World of Warcraft
- « Edellinen
- 1
- ...
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- ...
- 143
- Seuraava »
[q]DESPE, 24.9.2006 17:47:
---
ezzy, 22.9.2006 23:48:
---
DESPE, 20.9.2006 10:11:
Haluisin sinne Kor'gall realmille siihen legio pro fennia kiltaan.
Tosin ei tässä nyt ole väliä millä realmilla enää on kun BC tulee, ihan hyvä että oma serveri on low population ni saa sit rauhassa levuttaa outlandissa että ei oo kokoajan joku kimpussa. Ja meillä on just sellanen aktiivinen 30 miehen kilta nykyään, niin kun BC:ssä tulee vain maksimissaan 25 miehen instoja, niin eihän tässä oo mitään hätää, vaikka naxxia tuskin tuun ikinä näkemäänkään.
---
[/q]
Olen itse ollut kyseisessä killassa vuoden (lähdin pois noin reilu 2 vkoa sitten). Kilta on ihan leppoisa, mikäli pitää HC end-game pve:stä eli jatkuvasti vaaditaan läsnäolo raideille että pääsee tulevaisuudessakin mukaan, aivan ihmeellinen officer järjestely (ei class leader -systeemiä käytössä) ja "diktaattorimainen" Guild Master :] Mut varmasti pääsee helpolla seikkaileen MC:tä ym pikkuinstoi. BWL/AQ40/Naxx on aika utopistinen ajatus ellei killalla ole pulaa pelaamastasi classista :]
[q]Orza, 26.9.2006 01:04:
tosta kun näkisi videon
http://www.scionsofdestiny.com/#lblSubject
[/q]
Tollaset erikoissäädöt mitä jengi tekee välillä on kyl tän pelin suola, sama kuin jonkun raid-bossin kaataminen vajaamiehityksellä jne.
[q]Orza, 20.9.2006 14:36:
voi olla et tulis sword specci ton jälkee... Nihilum sai ton just
http://worldofraids.free.fr/gressil-nihilum.jpg
[/q]
jep, ja pari päivää sitten joku haxas Clozen accon ja dissas t3:set ja gressilin. Eiköhän tuo mahda ne tosin takasin saada... katotaan josko meilläkin olis eka gressili parintunnin päästä! ;)
Itseäni alkanu vituttaa viimeisen viikon aikana räjähdysmäisesti lisääntynyt kullan kaupittelu pelissä. Whisperiä tulee, että käy siellä ja siellä ja ignoreenkaan ei voi laittaa kun charaa ei muka löydy :/ Sit eilen joku veti rinkiä orgin muunmuassa ah:ssa ja spämmäs vähän väliä samaa viestiä jossa mainosti wow-kultaa ja puoli tuntia ainakin sitä samaa paskaa :D
[q]dark-raver, 27.9.2006 23:02:
Internetin ihme maailma jotain samankaltaista kertoi mutta paikalla päästessäni (lvl26 human rogue) niin hordeja oli vastassa, vaikutti ihan horden kylältä
[/q]
No mut en mä ajatellut, että kukaan täysijärkinen pelaisi alliancella ;D
[q]dark-raver, 27.9.2006 22:52:
Haluaisiko joku sen verran auttaa että mistä saisi hommattua First aidin yli 150, muualta kuin ylihintaan AH ?
[/q]
oisko ollu se kylä dustfallow marshissa?
[q]hallucinogen, 27.9.2006 22:57:
Itse oon yritelly etsiä heavy mageweave ja runecloth bandage-kirjoja, ei oo ah:ssa näkyny ja ne first aid trainerit mitä löytäny niin ei oo moisia myyny tai sit oon missannu :(
[/q]
sun pitää olla ensinnäki Artisan first aid (tee Theramoren linnassa oleva questi nimeltä "Triage!"), sit ku sun first aid skillit on noussu tarpeeks korkeeks ni se opettaa sulle ilmatteeks heavy mageweave bandagen ja (heavy) runecloth bandaget. Siis esim heavy runecloth bandagen se opettaa sulle vasta sit ko sun first aid on 300.
[q]Vprobe, 28.9.2006 02:25:
Siis esim heavy runecloth bandagen se opettaa sulle vasta sit ko sun first aid on 300.
[/q]
225 riittää
[q]Vprobe, 28.9.2006 02:25:
sun pitää olla ensinnäki Artisan first aid (tee Theramoren linnassa oleva questi nimeltä "Triage!"), sit ku sun first aid skillit on noussu tarpeeks korkeeks ni se opettaa sulle ilmatteeks heavy mageweave bandagen ja (heavy) runecloth bandaget. Siis esim heavy runecloth bandagen se opettaa sulle vasta sit ko sun first aid on 300.
