tosi hyvää kiksua kaupallisen biisin previkka
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »
Tässä julkaistavalle sinkulleni tekemä biisi? Kertokaa mitä mieltä olette!
http://minagi.hybridi.net/nnewbie/Mikkosville_-_you_are_being_punished_by_donkey_kebab.mp3
omalla häröllä tavallaan hyvä
parempi kun 99% muista läppäbiiseistä.
siis ei millään pahalla mutta mikä lafka tällästä muka julkasee
ja siis joo ei pitäs varmaan kommentoida edes kun tää kuulosti lähinnä vitsiltä mun korvaan eikä kyllä uponnu ollenkaa, ei tää kyllä tosiaankaan toimi ees läppänä, kuulosti aika karmeelta
kuitenkin
Kuulostaa eläintarhalta
kaksi sanaa; aivan hirvee
Viikonloppu pikakelauksella taaksepäin
Hmmh. kummastuttavaa, hämmästyttävää ...
Pyydän nöyrimmin anteeksi koko suomen bileskeneltä. Olen ollut erittäin väärässä monta vuotta.
Olen luullut, että kiksu on paskaa. Mutta nyt voin kirkkain silmin myöntää olevani väärässä.
TÄMÄ on paskaa..
^^^^
Mulle tulee mieleen joku marssilaulu tästä biisistä. Olisit nyt edes pistänyt koko biisin jakoon.
Uusi tyyli suuntaus "happykänniääliökiksuu" vai menikö multa nyt absoluuttinen sävelkorva...
ei helvata mikä kakofonia
Tässähän on kaikki Hardstylen elementit. Mikään ei toimi =)
Milloin tää tulee ulos?
Tykkäsin :)
Täst tulee Happytreefriendsin tunnari mieleen. Kiitos että puolustat sentimentaalisen melodisen trancen uskottavuutta tekemällä tällaista syvästä turhautuneisuudesta kumpuavaa sontaa.
Tää menee samalle playlistille missä mulla on artistin nimeltä Njah tuotoksia.
[q]Miika, 28.3.2006 00:14:
Tää menee samalle playlistille missä mulla on artistin nimeltä Njah tuotoksia.[/q]
Hetkonen - sulla on siis koneella näitä biisejä ja vielä playlistitkin - eli sitäkö varten kun aina ajoittain iskee se fiilis että tähän väliin vois pistää soimaan vähän Mikkosvilleä ja Njahia? :)
[q]Juhgu, 28.3.2006 00:24:
---
Miika, 28.3.2006 00:14:
Tää menee samalle playlistille missä mulla on artistin nimeltä Njah tuotoksia.
---
Hetkonen - sulla on siis koneella näitä biisejä ja vielä playlistitkin - eli sitäkö varten kun aina ajoittain iskee se fiilis että tähän väliin vois pistää soimaan vähän Mikkosvilleä ja Njahia? :)
[/q]
Tottamaar! Kerään raaka-aineita pommia varten jonka räjäytän sitten joskus pahalaatuisen audioterrorin muodossa
edit2: kuuntelin Njah:ia tarkemmin, ja huomasin että kaveri on oikeasti miettinytkin jotain tehdessään rykelmiään vaikka omaan makuun ei ihan natsaa... Jos nyt oon ihan rehellinen niin joskus kun on ontto olo, niin silloin on kiva pistää soimaan Kuu tai Puu. Tää tosi hyvä kiksuraita jää mun koneelle ainakin toukokuuhun saakka kunnes pääsen kiusaamaan Kosovosta palaavaa pikkuveljeäni.
*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**plur**plur**plur**pihkassa**pihkassa**pihkassa**pihkassa**pus**pus**pus**pus**pus*
koska julkassaa, mulle heti tää 10293"tuumaA4
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »