World of Warcraft

Back to tv, radio, leffat, web O

[q]niomic, 2.9.2006 01:57:

Cloud: lienet pelannut Warhammer 40k Space Hulkia =)? Itselläni toki on ollut jo nuoresta asti toivona päästä pelaamaan jotain Chaos Space Marine Warmasteria :)
[/q]

Juu itse olen melkeinpä kaikkia GW:n figupelejä koitanut ja paljon muidenkin tekijöiden. Ynnä ropet ja vastaavat semi figu/ropet. Ihan sen takia kun olen kasvanut nassikasta isommaksi tuolla PuolenKuunPeleissä Tosin siinä samassa on tullut pelattua kaikkia mahdollisia TCCG:täkin ja lautapelejä etc.. ihan liiaksi asti.

Itse tosin en ole sijoittanut rahaa varsinaisesti kuin muutamaan peliin kun noi figut maksaa niin perkeleesti. Warmasteri on kyl kiva sinällään kun siinä tosiaan ei tarvi sijoitaa niin paljon rahaa.

Itse tykkään kyllä eniten ihan suoraan eniten BloodBowlista- Kirjoina tämä ei toiminut mutta pelinä ah jenkkifutista 40k mentaalilla Brutaalia toimintaa =P Ja juuri tästä syystä, ettei rahaa kulu ihan niin paljon.

Ikävä kyllä uskon, että mmrpg on wow tyylinen rakennelma mutta synkempänä.. Tuosta vuoropohjaisuudesta olet ihan oikeassa, tosin dawn of war oli jo reali aikainen naksu joten siihen on jo totuteltu hivenen..

Mitään tosi isoa en tiedä kun ystäväni ovat tosiaan gw:llä markinoinissa tai suunnittelussa töissä niin ei heillä nyt mitään inside kovin inside tietoa olle ollut mulle jakaa. Mutta tosiaan sieltä pitäisi tulla tollanen rts naksu onlinekin hammer faneille jos ei morpi tyyli nappaa..

[q]Cloud, 2.9.2006 11:14:
---

Itse tykkään kyllä eniten ihan suoraan eniten BloodBowlista- Kirjoina tämä ei toiminut mutta pelinä ah jenkkifutista 40k mentaalilla Brutaalia toimintaa =P Ja juuri tästä syystä, ettei rahaa kulu ihan niin paljon.
[/q]

Hoh, toi oli ihan mainio. Yläasteella meillä oli pienimuotoinen liiga luokkakavereiden kanssa. Ah, hitto, että oli hauska lautapeli =)

juu kuolo korjas kyllä tosta critistä :D

[q]Aisti, 8.3.2006 07:00:
Perustakaa nyt jo se klubitus-kilta alteillenne, mikä tahansa pvp-servu niin olen messissä...[/q]

QFT

[q]Cloud, 2.9.2006 15:58:
---

Itse wowiin Wowiin oikeesti pitäis tehdä se Sotakone Bg. Vois olla fandee silleen et eri välineet toimii erilail ku eri classi käyttäis niit :) Tosin sit oltais kyll jo Warcraft Mecha Batles ja menis idea vähän sivuun mut olis se ainakin hassun hauska idea musta =P

Pitäis varmaan hankkia tohon lauta taas ja parit joukkueet ni vois tesmii. Niin jos sul ezy on lautaa/joukkueit ja liikutaan samal suunnal ni otetaan ihmees fiilistely matsii ihan casual meiningeis =P
[/q]

Joo, totta, wowiin pitäis saada kunnon battleground-toimintaa, pännii se monotonisuus. AV:ssa ei o mitään tekemistä enää exaltedin jälkeen :( ja sen oon nyt farmannut viikossa friendlystä 14000/21000 asti. viikonloppuna exalted :)

nyt jonotellaan inviteä pug onyxiaan...huomenna Hakkar killan kanssa toivottavasti alas :)

Ja en muista enää oikeen mitään blood bowlista, Reikland Reavers(tms joukkue), Skavenit...ööö enpä muuta :D Olis siisti fiilistellä kyl taas.

[q]ezzy, 2.9.2006 19:21:

Joo, totta, wowiin pitäis saada kunnon battleground-toimintaa, pännii se monotonisuus. AV:ssa ei o mitään tekemistä enää exaltedin jälkeen :( ja sen oon nyt farmannut viikossa friendlystä 14000/21000 asti. viikonloppuna exalted :)

nyt jonotellaan inviteä pug onyxiaan...huomenna Hakkar killan kanssa toivottavasti alas :)

Ja en muista enää oikeen mitään blood bowlista, Reikland Reavers(tms joukkue), Skavenit...ööö enpä muuta :D Olis siisti fiilistellä kyl taas.
[/q]

Niin varsinkin nyt kun ei oo saman serverin av:T enää ni ei voi tehdä edes "sopu" matseja. Ei mitään minä voitan sinä voitat sopuja vaan sopuja siinä merkityksessä, että Tehdään Ivyxis Ja se horden StoneEleGolemi ja tapetaan ne ja farmataan niistä niiden hyviä sinisii equja =P

Nyt ei oikein voi tehdä sitäkään enää.. sääli =(

Mjuu reiklandin reaverit oli juu ne peruspaketin tyypit mut onhan noita melkeinpä kaikilla roduillahan voi tossa pelaa. Ihan mono armeijoina tai enemmän tai vähemmän sekotuksina.
Mut on se kyll fande peli

Argh. Niin mun tuuria. Kiltalaiset tiputti Razorgoren ja tietenkään en ollut mukana. Yhyy. Mut aika hyvin, kun ottaa huomioon että oli vasta toinen kerta siellä :)

[q]ezzy, 4.9.2006 14:21:
---
ALIEN, 4.9.2006 13:26:
saavatko loladinit TAUNTin?

