World of Warcraft

Back to tv, radio, leffat, web O

Reilu pari kuukautta sitten druidini jäi eläkkeelle maggaralta, ally ocf.

Karathress down eilen ja Leo johki 60% tms parilla yrityksellä. Säkkibossei.
Saamari ku ei riittäny dkp T5 housuihi :( ehkä tänään tsunami :)

[q]Syder, 11.7.2007 18:29:
---
kosmo, 11.7.2007 08:48:
Siirrä alliancen charrun meille ja ala ajamaan pvp:tä mun kans! ;)

---

Muuten iha viilee idis mut mun palliancespedet hengailee pve-servul :<
[/q]

no höh.. juna lähtee sitte liikkeelle ilman sua!

[q]ezzy, 12.7.2007 14:17:
T4 legsit ja Axe of the Gronn Lords gruulilta eilen ^_^

...sen jälkeen kunnon mahalasku ja monta wipee maggyllä ja karan aloituskin meni ihan käteen. Ei vaan kannata ottaa liian montaa uutta kerralla mestoille. Oli kyllä muillakin keskittyminen vähän hukassa. Noussu vissiin SSC päähän, kun on 4/6 down.
[/q]
Jooh, ei saatu tänään n00breaveria alas ku jengil oli sihti vähä vissii kateis. Alkaa vituttaa sen verran paljon ton paskaserverin pelaajakanta ja toi ultimate släkkäys et se on jotai x-realm settiä alettava harrastaa täs jos meinaa ennen seuraavaa expansionii nähä edes kael'thasta.
Vituiks män vapaussota

[q]Nomad, 25.8.2007 18:19:
Onkoos klubbarikansaa lainkaan stormreaverilla?
[/q]

Multa löytyy sieltä 60lvl mage, Selthia. Kiltana Brotherhood of the Wolf.
Tosin tuolla oon ihan vain kiltamaskottina, kun pelailen nykyään toisella servulla :)

[q]ezzy, 5.8.2007 13:28:
Clips ja Clips
[/q]

Täytyy myöntää, että itsekin olen hivenen laiska hakemaan addoneita. Tai siis olin.

Mutta kuten sanottu.. osa niistä oli munkin mielestä aina aika xiit modeja ja itse olen aina ollut kaikkia botteja ja easymodeja vastaan.

Toisaalta magella nyt oli sen verta helppoa pelata ja joku decursive oli ihan turhaa kun oikeasti itse pysty decursaa yhtä tehokkaasti.. Nostaahan se skilzia kun pitää itse harjotella olemaan hyvä ja osatakin tehdä nuo jutut itse nopeasti ja tehokkaasti.

Itse oikeastaan käytin yhtä xiitti modia pvp:ssä jos sitä nyt voi xiitiks käyttää.
Flexi barista sai joskus tehtyä semmosen, että siinä tietty nappula suureni sika isoksi kun tietty asia tapahtu.. Aina kun meni hp tarpeeks alas Potun Nappulasta tuli niin suuri että sitä clikkas varmasti aina vaikka olis ollut kuinka hektistä.. Kyllä mä tota periaattees pidän xiittinä vaikkei se suoranaisesti sitä ollutkaan ainakaan silloin.

Tuota mä en kyl kans ymmärrä et blizzu vaan kopio jotain törkeitä modeja ittelleen.. Noh toisaalta jos niille on ilmasta cooderia ja ne voi vaan rippaa niiden ideat ni sehän on biznistä.. ja toisaalta jos ei voi voittaa pitää joinaa ja näin se blizzukin ehkä ajattelee.

[q]domi, 20.9.2007 20:48:
Mites muuten, lämmitetäänkö vanhaa ideaa uudesta klubitus-killasta jollekin serverille? Yksihän meillä oli, ja siinä oli porukkaa ihan mukavasti :)
[/q]
Oma lupitus-huntteri, Matula, on vielä olemassa :D
[size=8]En ole kyl pelannut sillä yli vuoteen.[/size]

Mut joo, voisin ehkä olla messissä.

[q]ezzy, 27.7.2007 17:05:
Aika hiljainen tää No-life-luukku O_o
[/q]

On kesä ;)

[q]ezzy, 27.7.2007 20:38:

- helvetisti addoneita -

Jätin tästä pois raid-addonit vielä :D
[/q]

Phew. Tätä pelkäsinkin. Kai se on hiljalleen otettava selvää noista, jos aikoo pelata tuota raidaustasoille saakka. Kiitoksia listasta!

