HOUSENATION:X Avalon Turku Kåren 8.4.2006

Back to tapahtumat O

Orkidea ja History Of Trance 1991 - 2006! *sydän*

kyllä se bileiden hohto häipyy..

mutta se tulee takaisin!! kolme vuotta taukoa ja nyt taas olen alkanu ramppaamaan bileissä. ja nää on pakko tulla katsastaa!

vielä kun pääsis fiilistelee Fenixiin joskus niin mä olen taas iloinen, ei silleen etteikö Kåren kelpais =)

im so there!

Nää näyttää kyl sen verran maukkailta bileitä, et eiköhän tänne tulla.

täällä ollaan...liputkin jo hankittu!!! :)

[q]Camfer, 19.3.2006 19:37:
vielä kun pääsis fiilistelee Fenixiin joskus niin mä olen taas iloinen, ei silleen etteikö Kåren kelpais =)
[/q]

Eipä taida Feenixistä mitää muuta enää jäljellä kuin ulkoseinät :) Mut ainahan saa toivoa.

Jee! Tänne kyllä pitää tulla! (ainiin joo, hehe, mullahan on jo "lippu" tänne)!
Viimeks oli kyl niin kivaa kåreneil et en aijo näitä missata, tuun vaikka pää paketissa jos jotain kummaa sattuu ennen bileit!

Enhän mä osaa enää kirjottaa ees! ei se mitään...

ei hemmetti tänne oon kyllä tulossa ihan heti :) on vähän lähempänä kotoakin ei tartte ihan mahdottoman kaukaa kävellä tai sitten meen taksilla katotaan nyt :)

mutta poliisi ja proteus mun suosikkeja :)

[q]Bio, 15.3.2006 19:16:
---
astaroth, 15.3.2006 18:50:
no tää sitten varmaan laittaakin sen kolmannen päivän tj0-risteilyn päätteeksi. lähtee kyl varmaan henki, kun lähdetään tax free-viinan kanssa tänne lotraamaan :D

ja kårenissakaan en ole käynyt vielä kertaakaan, pitää kyllä päästä kokemaan :)

---

sä oot sit perus-kåren-kunnos :D
[/q]

hahahahah en ole minäkään käynyt kertaakaan :P mutta eiköhän siellä ole melkein kaikki aika kunnos :)

löytyisköhän kimppakyytiläisiä, jos lähtis kotkasta näihin bileisiin ja ajais tosta PK-seudun läpi.
Innostaisko ketään tulla kyydissä?

[q]Homegrove, 13.3.2006 16:51:
Pitää melkein lähteä kun on kerran Diiva UG ja Lainion Samppa. Se on söpö jätkä!
[/q]

No mutta kiitos Hannu! ..vaiks kyl tiedän, ettet sä oikeest tota tarkottanu... :( Tiukkaa soundia varmast ainaki diivan puoliskolla tulossa. Omast laukusta tulee löytymään tiukkaa technoo ja housee... eli techousee :D - ei tänne mitään kahvia lähetä juomaan! *känni*

Noni. Viime viikonlopun Kaapelitehtaan bakkanaalien jälkeen onkin kiva suunnistaa Turkuun "jatkoille"...

Klubin jatkojen lineupista tietoa?

[q]Homegrove, 4.4.2006 11:13:
Klubin jatkojen lineupista tietoa?
[/q]

Klubin sivujen mukaan Poliisi, Nessi ja Seb.

[q]dj darkness, 12.3.2006 16:02:
Viimekertaiset housenationit kårenilla oli kyl loistot.*aplodit*
[/q]

Viimeksi kun tuli käytyä, niin illan päätähti oli Stretch & Vern ja vuosi oli 1998. ;) Tuo Orkidean setti näyttää kyllä siltä, että on melkeinpä pakko wanhankin raahautua paikalle.

Yep. Angel on taas soittamassa... eli mä on niin tanssilattialla lauantaina. wohoo. *whaat**tanssittel*

Jatkot taas aivan liian kalliit.

