World of Warcraft

Back to tv, radio, leffat, web O

[q]ezzy, 6.2.2007 11:46:
---
kosmo, 6.2.2007 11:16:
Eilen ekaa kertaa Gruul's Lairissa ja Maulgar alas!

http://www.weiss-vf.com/maulgar.jpg

---

Ihan mielenkiinnosta...missä helvetissä teen hunut on tosta SWstatsista :D

edit: hunut ilmeisesti kiteilee jotain tos? :P
[/q]

Mä en edes ihan tarkkaan tiedä mitä meidän hunut battlen aikana teki. Yhtä addia kitesivät ilmeisesti ainakin battlen alussa. Suurempi syy on varmaan kuitenkin se että molemmat mukana olleet huntterit on Draeneita, eikä geari siks oo ihan samaa tasoa kuin muilla.

Hox! Ddonen ykkösenä on shadowpriisti, sama jannu oli ykkösenä myös healingdonessa! :D

[size=7]minä listassa #5.[/size] :S

EDIT: Netherspite se meilläkin vielä mättää... tänään olis kuitenkin tarkotus vähän potata ja koittaa tyhjentää loput Karazhanista. :)

[q]kml, 9.2.2007 10:01:
... pitäisköhän sitä koittaa taas ?
[/q]
[size=25]PITÄÄ[/size]

[q]ezzy, 14.2.2007 15:59:
---
Verottaja, 14.2.2007 15:19:
---
ezzy, 14.2.2007 12:48:

Ei o mun specci, pelaan hunua nykyjään ja pally on ollu aina holy =)

---

Ite vaihdoin toiste päin, hunu -> pala.
Tosin, siinä välillä tullu pelailtua roguee, lockia ja warrua :DDD

---

Meni healaamisesta into ja blizzu rikko mukavat addonit jne järjestelyt ja oli parin hunun kokoinen aukko killassa sillon, ni mikäs siinä sit =)
On kyllä ihan järjettömän mukava classi pelata. Mikäs siinä ku vetää sinisissä joku 520dps (+pet 250-300) single targettiin Botanicassa :P Mukavaa olla hyödyllinen.
[/q]Tai olla yleisesti ottaen pvp:ssä kaikkien classien kauhu :D Ite kyllä lähen karkuun juoksee ja lujaa kun tulee esim beastmaster hunter vastaan.

Enään 8 leveliä niin pääsee outlandiin

Onneks ei pää kestä grindaamista ollenkaan, saati pvp:tä (muuten kuin kilta-premadena). Ryhmäpelaaminen FTW. ja BM:nä tulut oltua nyt jo jonkin aikaa ja on tää kyllä hubaa :P

Pieni specin muutos ja petiltä pikkasen helaa ja armoria pois ja itelle boostia lämään, niin näyttää Botanica runin lopputulos tältä :P

http://hiredcam.com/wow/botanica1402.jpg

edit: Voihan /cry tippu killalle http://www.wowhead.com/?item=28581 karazhanista enkä ollu mukana :P No, onneks oli sentää joku hunu. Lucky bastard.

[q]Pieni specin muutos ja petiltä pikkasen helaa ja armoria pois ja itelle boostia lämään, niin näyttää Botanica runin lopputulos tältä :P

http://hiredcam.com/wow/botanica1402.jpg
[/q]

Itse voi tommosesta vain haaveilla palalla...
Loistohetkeni dmg-meterin kärjessä taitavat olla noilta Uldaman-runeilta, joita vedin miehekkeen magen kaverina.
Miksi, voi miksi en tehnyt vaikka rogua..

[q]vivesteri, 14.2.2007 20:28:
---
Pieni specin muutos ja petiltä pikkasen helaa ja armoria pois ja itelle boostia lämään, niin näyttää Botanica runin lopputulos tältä :P

---

Itse voi tommosesta vain haaveilla palalla...
Loistohetkeni dmg-meterin kärjessä taitavat olla noilta Uldaman-runeilta, joita vedin miehekkeen magen kaverina.
Miksi, voi miksi en tehnyt vaikka rogua..
[/q]

Taitoa vaatii palalta, tässä meidän dps-pally (ollut retri varmaan ajanlaskun alusta asti meen killassa) ja osaa asiansa. Heiluttaa tollasta värkkäämäänsä asetta: http://www.wowhead.com/?item=28440

Mechanar-runilta:
http://hiredcam.com/wow/mechanar1302.jpg

[q]http://www.wow-europe.com/en/info/basics/talents/paladin/talents.html?055031205001325313515502010300000000000000000000000000000000000

Tosin jos pvp:tä haluat tai grindata rahaa mobeista, tällä buildilla ei tee oikeastaan härän pyllyä.
[/q]

Lähinnä levelaamista ajatellen kysäisin tota :)
Ja sooloiltua tulee kohtuu paljon, joten holy ei oikein kyllä sovi tarkoitukseen.

