World of Warcraft

Back to tv, radio, leffat, web O

[q]sapeli, 23.8.2006 21:29:
---
Sankari, 23.8.2006 21:14:
---
sapeli, 23.8.2006 18:17:
Mie en saa tota asennettua ku joku terrain.MPQ jumittaa

---
Siinä kestää TOSI kauan ku se asentaa sitä mulla tais mennä joku 10min? :D

---

Joo siis nyt puhutaan tunneista - mitään ei vaan tapahdu kun se on sitä hetken junnannu.
[/q]Ai... voi kyllä olla että se johtuu myös tosta ku servut on alhaalla.

Johan nyt on markkinat ku on piitkää jonoo tonne haluu pelaa

[q]Cloud, 23.8.2006 21:05:
---
Näin monen mrpg niksan ja addiction läpikäyneenä Rehap ihmisenä voin neuvoa :P
[/q]

Uuden mmorpg:n opetteleminen ei juuri nyt oikeen nappais...wowia tekis mieli pelata, mutta toisella realmilla, mutta ei kiinnostais pätkääkään levelaa uutta ukkoa/kerätä kultaa, joten sinne pitäis siirtää myös maini, jolla on sentään jonkin verran (vähän) kultaa.

Oon tyytynyt vaan siivoileen kämppää ja jumittamaan sarjojen parissa pitkästä aikaa (6kk:een)

http://img99.imageshack.us/img99/8091/orlyrealmuu7.jpg

mut mun mielest on nöyrää et tyttö tulee ostaan multa uuden koneen sen takia ku oma kone on huollos eikä wowia pääse pelaa =D

[q]domi, 23.8.2006 22:45:
---
ezzy, 23.8.2006 22:43:
Uuden mmorpg:n opetteleminen ei juuri nyt oikeen nappais...wowia tekis mieli pelata, mutta toisella realmilla, mutta ei kiinnostais pätkääkään levelaa uutta ukkoa/kerätä kultaa, joten sinne pitäis siirtää myös maini, jolla on sentään jonkin verran (vähän) kultaa.

---

Otat vähä aikaa taukoo ja alotat uudelleen :D
[/q]

Pitäis vaan löytää joku realm jolla olis tuttuja ja hyvä kilta. Muuten ei kyl jaksa. ja PVE -> PVP siirto ei onnistu :(

[q]ezzy, 23.8.2006 22:43:
[/q]
Otat vähä aikaa taukoo ja alotat uudelleen :D

[q]ezzy, 23.8.2006 22:43:
---
Cloud, 23.8.2006 21:05:
---
Näin monen mrpg niksan ja addiction läpikäyneenä Rehap ihmisenä voin neuvoa :P

---

Oon tyytynyt vaan siivoileen kämppää ja jumittamaan sarjojen parissa pitkästä aikaa (6kk:een)
[/q]

Njuu sehän siin on, jos itekin alottaisin wowin uudelleen niin pakkohan se olis vanhalla mainil ruveta pelaa. Ei mua jaksa kiinnostaa ruveta jyystää jotain shaishee uudelleen alusta asti ja kerää kaikkee omaisuutta yms uudelleen. true true.

Imurointi on kyll kova sana juu, Ja sarjojen kattelu juu. Itsekin olen nyt tyytynyt animeen ja olen vihdoin päässyt purkamaan ei nähtyjä sarjoja kun ei toi wowi paljoo antanut animelle tai scifille aikaa =P

[q]ezzy, 23.8.2006 22:52:

Pitäis vaan löytää joku realm jolla olis tuttuja ja hyvä kilta. Muuten ei kyl jaksa. ja PVE -> PVP siirto ei onnistu :(
[/q]

Mä taas kyll ihan rehellisesti vaihtaisin paljon mielummin pve servulle pois pvp:ltä jos uudelleen menisin pelaan.

