World of Warcraft
- « Edellinen
- 1
- ...
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- ...
- 143
- Seuraava »
[q]Cloud, 22.11.2006 18:39:
---
toisaalt just tbc:n tulon takia ei sillä niin väliä ole. repu kamat niskaan ja tbc:tä pelaa ni 65levelin jälkeen et muistakkaan et sulla oli joskus ollut jotain epixia pre tbc =P
[/q]
Ei onneksi aivan näinkään. Huhuista huolimatta kun nyt katsoo noita lootti-tauluja voi huokaista helpotuksesta ettei vaivalla kasattu t3 lennä heti huoneen nurkkaan pölyttymään. Kazazhanshananani on clearattu betassa ja pelaajilla oli yhä suurimmmaksi osaksi naxxin gearia päällä. Enkä yhtään ihmettele, thottbottiakin kun selailee niin huomaa selkeästi ettei dps skaalaa samallalailla kuin stamina tbc gearissa. Jälkimmäisellä kun ei casterille välttämättä ole niin paljon iloa ;) T3 päällä levelataan ja vielä raidataankin suhteellisen kauan. t1 rupeaa vaihtumaan muutaman levelin päästä, tuolla 65 tasolla viimestään... ja bwl/aq gearilla pötkitään 67-70 tasolle. Kultaa tulee vähän reippaammin kuin ennen mutta ei sitäkään valitettavasti ihan 10g rewardeina. Jos saatavat itemit myy niin päästään lähemmäksi.
Mutta hyvältä näyttää mitä oon ite vähän testannu ja kuulostellut! :)
Bindings of the Windseeker killalle <3
Olipas kiva mc reissu eilen ja tänään.
Eilen droppas:
http://www.thottbot.com/?i=27073
Tänään:
http://www.thottbot.com/?i=51447
http://www.thottbot.com/?i=37696
http://www.thottbot.com/?i=37469
"Hei komistus, pelaatko sä WoWia?"
"No en (NEWB!) tää on CS. Miten niin?"
"Yritin vaan löytää jonkun pojan, joka opettais mulle kuinka pelata WoWia."
"No siis..!"
"Unohda! Meni jo."
"Vittu." :D
Mä HALUUN osata, mutta ei noista meidän koulun nörteistä ollut apua, kun ei ne ihan suorista vihjeistä kahdenkeskisistä sessioista kiihkeän tytön kanssa innostunut. xC
[q]KooKie, 25.11.2006 21:36:
"Hei komistus, pelaatko sä WoWia?"
"No en (NEWB!) tää on CS. Miten niin?"
"Yritin vaan löytää jonkun pojan, joka opettais mulle kuinka pelata WoWia."
"No siis..!"
"Unohda! Meni jo."
"Vittu." :D
Mä HALUUN osata, mutta ei noista meidän koulun nörteistä ollut apua, kun ei ne ihan suorista vihjeistä kahdenkeskisistä sessioista kiihkeän tytön kanssa innostunut. xC
[/q]
Ne vaan pelkää et ne rakastuu suhun
Mutta eiköhän täältä aina joku löydä opettamaan
[q]KooKie, 25.11.2006 21:49:
---
Pyr0n, 25.11.2006 21:39:
---
Mä veikkaan syyn olevan siinä, että joko ne pelkää mun pieksevän ne loppupeleissä 100-0 siinä tai kuten broidit, että veisin ensin niiden aikaa itse nauttia addiktiostaan tai että lopulta itse pelatessani veisin niiltä kaistaa. :D
[/q]
Eh, mitäs välii sil viekä 100-0, voihan se harmittaa hetken mut se on vaan peliä
[q]alek száhala, 29.11.2006 18:05:
Saakelin toverit yrittää houkutella mua wowittamaan tunkemalla ilmasta peliaikaa ja tyrkyttämällä wöwin levyjä. Joutuu ehkä jossain vaiheessa sortumaan. JA VITTU OLEEN NYYYPPÄ!!!!!!!111
[/q]
siitä se lähtee,pikkuhiljaa ;D
[q]e-will, 1.12.2006 11:46:
---
Jutu, 14.11.2006 23:29:
Ja AQ40:sta Skeram alhaalla :D
---
omg, gz!
[/q]
Lisää päivitystä, tiistaina meni myös Sartura alas
minen tajuu wowist enää mitn. meen ja ostan kiinalaisilta 1000 kultaa ja sit ostan gearii ja sit tapan boarei
jos joskus kerkiis uuestaa alottaa nii ois kyl kiva =)
[q]ALIEN, 29.11.2006 16:40:
käväisi äsken ilkeesti mielessä semmoinen ajatus et mitäs jos astuis takaisin wowin maailmaan ja re-speccais fury / ms buildiin ja alkais farmaa runeclothia belffien mountia varten. Mitään käsitystä saakos niidenkin repua runeclothilla(?) Olis kyl vastenmielisen näköinen mountti tarjolla -_-
:D
[/q]
Kyll mun käsittääkseni niilläkin nimen omaan runeclothil pitäis sitä repuu saada. Toisaalta jos ei saa. ni ei se runecloth täysin oo sun käsissäs turhaa. Sitä kun ihmiset sitten tbc:n tultua tarvii aika paljon asap kuitenkin.