[q]ezzy, 27.7.2007 17:05:
[/q]
Mjoo... tulee mieleen #klubitus.wow @ ircnet :D

[size=8]vieläköhän siel hengailee joku o.ô[/size]

lol "casual" raidausta :D

ex-killan kaveri heitti forumeille todistusaineistoa, kuinka mä joskus perjantairaidil kännis tankkasin ja mainasin samaan aikaan... memories x)

http://img63.imageshack.us/img63/1954/orzanubok7.jpg

[q]Verottaja, 27.7.2007 17:09:
---
ezzy, 27.7.2007 17:05:

---

Mjoo... tulee mieleen #klubitus.wow @ ircnet :D

[size=8]vieläköhän siel hengailee joku o.ô[/size]
[/q]

anteeks mikä :D enpä o itekään ollu siellä enää vuoteen varmaan ku anqqa tais olla ainoa siel ja seki nyyppäilee eikä pelaa.

Jännät hetket kyl Su-Ti ku pitäis kaadella Solarian ekaa kertaa ja Vashj tokaa kertaa :P SSC meni kivasti kahtena päivänä kaikki muut down :) Aika farmaaminen ja meitsillä eniten hunuista DKP:tä kun mennään Vashjille

Laitanpa piruuttani meidän videoihin linkin, nyt kun saatiin videotaiturikin messiin :)

http://www.wof-guild.info/Videos/?C=M;O=D

http://www.videolan.org/vlc on suositeltava katseluohjelma.

Harmittavaa, kun vashj-kaatovideo korruptoitui ja jäljelle jäi 4GB palikka tyhjää.

[q]Galadhan, 27.7.2007 21:34:
---
ezzy, 27.7.2007 20:38:

- helvetisti addoneita -

---

Phew. Tätä pelkäsinkin. Kai se on hiljalleen otettava selvää noista, jos aikoo pelata tuota raidaustasoille saakka. Kiitoksia listasta!
[/q]

ja vaihtoehtojakin on aina, jos joku ei miellytä, noita ace-addoneita on aika mukava määrä jo nykyään. Itselleni toi päivitettävyys on ihan luxusta.

Liikaa mainittavaksi, eikä L37 kyllä kaipaile mitään erikoista. Jos nyt haluaa lähteä säätämään, niin files.wowace.com on ihan suositeltavaa addon-materiaalia, päivittyvät helposti WowAceUpadaterilla:

http://sourceforge.net/projects/wowaceupdater

Itsellä on perustana:
Pitbull-unitframet,
Bongos-action barit,
Cycircled nappien muotoiluun,
Quartz-casting bar/enemycastbar/debuff/dot-addon,
Buffalo-buffbar,
Cartographer näyttää kaikki herbit/pelaajat/questit/vendorit jne. ja ton kanssa kun on vielä Lightheaded+TomTom, niin saa suoraan koordinaatteja klikkaamalla GPS:n näyttämään missä mikäkin quest-jannu on :D
EQcompare kamojen vertailuun,
Fubar addoneita varmaan 15
Hourglass näyttää cooldownit,
Mik's Scrolling Battle Text näyttää oman damagen, sisääntulevat damagen ja muun combat shaissen juoksevana tekstinä ruudulla (scrolling combat text-tyyliin)
Prat hoitaa chatin+WIM (wow instant messenger whispereille),
Ratingbuster näyttää ratingit prosentteina ja näyttää yhteenvedon classin päästatseista kyseisestä esineestä (esim hunterille AP, crit, hit jne),
Recount damagemeter,
Squeenix neliönmuotoinen liikuteltava Minimap,
Xloot liikuteltava loot-ikkuna (need,greed, pass napit)

eli joo, oon addon ja säätöfriikki, blizzun omat paskat toimii vaan niin päin helvettiä, ettei niitä voi sietää.

dodii, Solarian down ja Kael'Thas p2:ssa wipeiltiin ekalla testikerralla :P makee faitti.

Jos pelaa blizzardin UI:lla ni voi sit samantien pelaa Pac-Mania (joka on ihan oikeasti hyvä peli) niin ei tarvi soitella maailman pienintä viulua liian usein. Itsehän diggailen atm siitä että maanantain alkais 1kk mittainen iltavuoroputki duunis ni ei tarvi raidaa. Vetäis jonku "fadequitin" siinä sivus ja kattois josko viel kiinnostas applyy johku numen/inner sanctum noist pve realm alliance killoist ja käydä vähä kaataa bossei joita täs tbc oikeesti alettii kaatamaa, eikä edelleenki treenailla nubuservul fathom lordil kek ;p <eof>avautuminen</eof>

O