KONEMETSÄ 2006 - Open Air Forest Festival 7.7.2006 @

Back to tapahtumat O

Mä lähden sittenkin!!!

[q]toma, 4.7.2006 20:57:
Josssu, 4.7.2006 20:52:

---
Jes. Mun kaveri perui sitten reissun. Mitäköhän sitä keksis.. Mun kesän kohokohta..

---

Niin juuri, mitä sitä yhtä kaveria suremaan, tuolla tutustuu takuuvarmasti ihmisiin. :)
[/q]

Eikä tähän positiiviseen asenteeseen liity mitenkään se, että kyseessä on 19v simpsakka neito?

[q]leenuliinu, 4.7.2006 22:04:
Eikä tähän positiiviseen asenteeseen liity mitenkään se, että kyseessä on 19v simpsakka neito?
[/q]
Pois se minusta! Lähimmäisenrakkautta ja yleistä positiivisuutta vain!

[q]salaisinko?,

parempi jos ei vaatteita lainkaan!
[/q]

No mitähän siitä seuraisi........*nauru**nauru**nauru**nauru**vink*

[q]eemi, 4.7.2006 22:18:
---
salaisinko?,

parempi jos ei vaatteita lainkaan!

---

No mitähän siitä seuraisi........*nauru**nauru**nauru**nauru**vink*
[/q]

Veikkaisin että hyvin vähän semmoista, mitä tuol ei tapahtuis muutenkin :D

[q]Innocente*, 4.7.2006 22:08:
Tietäisköhän joku, saako lippuja portilta kohtuullisen varmasti (mieluiten _VARMASTI_ :P) vielä pe-la-välisenä yönä? o_O

Oletan, että saa, mutta kysyn silti :>
(Kysyvä ei tieltä eksy..)
[/q]

Kyseessä on tapahtuma johon myydään 2000 lippua joten mä voin lahjoittaa omani jos niitä ei portilta saa. Ei teknoskene nyt sentään kuitenkaan niin pop vielä ole.

[q]toma, 4.7.2006 22:14:
---
leenuliinu, 4.7.2006 22:04:

---

Pois se minusta! Lähimmäisenrakkautta ja yleistä positiivisuutta vain!
[/q]

hmm.. tarkoititko lähempää rakkautta?

Tänne tänne tänne

[q]UzU, 5.7.2006 00:40:
hmm.. tarkoititko lähempää rakkautta?
[/q]
Minä olen kuules herrasmies!

Itsellänikin tä kaverin mukaan saaminen hieman kussut.
Eka piti lähteä avovaimokkeen kans, mut se ei saa duunista vapaata.
Sit piti lähtee yhden frendin kans, mut se alko sit yhtäkkiä dissaamaan koko reissua.
Seuraavaks löyty toinen frendi joka lähtis mielellään, mut tuli joku pirun hääreissu tielle.
Äsken löysin taas yhden "potentiaalisen" kaverin mukaan, mut sekään ei ole viel 100% varmuudella mukana.
Mut sen olen päättänyt, että meen vaikka sitten yksin.
Odotellut kauan, et kerranki pääsis Konemetsään.

Lippu hankittu, kyyti hoidettu, juhlamieli ladattu ja kintut oottaa reiviä. Vielä täytyy survival pack käydä täyttämässä ja sittenhän se lähtö jo häämöttää.

Hihu, oon sittenki lähdössä tonne! Mut vasta lauantaina heti töiden jälkeen ku piru sentään en saanu sitä vapaax*igor**hmph*

oisin niin paljon halunnu mukaan..mut häät lauantain...eikä ees omat:D mut nauttikaa te jotka pääsette munki puolest:)

Desertin lava oli ainaki jo pystytetty pari päivää sitten, sekä metsätek. I can´t wait!

Joopa joo!

Missä välissä olis tarkotus ehtiä huilaamaan?

Voi olla jalat _hieman_ muusina tän reissun jälkeen.

EDIT: Voi hoosi-vitun-anna sentään! http://www.fmi.fi lupailee turkuun perjantaille +29 ja lauantaille +30! Onneks sentään puolipilvistä perjantaille, ja lauantaille vähän vesitippaakin.

Taitaa tältä vuodelta jäädä tulematta*uuh*

Jee jee täytynee käydä pyörähtää jossain vaiheessa kun on 10 kilsan päässa porukoilta, jos sinne majottuis siis kotiin ei telttaan pellolle:). Piti vuos sitten kans käydä mut intti päätös bileet hiukan venähti.. Onneks liput portilla ei maksa juuri miitään... (hoopo redmaastohousu=)

[q]Bio, 23.3.2006 18:47:
---
Individual, 23.3.2006 18:46:
Olenkos ymmärtänyt siis oikein, että musakki alkaa perjantaina keskiyöllä ja kestää taukoamatta aina sunnuntaihin keskipäivään asti?

---

juu, niin se on
[/q]

eipäs oo. musa alkaa jo pe klo 18 x-rustin stagella ja myös chill/proge -areenalla.

tjeu: http://www.konemetsa.net/index.php?c=2

[q]Careen, 5.7.2006 22:42:
Pitäis lippua alkaa hommailee
-Careen-
[/q]

No perkele, hommiin siitä herra!

kivaa oli

O