WTB wow-aiheisia vj-pätkiä bileis! uuh <3

xD

Raptor on kyl hieno. :)

Server first Malchezaar tuli viikonloppuna, tosin en itse pääse vieläkään mukana ku sattu vielä hienosti iltavuoro :/ pre-BC realmin kovin kilta meni ja prkl kaato Maulgarin "testireissulla" :D

Menee aika pitkälti lagaamiseen, questailuun ja herbaamiseen aika, kun ei ole sellasta jatkuvaa instaporukkaa kasassa. Karazhanin päägrouppi hajottaa hyvin porukan. Yrittäny samalla lowbeja levutella ja shammytkin levelaa aika tahtia, taitaa yks dingaa 67 tänään. Ekaa kertaa shammy healerina underbogissa eilen, hyvinhän se homma sujui :P

Hmm... jos olis aihe jostain muusta pelistä,
esim. Team Fortressista, tuliskos sinne yhtä paljon
kuittailua ja ihmettelyä niiltä ketkä kyseistä peliä ei
pelais? Vai onko tää vaan WoW:n "etuoikeus"?

Pelatkoon jokainen mitä haluaa.

Ding lvl 70 *pökr*

Olin sit yli vuoden pelaamatta, mut pari päivää sit herätin taas eloon vanhan hahmoni ainakin kuukauden ajaksi. Olin kyllä päättänyt jo luopuo koko pelistä, mut sama kai se on pelata talvi-iltojen ratoksi.

[q]ezzy, 24.2.2007 00:17:
---
ALIEN, 23.2.2007 22:27:
You _ will _ FAIL .

---

Kun ei vaan o hauskaa enää pelata, niin miks palaisin takaisin. BC on ollut kaikenkaikkiaan vain pettumyksiä täynnä. gchat on täys pelkkiä itemien linkkejä karasta/heroiceista ja/tai vittuilua, niin ei sekään o koskaan päällä enää. Ei vaan ole mitään odotettavaa ja sisältö on pelkkää itsensä toistoa. Eiköhän tää vuosi o ollu ihan tarpeeks. Jos keksis ihan muita addiktioita, vaikka parisuhteen.
[/q]

Höh, aika perseestä, jos noin on gchatin kanssa.. :/

Mulle ei ole tullut ainuttakaan pettymystä vastaan. Mä kun taas päätin ottaa ihan omalla painolla ton ja palata siihen meininkiin, kun ostin WoW:n 2 vuotta sitten. Levutan siinä questien tahdissa ja ihan loreen-perehtyen. Paljon kivempaa pelata ilman et on kauhee kiire saada bossei alas ja saada epixiä. Antaa toisten stressata rauhassa, raidit on nähty ja koettu ja kyllä siitä muutakin saa irti. Eksyn Karaan kun jaksan, vaikka kiltalaiset kuinka vinkuis mua nopeuttaa levuttamista ja attunointia jne x)

Tänään ihan mielenkiinnosta vedettiin Auc(mitälie) Crypts PUG:lla ja kyllähän siinäkin jo wipei tuli useaan otteeseen vähän, kuin aikoinaan ensi runeilla UBRS, BRD, Sokkeli, Strat jne jne, vaikka oli kaverit epicit niskassa raidi kokemusta takana selkeästi. Kukaan ei ollut edes level 70 vielä. Mulla sekin ding tulee vasta seuraavan 5 päivän sisällä, mut en anna sen häiritä. Questei riittää ja varsinkin kun eksyin tonne Shadowmoon Valleyhyn ja hoksasin Gul'Danin ja Teron Gorefiend-nimisen questin niin alkoi kummasti kiinnostaa yhä enemmän.

Elämässä on niin paljon muutakin iloa, ei se tarkoita sitä et pitäisi wow lopettaa kokonaan. Pelaan, kun jaksan ja haluan viettää aikaa omassa rauhassa. Pakko silti myöntää et TBC toi mukanaan aivan saatanan paljon taas tavoitteita jne, mikä taas näkyy ihmisten /playedissä. Esim kiltalaisten, mut jokainen tavallaan. UPEA PELI toi on ja se on vain itsestä kiinni miten tohon haluaa upottautua.

[q]LooPy, 28.2.2007 12:41:
---
Sankari, 28.2.2007 12:34:
---

Ite pelaan kavereiden kanssa tota se siinä viehättää en näe että toi eroo siitä mitenkään jos pelaa kaverin kanssa esim... Ps2:sella vaikka lätkää.

---

Nyt kyllä en ymmärrä mitä tarkoitat, kun sulta puuttuu muutamat välimerkit tuolta.