[/q]
Artisan on ollu jo kauan ja skilli 263 mut ei vaan oo löytyny kaiffarei mitkä ois opettanu mageweave bandage kummempia :/
[q]hallucinogen, 28.9.2006 08:21:
---
Vprobe, 28.9.2006 02:25:
---
Artisan on ollu jo kauan ja skilli 263 mut ei vaan oo löytyny kaiffarei mitkä ois opettanu mageweave bandage kummempia :/
[/q]
Samaa ihmettelin itsekin kunnes tosiaan tajusin, että ton Triage!-questin jamppa myy ne keleen skillit myös Ehdin unohtaakin koko first aidin jo joksikin aikaa.
Tänän olis sit aika tipauttaa Ossirian ja saada yks merkkipaalu lisää eli AQ20 Cleared
olis tullut halvaks epix mountit jos olis tajunnut ensin hankkii riding skillsit enne edellistä päivitystä ja nyt ostaa sit mountit.
Mut joo - Orza kuittaa ja lähtee vähintään TBC:n asti tauolle, ellei lopullisesti :)
*köh**justjoo* "aivan varmaa..." :D
[q]hallucinogen, 28.9.2006 08:21:
[/q]
No se sama joka opettaa sut artisaaniks opettaa ne loputkin, kunhan vaan nostat sitä skilliäs tarpeeks korkeelle.
[q]Vprobe, 28.9.2006 11:35:
No se sama joka opettaa sut artisaaniks opettaa ne loputkin, kunhan vaan nostat sitä skilliäs tarpeeks korkeelle.
[/q]
Selvä se.
[q]kosmo, 27.9.2006 01:59:
KEL'THUZAD DOWN! :D
[/q]
No grats! Menikö millasilla buffeilla? Me oltiin vähän ylibuffattujakin eka killissä ;) Tällä viikolla sit taas uutta yritystä..
[q]ezzy, 28.9.2006 14:15:
Killattomana kuljeskelet?
Itse levuttelen raidien ohessa rogua kans, nyt tosin vasta L20. Aika imbaa touhua kyllä sword rogulla spämmää Sinisteriä ja slice & dicee :) Ihan mukavaa vaihtelua pallylla healaamiseen.
[/q]
Joo killattomana, onhan kyselyi tullu joskus mut ei oo inspannu viel, ehkä pitäs jossain välis :)
Itellä täl hetkel kädes mace ja daggeri, kuhan löytys vaan tiukat miekat niin sit semmonen spec mut ei viel, kyl noillakin pärjää :)
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=810 tommonen mainis, sais olla kyl hitaampi ase :/
offis http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=2163 sit tietenkin stealthis menee toi offi mainiin ja sit bagista yks sininen daggeri mut sillä ei sinänsä kamalasti tee.
on se kerpele.
keskiviikkon en päässy pelaa ku oli pitempi päivitys.
tänään sit mietin et "jos vaikka kävis pelailee hetken",menin koneelle,aukasin wowin ja teksti:
Some of the servers are down due some player drops
tai jtn. ja eiköhä just ne servut oo alhaal missä mul on kaikki hahmot. jäi siis taas pelaamatta. :F
Alkuviikosta meni Firemaw alas. Ollaan nyt saatu joka kerta yksi uusi pomo alas. Saa nähdä meneekö maanantaina Ebonroc (whatever onkaan) alas :)
Ja eilinen menikin ihan bg:tä hakatessa. Oli kiva premade ryhmä kun suurin osa oli jotain commander-field marshal heppuja ja sitten minä oon joku corporal :D Nyt olis tarkotuksena saada AV exaltediksi, että sais parit kivat jutut sieltä :P
Sitten mikä itteeni ihmetyttää, niin ollaan joka päivä oltu joidenkin kiltalaisten kanssa Winterissä farmailemassa ja on ollut kyllä kivaa Paras kommentti oli kyllä kun kirjottelin muille, niin yksi elite demoni hyökkäs kimppuun ja yksi tyyppi tokas, että kannattais kattoa taakseen. Kysyin sitten, että mitä se horisee siellä, niin "siinä se kissa vaan haukottelee vaikka tulee koko ajan osumaa" :D
Mutta alkaa hiljalleen kilta repeilemään. Pari tyyppiä on jo lähtenyt killasta menemään parin kinan takia ja itekin otin hieman yhteen parin officerin kanssa. Tällä menolla ne tekee musta uuden officerin kun on luvattu jo, että saan olla yhden raidin RL. Odotan innolla mitä siitäkin tulee
[q]kosmo, 5.10.2006 17:39:
Uusin South Parkki on tehty täysin wowi-aiheesta ja suurimmaksi osaksi vieläpä 'ingame'. Katoin sen äsken ja taisinpa nauraa läpi koko jakson! suosittelen! :D
[/q]
Oli kyl hyvä jakso.
[q]domi, 28.9.2006 23:04:
En tiiä, nyt taitaa olla aika lähellä mun wow-uran päätös, ellei kohta tuu pätevää argumenttia jatkamiseen.
[/q]
Domiiii, tule meidän kiltaan <3
- « Edellinen
- 1
- ...
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- ...
- 143