Mitä asioita vihaat tehdä?
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 8
- Seuraava »
EN TYKKÄÄ
- puhua kiinalaisen kanssa puhelimessa englantia (ei saa yleistää, mutta aika käsittämätöntä on tuntunut olevan)
- imuroida
- jättää ihmistä
- Joskus odottaminen on täysin kestämätöntä, en tiedä miten musta on tullut näin kärsimätön. Kumma miten ravintolassa ruuan odottelu on yhtä tuskaa, mutta kahvikupin ääressä voin istuskella samassa ravintolassa tuntitolkulla. Joo yleensä ruokaa odotellessa on nälkä, mutta jos vaikka olen juuri syönyt kotona ja olen vain kavereille seurana.
- ajaa fillarilla, varsinkaan vastatuuleen, ylämäkeen tai liukkaalla kelillä *horror*
- nähdä tärkeiden ihmisten ja eläinten vanhenevan ja raihnaistuvan :(
- tehdä läksyjä
- tehdä yhtään mitään krapulassa
- nousta sängystä kun on kylmä
[q]Individual, 19.3.2006 17:41:
--
Selitellä tekemisiäni.
--
[/q]
Tuo on yksi. Inhottavaa esimerkiksi mennä pitkäksi venähtäneen reissun jälkeen tilittämään tapahtumia jollekulle, nimenomaan se tiedossa oleva rähinä ja selittämätön syyllisyydentunne on kamalaa. Vituttaa myös kun joku saa mulle huonon omatunnon, varsinkin jos mulla olisikaan mitään tilivelvollisuutta ko. ihmistä kohtaan.
Maailmankaikkeuden paskamaisimpien tekemisten joukkoon kuuluu PALELEMINEN! Prkl, että mä vihaan sitä! Tulis kesä jo...!!!
Siivoominen. Miksi, oi miksi, sen pitää aina lykätä siihen asti kunnes kämppä on siinä kunnossa että tarvii raivaustraktorin siivoomiseen?*grr*
-imuroimista
-mattojen tamppaamista
-sukkien laittamista jalkaan
-pölyjen pyyhkimistä
-aikaisin heräämistä
-asioiden tivaamista, eli jos haluan vastauksen kysymykseeni haluan sen heti enkä turhan tappelun jälkeen
[q]Jutu, 23.3.2006 16:42:
--
-asioiden tivaamista, eli jos haluan vastauksen kysymykseeni haluan sen heti enkä turhan tappelun jälkeen
[/q]
Utelevia ihmisiä :D
[q]Amokk, 23.3.2006 16:48:
Utelevia ihmisiä :D
[/q]
No en ihan tuota tarkottanut.
- tiskaamista
- koulukirjojen lukemista
- läksyjen tekemistä
- aikaisin heräämistä
- vesisateella/kovalla pakkasella töihin pyöräilyä
- tyhjien pullojen viemistä kauppaan
- lehtien viemistä lehtikeräykseen (sitä saa olla tekemässä jatkuvasti)
Vihaan asioita, joita on hankala saada tehdyksi tai aloitettua edes. Pesukoneeseen pitäis hommata pitkä liitäntä (tai mikävittusenytonkaan), lamppu pitäs saada kattoon jne. Molemmat odottaa varmaan viel sen seuraavat 3kk ku en vaan saa aikaseks...
Kelan papereiden täyttäminen.... taistelu yleisen asumistuen papereiden täyttäminen liitteineen ja kopioineen palkattiin huimalla 17,90 kuukausituella....
Vihaan:
- Tiskaamista
- Siivoomista
- Heräämistä aikaisin aamulla (<12)
- Matematiikkaa
- Fysiikkaa
- Kemiaa
On niitä muitakin vihankohteita, mutta noi nyt tuli näin työpäivän ohessa mieleen.
EDIT: ei ollut tekemisen kohde... innostuin.
Ruokakaupasta kotiin käveleminen painavien kassien kanssa.
Juuri tällä hetkellä seitsemännen palkanlaskentaohjelmiston opettelemista
Ihmettelen vaan, että mistä lähtien musta on tullut laitteistotuki......*ding*
Pestä pyykkiä ja tiskata*igor*
Minkään tekemistä en taida vihata mut ikävimmästä päästä on laskujen maksaminen ja hammaslääkärissä käyminen
[q]Hyttynen, 25.3.2006 15:25:
[/q]
ja viedä roskat ulos :D
huoh, pitäs iskee kellarii ja ripustaa vaatteet kuivuu, ja täyttää kone uudestaa
[q]Fyraett, 25.3.2006 15:34:
---
Hyttynen, 25.3.2006 15:25:
---
huoh, pitäs iskee kellarii ja ripustaa vaatteet kuivuu, ja täyttää kone uudestaa
[/q]
Niin sitä roskien viemistä kans*tirsk*
Lukea krapulassa kokeisiin ja oikeesti yrittaa sisaistaa jotain tietoo*hikoil*
[q]Hyttynen, 25.3.2006 15:36:
---
Fyraett, 25.3.2006 15:34:
---
Hyttynen, 25.3.2006 15:25:
---
---
Niin sitä roskien viemistä kans*tirsk*
[/q]
Roskien vieminen on kyllä maailman ärsyttävintä hommaa!!
Soittaa levyjä noilla mun reloopeilla kun taas tottui teknareihin :-/ Miksi mulla ei ole kotona kunnon soittimia taino eihän suutarinkaan lapsilla ole kenkiä ;)
En jaksanut tarkistaa onko täällä jo tällaista aihetta, mutta mutta...
Kaikillahan meillä on asioita joista emme pidä tai asioita joita vihaamme tehdä ja nyt kysyisinn, että
mitä asioita sinä vihaat tehdä tai viivyttelet välttääksesi sen tekoa
mahdollisimman pitkään?
Vihaan...
tiskaamista
opinnäytetyön tekoa (koska joudun suomentamaan 2 kirjaa enkä pärjää siinä ilman sanakirjaa)
baariin jonottamista
laskujen maksua
herätä aikaisin aamulla
kuivata hiuksia hiustenkuivaajalla
karvojen poistoa vahalla
häviämistä
no ei tuu juuri tällä hetkellä muuta mieleen
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4