Tänne se on sit taas näköjään tultava

[q]Dzad, 4.4.2006 20:53:
Yep. Angel on taas soittamassa... eli mä on niin tanssilattialla lauantaina. wohoo. *whaat**tanssittel*

Jatkot taas aivan liian kalliit.
[/q]

Jatkojen kulut, työntekijöiden sun muun ohellla ovat mm. vuokra. 10e hinta aamuista, JOKA SIIS SISÄLTÄÄ NARIKAN, ei mielestämme ole lainkaan paha, ottaen huomioon että kyse on sunnuntai tunneista. Aamuyöstä 05 kello (tai no meillä siellä hommat alkaa jo 03) aina kello 12 saakka päivällä ja siitä vielä roudaus päälle. Päästään nukkumaan ehkä klo 15:00 jolloin hommia on painettu edellisen päivän aamu seiskasta putkeen...

Jos yöllä olisi liikkeellä 1000 bileittäjää, laskettaisiin hinta vaikka 1-2 euroon.
Kannattaa aina suhteuttaa asiat. Suomessa tällä hetkellä useissa tapahtumissa tarjotaan (törkeän halpaan) hintaansa nähden käsittämättömän laadukasta proggista. Unohtamatta kaikkea oheis sälää, decoista alkaen.

Eka postaus tänne, vihdoin :-) Kyllä kesti, hih.

Jees, näyttää hyvinkin siltä että tänne ollaan tulossa. Saa tämäkin vielä luita liikkeelle

Tänne sitten tulee varmaan poikettua.
Onhan se Kåren ihan mukava paikka.

http://www.housenation.fi/flyers/8_13.4nationhuhtietu72dpi.jpg

http://www.housenation.fi/flyers/8_13.4nationhuhtitaka72dpi.jpg

pääsali:
20:00 Poliisi
23:30 Angel
00:30 Eliot Ness
01:30 Proteus

Delerium presents:
21:00-03:00 Orkidea

[size=16]hard dance/psy:
22:00 Sasha
23:45 Mayah
00:45 Bates
01:30 Poliisi[/size]

Diiva UG:
20:00 - 21:00 Vertigo
21:00 - 22:00 Sam Lainio
22:00 - 22:45 Lank
22:45 - 00:15 Defa
00:15 - 01:00 Lank
01:00 - 01:45 Sam Lainio
01:45 - 02.30 Vertigo

[size=16]Aamujatkot @ Klubi 05-12
05:00 Vertigo
06:30 Poliisi
09:30 Seb[/size]

HOUSENATION:X [size=14]Avalon[/size] @ Kåren Turku

Saturday 8.4.2006
Open 20:00 - 03:00 | Age 18
Tickets 14 in advance (+1bf)
Advance tickets: Pirjon Basaari, Street address: Humalistonkatu 8
& Street Beat Helsinki & Epe's Tampere
More from the door starting 20:00
Showtime 20:00! You've been warned...
Afterparty @ Klubi 05-12

line up @ 4 dancefloors:

ANGEL Housenation
ORKIDEA 6 hour set
POLIISI Housenation
PROTEUS
ELIOT NESS
SASHA
MAYAH
BATES
DEFA
LANK
VERTIGO
SAM LAINIO
Hosted by:
Housenation
Delerium (Helsinki)
Diiva UG (Turku)

5 videoscreens | Visuals by Housenation & Delerium
Photographers: Blues & Nenna

[size=14]Afterparty @ Klubi[/size]
05-12 | Age 18 | Tickets 10 incl. cloakroom
AFTERPARTY LINE UP: POLIISI 3 hour set, SEB, VERTIGO

Mukana Turun Diiva UG omalla huoneella sekä helsinkiläinen Delerium joka esittää Orkidealle omistetun huoneen, "History of trance 1991 - 2006", jossa Suomen trance maestro heittää Täyden 6 tunnin setin! Orkidean ainoa Turun keikka tänä vuonna kesän DBTL:n ja syksyn HOUSENATIONin lisäksi.
Proteus pyysi huomauttamaan että mikäli hänen lentonsa on kovasti myöhässä (kuten joskus on valitettavasti käynyt), saattaa miehen keikka siirtyä, joten pidetään peukut tällä kertaa pystyssä ettei koneet myöhästele. Lennon pitäisi saapua enenn yhtätoista jo.

Ennakkoliput 14
Ovelta 15 klo 20 alkaen
Ennakot Pirjon Basaari, Street Beat Helsinki, Tiketti Helsinki, Epe’s Tampere

O