Ku kaikkia skillejä pitää kuitenkin nostaa jonkin verran et saa ne uudet käyttöön järkevästi. Ni just bandage, tailoring ja tommottiset haluu runeclotheja. Ni kyl mä uskon et niistä runeclotheist pääsee suht inhimillisesti eroonkin jos belfit ei niitä sit jostain syystä otakkaan.
Näin nää morpit vain kaunistuu. Kyllä tuo whammi taas astetta karkimman näkönen on =P Tosin on wowikin edelleen nätti ku sika pienen musta :)
Juuh, yleensä kilta tosiaan noita makselee, jos on tarvetta extra FR:lle esim Ragna, Vael ja sit Nefarian ja ne packit BWL:ssä jotka vetää shadow flamee myös.
Kuten Pyr0n tossa taannoin totesikin, oli mainio viikonloppu, kun korkattiin BWL Razorgoren ja Vaelin peräkkäisillä first killeillä ja 35man :) Oli hymyssä pitelemistä.
Samalla piinaa huutava pula hyvistä Huntereista, joka on kyllä todella outoa meen killalle, koska ennen MC:tä oli hunuja vielä enemmän aktiivisena, kuin muita classeja. Itse gearailen hunua atm, jos siitä olis jotain hyötyä.
Huomisen patchin jäljiltä on varmaan aika monta asiaa taas opittavana. Decursivea ei voi käyttää, eikä healing-macroja, koska squishyä jne ei voi enää käyttää. Mukavaa.
[q]Cera, 4.12.2006 17:33:
ainii mä unohdin et on kiellettyä ostaa mitään tavaraa vain miellyttääkseen omaa silmää.
sori, koitan pitää itteni hiljaisena täst eteenpäin.
ja siis etten osta enää mitään. YHTÄÄÄÄÄN MITÄÄN.
/lol
[/q]
jep, tämän arvelinkin olevan syynä :) Ihan rauhassa vaan.
...kävi vaan tuossa hassut killassa, kun juuri kiltaan tullut mage tallusteli ZG:ssä kyseinen cloak päällä ja T1:stä melkein loput. Sai pikkasen noottia :D
[q]alek száhala, 29.11.2006 18:05:
Saakelin toverit yrittää houkutella mua wowittamaan tunkemalla ilmasta peliaikaa ja tyrkyttämällä wöwin levyjä. Joutuu ehkä jossain vaiheessa sortumaan. JA VITTU OLEEN NYYYPPÄ!!!!!!!111
[/q]
Ei, älä sorru Pistä kunnolla vastaan! Taistele! Kyllä sä kestät
[q]pirpeli, 4.12.2006 07:49:
---Uskon, että WOW on oikein mainio harrastus, jos sen parissa ei mene koko elämä. Tai kärsi muut TÄRKEÄMMÄT asiat. Vituttaa ensteks eniten kyl ton pojan vanhemmat...
[/q]
Se on vaan, että se TÄRKEYSjärjestys muuttuu ton pelin myötä :( On hienoa voida päteä 7,5M pelaajan yhteisössä, ja helpomman tuntuistakin se on, nopean palkintojenjaon takia, kuin elämässä päteminen. Luulisin, että siksi monet pelaajat ovat niin koukussa.
[q]Jotain ton tyylistä kaiketi http://www.wowhead.com/?talent=sVZZEf0to0uiIot tai 10/0/41. Holynäkin levelaa nopsaan, koska aina on tarvetta healerille jos osaa hommansa ja on edes jonkinlaista healing gearia.
[/q]
No palalta löytyy täys judgement-setti, ja muu varustus on kohtuu healing-painotteista.
Hiilerin osa vaan ei enää oikein innostaisi, joten ajattelin ottaa täyskäännöksen.
Specci on itseasiassa juurikin sama, kuin sulla.
Pitää kai vaan alkaa farmaamaan kamaa, joka antaa täyden hyödyn retrispecistä.
[q]Cloud, 30.5.2007 14:36:
Ei varsinkaan taas tulleen hunter buffauksen jälkeen. Prkl Blizard.
[/q]
Miten niin ei varsinkaan? Oot joku PVP freak? Nythän hunut tekee taas keskimäärin lähes yhtä hyvää lämää kuin muut dps:t. Loppujen lopuksihan se riippuu vaan osaamisesta ja halusta panostaa.
Sit on tietty hupaisia tapauksia, missä hunu vetää hydross-matsissa 1048dps, rogu 808, 3 lokkia 748-900, mage 765, spriest 717 (ote yhden killan kaadon statseista, jossa pelaa yks pätevä hunu). Parhaimmillaan se on muistaakseni vetänyt 1400dps hydross matsissa.
hienosti toimii kaikki patchin jälkeen taas. addonit rikki, realmit rikki, BG:t rikki...huoh :)
ehkä se huomenna toimis. saatiin sentään ony kaadettua lähes ilman addoneita :P
- « Edellinen
- 1
- ...
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- ...
- 143
- Seuraava »