Mut kukin tavallaan. Mun mieleen mielenkiintoisimmat konsoli/tietokone/jne pelit ovat olleet Tetris, Pasianssi, miinaharava sekä EA:n NHL sarja.

Enää ei tule pelattua, joten voi olla, että ihan siitäkin syystä en ymmärrä WOWin viehätystä.
[/q]Varmaan tarkoitti sitä, et onko sillä mitään väliä pelaako se frendin kanssa NHL-peliä playstationilla vai WoW:a PC:llä. WoW on verkossa pelattava peli ja toimii viihteenä siinä missä muutkin pelit, fyi ;)

Alien sano sen vähän paremmin ku minä pahoittelen että ilmaisin asian huonosti.

[q]Cera, 6.3.2007 15:58:
toi sammakko kuva tekee mut aina niin onnelliseksi :')

:D
[/q]

lol :D

[q]ezzy, 3.3.2007 21:55:
Kaikki Eve Onlinen pariiiin o/
[/q]

[size=15]EVE Online 4EVA[/size]

:)

[q]Surreal, 18.4.2007 14:05:
okei mä myönnän.. dw ja ms warrut on aika pahoja
[/q]

ei, ei ne kyllä ole mitenkään pahoja kenellekään.

[q]ALIEN, 26.4.2007 17:48:

Brodi sai Karazhanista uuden hepan lehmällensä :D
Kuulemma todella harvinainen droppi.
[/q]

Entisellä kiltakaverilla on toi kans. Sai muistaakseni about ekalta kera-reissultaan :D
Mitään muita mountteja ei o ikinä dropannu meen killalle baronilta tai zg:stä...

NEWSFLASH!

Allykilta (täysin suomalainen) "Sarastus" kaipailee lisäjengiä Kul Tiras pve-realmilla. Kara cleared moneen kertaan (2 grouppia viikoittain) ja Gruul down muutaman kerran. Harjoittelevat Magtheridonilla atm. Kokemusta raidaamisesta olisi erittäin suotavaa olla ja paljon aikaa.
Todella mukavaa porukkaa, tuli 6kk pelailtua siellä.

IRCnetin puolella PGHM, Pekiz ja Wege voi valaista lisää. Tai sit vaikka täällä kyselemällä, niin Pekiz voi vastailla johonkin ja mäkin vaikka en pelaa enää.

Ajattelin postailla kavereiden puolesta rekryilmoa ettei mene pelit jengin vähyyden takia persiilleen.

Määkin lopetin ihan oikeasti, pistin mainille deleten, pankille deleten, twinkille deleten enkä viskonut rahoja tms. kellekään hankkikaa omat tavaranne hähä, poistin WoWin.

Joku koitti vinkua että antaisin hahmoni vinkujalle mutta en raidannut pylly ruvella viimevuotta jotain Molten Corea tai kärsinyt BWL:ssä (AQ40:sta sekä Naxxista puhumattakaan) että joku nyyppä saisi myöhemmin vetää meikän paladinilla en tod.

Eläköön elämä.

Öh moi, mun nimi oli joskus Syder. Mä leikin lehmää joka otti paljo hittii vastaa isoilt pahoilt möröilt, sit möröt muuttu löröiks ja tuli eepoksii :/
Sit must tuli Österman (saksalais-suomalainen prikaantinkenraali btw) metsästäjä vitun kestävä jäbä, oli messis kissa ja lepakko nopea lentävä. Kaatu vitusti bossei kaikkee, epikkii virtas :(
Sit mä menin pois, loikkasin kauniimmalle puolelle kattelee isotissisiä haltioit, ja epikkii alko taas virrata :(((((((((
Nimiä on paljo, kännin taso on hyvä. Pidetään siis kiinni kännin tasosta ja shardataa epikzit, k?

Peeveepee -jätkist pystyy sanoo pari settii, nubut löytää hyvän porukan, nubut saa epikkii. Ketää ei kiinnosta osaaks ne pelaa, ne kuuluu jengii :p Ei siel katella almujen anelijoita, ei siel kyl katella kaikkitietävii nöriäkää (mua esim). Pvp on jees, sillonku sitä pelaa esim DAOCis tms :p Mut hei pidetään känniä yllä, eli ei siis kirjotella enempää paskapuhetta wowiaiheesta!

ps. Kävin tänä viikonloppuna ulkona, sori :((((((((((((((((((((((((
pps. moi oon kännis, toivottavasti moni muuki on viel 8)

[pieni]ppps. jos oot pelannu wowia 2 vuotta niin tiedät että tähän viestiin sisältyy kaikki olennainen vaikka oisit tuhannen päissäs :p[/pieni]

edit: aijoo antakee anteeks mun laiskuus ku en jaksanu quotee teitä kaikkia 8)

O