten tuon talon polttamisessa ei ole mitään ideaa niiden asialle.
Tietenkin voi olla että joku niistäkin on ton polttanut, mutta se ei vaan kuulosta ees lievästi loogiselta toiminnalta jos halutaan parantaa työtilannetta jne. parantaa nuorten oikeuksia
mieluumminkin joku vastusti sen jonkin osan tuosta suojelemista
Olipa kiva olla tuolla hetki ennen kun palo alko. No, ainakin on kuvamateriaalia "ennen ja jälkeen".. + näemmä miljoonassa lehdessä tiedot.
Must on kiva, et esim kaikki ydinkeskustan raflat on suljettu ton saatanan makasiinien palon takia. Jee. Vitun idiootit perkele. No, jos jotain positiivista tarvii löytää tästä, ni ainakaan ei tarvinnu olla kauheen kauaa duunis, ja pääs vapaalle :D Ja sentään joku paikka on auki.. Amarillo *sydän*
[/q]
baarikärpänen oli auki tosin steissi blokkas aika hyvin sen savun..
Eipä tässä varmaan kauaa mee kun se toinenkin puoli palaa. :p
Must on kiva, et esim kaikki ydinkeskustan raflat on suljettu ton saatanan makasiinien palon takia. Jee. Vitun idiootit perkele. No, jos jotain positiivista tarvii löytää tästä, ni ainakaan ei tarvinnu olla kauheen kauaa duunis, ja pääs vapaalle :D Ja sentään joku paikka on auki.. Amarillo *sydän*[/q]
Nii just vittu ku polttivat ne makasiinit nyt MÄ EN PÄÄSE RAFLAAN!
[q]Juhgu, 6.5.2006 04:23:
---
Must on kiva, et esim kaikki ydinkeskustan raflat on suljettu ton saatanan makasiinien palon takia. Jee. Vitun idiootit perkele. No, jos jotain positiivista tarvii löytää tästä, ni ainakaan ei tarvinnu olla kauheen kauaa duunis, ja pääs vapaalle :D Ja sentään joku paikka on auki.. Amarillo *sydän*
---
Nii just vittu ku polttivat ne makasiinit nyt MÄ EN PÄÄSE RAFLAAN!
[/q]
Olikohan toi tosiaan just se mitä mä ajattelin?:D Tehkää duunia ravintolas saatana ni tajuutte jotain :D Assholes. Nyt mä taas muistin, et miks mä boikotoin tätä paikkaa vieläki.. PUSUJA!
Joku älypää telkkarissa "onhan toi kätevä tapa purkaa..." :D Joo ehkä kiloissa tulee vähän roudattavaa kaatikselle mutta kustannukset taitaa nousta hivenen ja sitten sen suurempi vaara eli jos muualla Helsingissä sattuu massiivinen palo :/
Kukaan ei oikeasti tosissaan voi väittää, että tuo olisi syttynyt ns vahingossa esim. sähkökaapin kipinästä, oli sen verran komeissa liekeissä ja nopsaan.
Perkele, tänään oli tarkoitus mennä kuvaamaan makasiineja viimeistä kertaa "kunnossa". No pitänee kuvata jälkisammutusta sitten.
Jos samat aktivistit ovat asialla kuin sunnuntaina, täytyy kyllä ihmetellä typeryyttä. Mutta enpä usko, että on. Veikkaan, että joku on nähnyt tässä hyvän tilaisuuden.
[q]styge, 6.5.2006 01:54:
---
---
[/q]
Veit jalat mun suusta, just sama tuli mieleen kun tuon luin*ding*
Aika älytön tempaus toi maksiinien poltto. Täytyy vaan toivoo ettei kohta kaikilla tosiaan oo sitä mikrosirua niskassa niinku joku jo kirjoitti.
Muutama foto
vikernes -henkistä touhua.
Se mikä vappna jäi puolitiehen, saatiin selvästi nyt päätökseen...
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/VRn+makasiineill%C3%A4+raju+tulipalo/1135219777792
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 7
- Seuraava »