---

Snap Aggron joo. eli voi taunttaa max 3 tms mobia pois tietystä targetista. Tankki suuntaan niitä näemmä yritetään taas laittaa...yrittäisivät jo päättää.
[/q]

aha. eli lisää easy-modea alliancelle.

[q]ALIEN, 4.9.2006 14:28:
---
ezzy, 4.9.2006 14:21:
---
ALIEN, 4.9.2006 13:26:
saavatko loladinit TAUNTin?

---

Snap Aggron joo. eli voi taunttaa max 3 tms mobia pois tietystä targetista. Tankki suuntaan niitä näemmä yritetään taas laittaa...yrittäisivät jo päättää.

---

aha. eli lisää easy-modea alliancelle.
[/q]

cry me a river.

[q]ALIEN, 4.9.2006 15:21:
---
ezzy, 4.9.2006 15:15:
cry me a river.

---

no ei toi meidän raideihin vaikuta kunhan mainitsin.. Taitaa AQ40 olla melko maraudon vaikeus -tasoa allyille :D

no ei sentään mut kyl mielestäni on aika kummallinen päätös blizzardilta kun onhan allyjen joka rodulla ne warrut olemassa tankkausta varten.
[/q]

et o koskaan hybrideistä kuullu?

[q]ALIEN, 4.9.2006 15:42:
---
...instansseista mitkä jo nyt ovat alliancelle helpompia...[/q]

No eipä tossa mee muutenkaan ku pari hassuu kuukautta ni loppuu tonkin tekosyyn käyttö Hordelta kuntulee Belffi-Palydanit. Ja vastaavasti loppuu PvP:ssä se alliancen ikuinen "nref shymans!+2" -kitinä.

[q]hiski, 5.9.2006 15:42:
Vaihdettiin serveriä killan kanssa ja käytiin moikkaamassa allyja ;)

[/q]*lmao* Olis kiva nähdä alliancen general chattia tossa vaiheessa ku te tuutte portista sisään. :D

[q]dubious, 5.9.2006 14:34:
---
ALIEN, 4.9.2006 15:42:
---
...instansseista mitkä jo nyt ovat alliancelle helpompia...
---

No eipä tossa mee muutenkaan ku pari hassuu kuukautta ni loppuu tonkin tekosyyn käyttö Hordelta kuntulee Belffi-Palydanit. Ja vastaavasti loppuu PvP:ssä se alliancen ikuinen "nref shymans!+2" -kitinä.
[/q]

kyl ne aina keksii uuden kitinän aiheen ja sit sallitaan allyjen classit hordelle ja hordet allyille eli Paid Class Trasfer factionilta toiselle :)

[q]Cera, 5.9.2006 16:41:
aamul muuten puhuttiin ylexillä wowista, harmi etten kuullu sitä kokonaan.
oli niillä ihan jännittäviä mielipiteitä kuitenkin siitä miten elämätöntä tää homma on :D
[/q]

Mulla oli ehkä yks elämättömimpiä wow-iltoja eilen: Online 18-01 tms enkä liikkunu Ironforgen AH/pankin väliltä minnekään ja ainoa mitä tein oli pari privaa ja muutama helppaus guildchatissa. Oli vaan veto niin poissa, ettei jaksanu tehdä mitään muuta ku idlaa.

Huomenna koitetaan clearaa ZG toistamiseen. Toivottavasti tippuis taas Peacekeeperiä, niinku edelliselläkin kerralla :) ja ehkä Jindo's Hexxer tai mitä vaan kivaa. Pitäiski ostaa mikki et vois ottaa osaa ventissä paremmin, ventrilo on kyl ihan julmettu apu verrattuna runeihin zg:ssä ilman sitä

[q]dubious, 5.9.2006 14:34:
---
ALIEN, 4.9.2006 15:42:
---
...instansseista mitkä jo nyt ovat alliancelle helpompia...
---

[/q]

mikä tekosyy?

[q]ALIEN, 5.9.2006 18:42:
---

mul on kyl jäänyt yks tai kaks kirjaa lukematta mut en millään osaa yhdistää blood elfei paladin classiin.. Vai keksikö Blizzard siihen jonkun järkevän story-linen et miks näin.. Draenit osaisin helpommin kuvitella shamaaneiks ku eiks niiden alkuperä ole sieltä mistä örkkienkin eli Outlandseista.. vai vit mikä nyt olikaa ei ehdi kelaa nyt.. :p
[/q]

http://www.wowwiki.com/Paladin_lore#Blood_Knights_.28Blood_Elf_Paladins.29

[q]Viivi, 5.9.2006 19:38:
No just! Lähde lenkille, lue kirjoja, kuuntele musiikkia, tapaa kavereita, käy läpi ne nauhoitetut filmit, joita et ole ehtinyt katsella, mene tanssimaan jne. jne.

Hanki elämä!

Sori, oli ihan pakko
[/q]

Noi kaikki on viikonlopulle

[q]kosmo, 26.9.2006 21:50:

jep, ja pari päivää sitten joku haxas Clozen accon ja dissas t3:set ja gressilin. Eiköhän tuo mahda ne tosin takasin saada... katotaan josko meilläkin olis eka gressili parintunnin päästä! ;)
[/q]

voi persus..

[q]Cera, 5.9.2006 16:41:
aamul muuten puhuttiin ylexillä wowista, harmi etten kuullu sitä kokonaan.
oli niillä ihan jännittäviä mielipiteitä kuitenkin siitä miten elämätöntä tää homma on :D
[/q]

http://www.totallycrap.com/videos/video_vi_sitter_haer_i_ventrilo_och_spelar_lite_dota/NL

O