Jooh, kantsii se pvp pitää siel BGllä, se on PVP realmin tuomia ah niin hienouksia ku lähet raidaa mitätahansa instancee joka sijaitsee blackrock mountainissa tai vaikkapa sillithuksessa...
Corpserunilla instanceportalii <3

[q]ezzy, 24.8.2006 17:55:
joo, tottahan toi :) Pitää opetella liikkumaan raidiporukassa siirtymät ;)
[/q]
Ainii sä olit paladini eli oot ainaki viel toistaiseks ylivoimasella (miesmäärä) puolel, nonii no unohappa koko juttu senku kävelee instancee sisää. Ei en oo katkera siitä että hordel oli astetta haasteellisempaa päästä pvp realmil instaa.
Oon katkera siitä et tein mun ekan hahmoni pvp realmille :(

[q]ALIEN, 25.8.2006 13:37:
http://www.dtguild.com/
[/q]

no näinpä kävi, ei saatu world 1st killiä... :D

http://www.dtguild.com/

[q]Verottaja, 27.8.2006 11:07:
---
Cloud, 24.8.2006 10:33:
Mä taas kyll ihan rehellisesti vaihtaisin paljon mielummin pve servulle pois pvp:ltä jos uudelleen menisin pelaan.

---

Joo o. Seuraava heppu tulee tehtyä pve:lle, seikka on saletti.
[/q]

Mitä meijän pvp hirmu tekemäs hahmoo pve servulle

[q]ezzy
pvp wowissa...anna minun nauraa. pvp on muutenkin retardeinta valitushommaa mitä netistä voi keksiä, kun mitään balanssia ei ole, eikä tule.
[/q]

:D

Balanssi on todellakin kunnossa. Oikeesti. Jos katotaan areenaa joka nyt vaan sattumalta on "teh PvP juttu" WoWissa atm, on ainoa balanssivika siinä että restodrood + war/lock on hiukkasen överi, mutta silti täysin tapettavissa.

Siis, mä pelaan magea, ja en itke balanssista :D

Ihan rehellisesti sanottuna balanssista itkevien ihmisten täytyy vaan l2p... :P

Mjoh, jos jotain yksittäistä classia sais pikkusen nerffiä, se ois rogue. Tai tarkemmin subtlety specci. Tääkin siis ainoostaan 1 vs 1 tilanteissa, 2 vs 2 tai muissa arena bracketeissa ne on vaan yks classi.

Balanssi WoWissa todellakin on olemassa. Sitä vaan ei ole, eikä tule, 1 vs 1 pohjalle. :)

Mikä tahansa classi pärjää jos niitä osaa pelata, googletapa vaikka 2 holy pallya 2200+ ratingilla :D Ja siinä on _saavutus_.

P.S. PvE WoWissa... lol... "PvE Is Hard" ring a bell? :P

[q]hallucinogen, 30.8.2006 01:27:
---
larzizi, 30.8.2006 01:22:
Pelailinpa tossa viikonloppuna kaverin ukolla kun se oli vessassa. Halusin tehdä jotain ilkeyksiä, mutta en löytänyt yhtään vihollista joka olisi voinut vähän vetää kaverin ukkoa pataan

Loppuen lopuksi hakkailin sitten jotain sarvikuonoja (tai jotain muita ökkimönkiäisiä) menemään, kunnes kaveri tuli kiukkusena "MITÄ SÄ TEET?"

---

Ja menit sit kotiin kaupan kautta ja mukaan tarttui oma painos? ;)
[/q]

Ei, kyllä mä pysyn muuten visusti erossa siitä pelistä

[q]larzizi, 30.8.2006 01:22:
Pelailinpa tossa viikonloppuna kaverin ukolla kun se oli vessassa. Halusin tehdä jotain ilkeyksiä, mutta en löytänyt yhtään vihollista joka olisi voinut vähän vetää kaverin ukkoa pataan

Loppuen lopuksi hakkailin sitten jotain sarvikuonoja (tai jotain muita ökkimönkiäisiä) menemään, kunnes kaveri tuli kiukkusena "MITÄ SÄ TEET?"
[/q]
Ja menit sit kotiin kaupan kautta ja mukaan tarttui oma painos? ;)

[q]sapeli, 29.8.2006 22:47:
Patchit asentumassa Koht pääsee pelaamaan
[/q]

On se nätti peli

[q]Verottaja, 30.8.2006 03:34:
---
larzizi, 30.8.2006 01:28:
Ei, kyllä mä pysyn muuten visusti erossa siitä pelistä

---

Joo joo, niin ne kaikki sanoo.
[/q]

Ei kun mä myös tarkoitan sitä Ei kiinnosta se peli pätkääkään